Skocz do zawartości

chip tuning - wykres


niemirad

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

20 koni przy 260 to 7,5%... czy jestes w stanie wyczuc 7,5% i ile jestes gotowy za to dac, by nie zalowac to dosyc subiektywne... sa tacy co za 20 koni wiecej dadza tysiace a dla mojej mamy byloby to warte mniej niz ladne dywaniki

Przemek

400ps/830Nm ( a było tylko 235 :D)

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=299251

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

600Nm 280-300KM to wyniki dla zdrowego silnika, więc różnica byłaby odczuwalna, ale nie licz na jakieś fajerwerki :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam,

zastanawiam się nad tuningiem mojej Basi. Mam skrzynie sportową z możliwością podbicia mocy silnika w trakcie jazdy (przycisk sport- patrz awatar), czy nie jest to jakimś przeciwwskazaniem, czy da się to jakoś spasować z nowym softem?

Z góry dziękuję za odpowiedź.

Test spalania po modyfikacji oprogramowania silnika.

061fac0013ca14a9m.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
Ładny przyrost takiej 114i :D żeby tak dało się w każdym modelu :cool2:

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojechałem na chipa ale się okazało, że jest już delikatny.


Na cienkie krzywe kreski nie patrzcie bo to nie moje auto tylko inny wykres w tle dla porównania


Warto poprawiać ten program na ok 210 i 420 ? To będzie odczuwalne ?


Wykres.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 210KM i 420Nm nie warto :D

Na 250KM i 520Nm warto :D

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam wszystkich forumowiczu.

Moje BMW to e46 320cd 150km 2004r. Wczoraj byłem na hamowni z zamiarem zaczipowania jej.

Niestety wystąpił problem, wysyłam zdjęcie z hamowni

https://m.fotosik.pl/zdjecie/pelne/86342b3b4d5369d3

Tuner mówi, ze na bank turbo do regeneracji, nie podaje takiego ciśnienia jakie oczekuje komputer.

Za pierwszym razem wogule nie wstało, kilka razy powtarzał pomiar (niestety wydrukował tylko 2) i za każdym razem było nieco inaczej ale coraz lepiej. Na wydruku pierwszy najgorszy pomiar i bodajże ostatni najlepszy.

Moje pytanie jest czy może to być wina czegoś innego? Czy jest szansa, że turbo nie wstaje z powodu słabej jakości paliwa?

Czy może to być wina przepływomierza? (Na 4 biegu dochodzi do 20l ale jakoś nie ufam tej metodzie diagnozy)

Z góry dziękuje za jakakolwiek pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.