Skocz do zawartości

Reset oil service i inspection - dziwny przypadek


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

 

Dziś wykonałem reset inspekcji w e34 tds sposobem:

 

1. zapłon

2. zamknięte drzwi

3. pin 7+19 na 12 sec

 

Z reguły wynikiem jest, że pojawiają się wszystkie lampki oil service tak? W moim aucie wszystkie zniknęły (były jeszcze dwie), lecz inspection nadal było wyświetlane.

 

Doczytałem, że czasami pomaga złączenie pinu 1+7 na inspection, tak też zrobiłem. I faktycznie znikło, lecz teraz na wyświetlaczu nic się nie pojawia, jedynie są podświetlone kreski, które stanowią ramkę czerwonych "kostek".

 

Czy ktoś miał taki przypadek?

Opublikowano
Pewnie padły zegary,ja kasowanie robiłem zawsze 7 do masy przez żarówkę i nigdy nic się nie stało.

jak to z tą żarówką jest , jakiś prosty schemacik ? Jaka to ma być żarówka i jakie zadanie spełnia ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Żarówka nie jest do niczego potrzebna.

To tylko efekt placebo który działa na tego co się boi a mimo to grzebie w elektronice.

 

Nigdy nie słyszałem o zwieraniu pinu nr. 1 ????

Masz na forum przynajmniej kilka dokładnych opisów jak to zrobić aa mimo to postanawiasz wprowadzić " ulepszenia"

Teraz to ciężko powiedzieć co mogło się stać.

Chyba zostaje tylko wizyta na kompie u dobrego majstra.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Tak tylko, że na początku łączone były 19 z 7 i wtedy właśnie znikło to. Później od 1+7 znikł napis inspekcji i zegarek ( a to chyba dobrze).
Opublikowano
Pewnie padły zegary,ja kasowanie robiłem zawsze 7 do masy przez żarówkę i nigdy nic się nie stało.

 

gdzie to sie kasuje ta inspekcje ? ja mam e 34 524 td z 91 i umnie tez juz tylo dwie kreski sa . A oprocz tegio nie ma bateri na w zegarach i nawet tego pluga code nie moge znalesc zeby obrotomierz naprawic? padl razem z ekonomizerem

 

pozdruffka

Opublikowano
Witam.

 

Dziś wykonałem reset inspekcji w e34 tds sposobem:

 

1. zapłon

2. zamknięte drzwi

3. pin 7+19 na 12 sec

 

Z reguły wynikiem jest, że pojawiają się wszystkie lampki oil service tak? W moim aucie wszystkie zniknęły (były jeszcze dwie), lecz inspection nadal było wyświetlane.

 

Doczytałem, że czasami pomaga złączenie pinu 1+7 na inspection, tak też zrobiłem. I faktycznie znikło, lecz teraz na wyświetlaczu nic się nie pojawia, jedynie są podświetlone kreski, które stanowią ramkę czerwonych "kostek".

 

Czy ktoś miał taki przypadek?

 

A czyto nie jest tak, ze napis "Inspection" zostaje bo przeciez odmierza juz czas do nastepnej i tylko "cegielek" sie wiecej pojawia?

---------------------------------------------

Stereo install build progress - 40% (jest plan, kable leza, wzmaki wisza, sub juz gra, radio siedzi, slupki maja ksztalt, tweetery graja...)

  • Członkowie klubu
Opublikowano

 

A czyto nie jest tak, ze napis "Inspection" zostaje bo przeciez odmierza juz czas do nastepnej i tylko "cegielek" sie wiecej pojawia?

 

Nie jest tak, napis to zupełnie co innego.

Kasuje się go inymi pinami.

003.jpg
Opublikowano
A co powiecie na to. Przejechałem już 12 tys./km. i nadal nie zapalił mi się zaden kwadracik w "wykresie"inspekcji. Dlaczego :?:

Cały czas jest tak, jak prosto po skasowaniu.

