Skocz do zawartości

Dym0

Zarejestrowani
  • Postów

    71
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Było E46 320D 1998r 136PS
    Jest E91 320D 2007r 163km ->200km/430nm

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Dym0

  1. Bardzo prosto. Trzeba mieć komputer BMW. Jedz do ASO, albo do kogoś kto ogarnia BMW. W Rudzie Śląskiej jest My Bimmer - KodowanieBmwŚląsk. Panowie na 100% mogą wykonać usługę. Jeśli jesteś z innego rejonu, musisz sobie poszukać innego specjalisty.
  2. Prawdopodobnie będzie to wina czujnika poziomu oleju. Żadnych błędów w INPie? Druga kwestia... Po 30 kasowaniach inspekcji olejowej trzeba "odświeżyć sterownik" poprzez refresh oprogramowania.
  3. Kolego, Wymień drugi termostat EGR i będzie cacy.
  4. Prawodopodobnie uszkodził się czujnik poziomu oleju, który znajduje się w misce. Inpa sypie błędami? Ja w swojej E91 też nie mogę skasować inspekcji (zawsze mogłem) Od czasu kiedy nie mogę skasować inspekcji, inpa pokazuje błąd czujnika poziomu oleju.
  5. Potwierdzam, moja 163 konna też ma wtryski z końcówką 216. Turbo założyłeś swoje? Ciekawe jak będzie z aptetytem na olej po wymianie.
  6. Zawsze się słyszy, że jak koło pasowe to tylko "Corteco" Tutaj może leżeć przyczyna. Być może jest gdzieś pęknięte, albo źle wyważone to z Febi. Ja bym na próbę założył coś innego, oczywiście jeśli masz taką możliwość.
  7. Dym0

    Lampy przód.

    CIekawy ten xenon bez spryskiwaczy...
  8. Wymieniałeś ostatnio hamulce? Ja tak miałem po wymianie tarcz i klocków. Po jakimś czasie wszystko się ułożyło.
  9. Dym0

    Walka z DPF

    Cześć, Na pewno wiem, że klap się nie wyprogramowuje. Wywalasz je, zaślepiasz kolektor, wężyk i tyle.
  10. Ja założyłem komplet LUK i jeżdzę już kilka lat.
  11. Źle, to mało powiedziane. Skoro kuleje jeden cylinder, bo jest w nim niższa temperatura, to jak ma nie drgać? Takie korekty masz na wszystkich wtryksach? Od siebie polecam zalać TEC2000 lub inny tego rodzaju specyfik do wtrysków. Jest szansa, że korekty się poprawią. Może termostaty nie domagaja, stąd rożnica w spalaniu? Temperature płynu/silnika kontrolujesz?
  12. Czujnik ciśnienie na listwie? Pompa wysokiego ciśnienia nie domaga? Opcji może być kilka.
  13. W sterowniku DDE. Musisz oddać do fachowca, który się takimi dobrobytami zajmuje. Sam nie ogarniesz, skoro pytasz.
  14. To nie jest jakiś demon prędkości, więc wiadomo, że na 5 i 6 biegu nie będzie już tak przyśpieszał. Mimo wszystko zalecam zrobić logi, czy auto trzyma zadane parametry przy takim manewrze. Co do korekty - ukryte menu, pozycja 20 bodajże. Musisz poszukać w internecie, na pewno znajdziesz. https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=334531
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.