Skocz do zawartości

kanapka7

Zarejestrowani
  • Postów

    65
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    330xd

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kanapka7

  1. A to dobra wiadomość. Bałem się że będzie trzeba rwać kolektor. Dzięki wielki za informację
  2. Hej, czy w N57 (3.0D) jest możliwość wymiany sterownika świec bez demontażu kolektora dolotowego? TIS punktuje tylko demontaż rury przed kolektorem ale na youtube dużo filmów jest albo w innym samochodzie albo mają zdemontowany kolektor. Macie jakieś wskazówki ułatwiające wymianę?
  3. Kod 102a oznacza wzmocnione elementy podwozia, np pojazdy policyjne. Łatwo sprawdzić za pomocą Vin decodera, czy posiadasz ten kod w swoim samochodzie. Z mojego własnego doświadczenia (też lci) powiem że tam uszkadza się pasek magnetyczny na łożysku a nie czujnik. Czujnik z przetartą końcówka mam od 20k km i nie ma żadnego problemu z nim. Uszkodzenie jest tylko i wyłącznie powierzchowne
  4. Jeszcze możesz sprawdzić stan prawego tylniego. Ewentualnie możesz kupić nowy czujnik z zamiarem zwrotu na 14 dni i sprawdzić ponownie przód. Na pewno diagnoza prędkości kół podczas jazdy da pewność.
  5. Czy w ista można odczytać historię (data/przebieg) wymiany oleju? Szukałem w opcjach i w CBS widziałem tylko opcję reset insekcji.
  6. reupload bo gif padł. Edycja niemozliwa
  7. Nagranie około 10 sekund. Po 5 sekundach już wibracje ustały i przerwałem nagrywanie
  8. Cały kolektor wymieniany. Klapy na swoim miejscu, chodzą luźno. Mam dostęp do jednego i drugiego. Jutro podrzucę logo jak silnik ostygnie
  9. Miesiąc temu miałem wymieniany kolektor dolotowy (błędy od sterowania klapkami). Po tym zaczęły pojawiać się wibracje na zimnym silniku. Po 3 sekundach po odpaleniu, na wolnych obrotach jest widoczny spadek obrotów i wibracje od silnika. Całość się uspokaja po kilku sekundach i wraca dopiero po wystygnięciu samochodu po całej nocy. Szybka diagnoza u mechanika nie wskazała żadnych błędów w sterownikach. Gdzie szukać przyczyny? Trzeba wykonać jakąś kalibracje/adaptację?
  10. Cześć, pytanko o kropki battery/ignition. Do niedawna korzystałem z gotowej maszyny VM do inpy. Teraz przesiadłem się na nowego laptopa, czysty system i zainstalowałem Standard Tools 2.12.0 (inpa 5.0.2). Po zainstalowaniu sterowników do kabla, uruchomieniu inpy (załatwienie wszystkich trybów zgodności itd) okazało się, że na kablu mam cały czas załączony akumulator + zapłon. Na starej maszynie wszystko działało prawidłowo i wykrywało prawidłowo włączenie zapłonu. Kabel kupiony dość dawno w Viaken + wcześniejsze testy wykluczają "spięcie" na sztywno zapłonu w kablu. Czy ktoś miał z was taką przypadłość? ps. Nie mam możliwości sprawdzenia działania starej VM. ps2. Dodatkowo zrobiłem test i podłączyłem sam kabel do laptopa i odpaliłem inpę. W tym momencie również wykrywa battery + ignition.
  11. kanapka7

    Ista p

    @alb3rt 4.32.15 to jest najnowsza wersja, która nie wymaga aktywacji licencją od chińczyków (60$)?
  12. Sugeruję konsultacje z mechanikiem. U mnie w E90 lci działa to tak samo jak "raz3rek'owi" . Cały czas ringu a jak czujnik zmierzchu wykryje że się zrobiło ciemno, to wtedy załącza xenon. Nic nie miałem do zmiany w DRL ani w żadnych innych ustawienaich
  13. Czy ktoś korzysta z jakiejś gotowej maszyny wirtualnej? Kiedyś był bardzo popularny "Inpa By Trandolf" potem "BMW Tool V2" który posiadał od razu zainstalowane i skonfigurowane Inpa, Ista, NCS itd, jednak jest to dość stare rozwiązanie. Szukam współczesnego gotowca, żeby się nie bawić z tym wszystkim od zera.
  14. Kiedyś miałem do czynienia z SPEC-CAR Rafał Gieras Radosna 1, 32-088 Garliczka 889-047-116 Bardzo dobrej jakości warsztat blacharsko-lakierniczy + dodatkowe wymiany. Daj znać, jeśli się dowiedz jak wygląda cena lakierowania + montaż.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.