 

Widocznie zalales "BMW Lifetime oil" ;-P

---------------------------------------------

Stereo install build progress - 40% (jest plan, kable leza, wzmaki wisza, sub juz gra, radio siedzi, slupki maja ksztalt, tweetery graja...)

Opublikowano
A co powiecie na to. Przejechałem już 12 tys./km. i nadal nie zapalił mi się zaden kwadracik w "wykresie"inspekcji. Dlaczego :?:

Cały czas jest tak, jak prosto po skasowaniu.

 

Kolego ale te kwadraciki powinny gasnąć a nie się zapalać!! :)

Czy aby na pewno znasz zasadę ich działania?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Czytam ten wątek z coraz większym zaciekawieniem.

Ciekawi mnie do czego jeszcze dojdziecie zamiast poczytać na forum co o tym już napisano.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
A co powiecie na to. Przejechałem już 12 tys./km. i nadal nie zapalił mi się zaden kwadracik w "wykresie"inspekcji. Dlaczego :?:

Cały czas jest tak, jak prosto po skasowaniu.

 

Kolego ale te kwadraciki powinny gasnąć a nie się zapalać!! :)

Czy aby na pewno znasz zasadę ich działania?

 

:duh: Trochę pokręciłem. Generalnie jest tak, jak po skasowaniu.

Tak czy inaczej od lutego czyli przez ostatnie 12 tys./km. nic się nie zmieniło :D

Opublikowano
Czytam ten wątek z coraz większym zaciekawieniem.

Ciekawi mnie do czego jeszcze dojdziecie zamiast poczytać na forum co o tym już napisano.

 

Jak to co powstanie kółko wzajemnej adoracji :twisted2:

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
generalnie to narobiłeś bałaganu ,zamiast najpierw doczytać na forum to stykasz piny które popadnie :duh: ja spinałem 7 i mase na włączonym zapłonie kwadraciki znikały i napis oil inspection też znikł,a jak się grzebie niewiedząc co to zazwyczaj się to kończy kosztami i problemami :cool2:
Opublikowano

Mówię wam, że na początku stykałem tylko 19 z 7. I od tego znikły kwadraciki. A inspekcja została. Więc szukałem dalej i na innym forum znalazłem, że inspekcje się resetuje 1+7. Myślałem, że może po tym one się pojawią i inspekcja zniknie. niestety inspekcja znikła, a kwadracików niema.

 

Podejrzewam 2 rzeczy. Poprzednio przed resetowaniem świeciły 2 kostki. Świeciły one przez jakieś pół roku już i nic dalej nie znikało. A więc może coś wcześniej zawiodło.

 

2 rzecz to wymieniony chip w komputerze na przyrost mocy. Ale jaki to by miało związek?

Opublikowano

Ja tez sie zgadzam z kolega przedmowca DYZIO 255...

...Ten temat juz byl poruszany w lipcu.

Cegielki maja ZGASNAC po resecie!Palic sie maja TYLKO kontury. :D

I to wszystko,juz potem tylko dochodza cegielki z czasem.

 

A i odnosnie napisu OIL INSPECTION

On do diaska zostaje...nie znika.To jak opis na liczniku predkosci KM/H...tylko ze elektronicznie wyswietlany.

Pozdro! :)

Opublikowano

Witam

Tak sobie czytam i myślę, że fajnie macie mogąc sobie pokasować te komunikaty we własnym zakresie...łącząc różne piny. Ja kupiłem auto w którym wymieniono zegary...i teraz mam tak : komputerem się nie skasuje inspekcji bo zegary są od modelu z wejściem komputera pad maską a ja mam w kabinie. Więc jak jadę na wymianę oleju to wtedy kiedy będą mogli wyjąć moje zegary i wykasować w innym aucie, które ma wejście po maską. Ponoć inaczej się nie da. :D

Pozdrawiam

Memento Mori :-)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.