Skocz do zawartości

Awaryjna e60 - nieznana awaria...


richrich

Rekomendowane odpowiedzi

Poruszałem temat mojej E60 530D 2004 108000 km w temacie, który dobrze znacie (Awaryjność i inne przykre rzeczy). Na wstępie dodam (gdyż na pewno będę o to oskarżany), że jestm fanem e60, a nie konkurencją! Kupiłem swoją E60 niecały rok temu w niemczech w ASO, auto z roczną gwarancją miało przejechane 80 000km. Przez sprzedażą zrobili dokładny przegląd i powymieniali filtry, olej itp. Auto nie wykazywało innych awarji. Przez około cztery miesiące sprawowało się bez zarzutu, a potem się zaczeło. Poniżej lista rzeczy które już wymieniłem (oczywiście na gwarancji):

- turbina

- alternator

- rozrusznik

- komputer główny

- DVD/CD

- akumulator

- kolumna kierownicy

- drążek kierowniczy

- naprawiaono wyciek oleju

-webasto

-rozdzielacz napięcia

-kabel minusowy (400 zł!!!)

-oprogramowanie skrzyni

-zegary

-komputer sterujący napięciem

-akumulator

Naprawy łączne to jż około 60 000zł !!!

I gdy już myślałem, że najgorsze za mną to tak na prawdę dopiero się zaczeło. Aktualnie problem jest taki, że akumulator zostaje rozładowywany po około 15 minutach do zera. Wariują zegary i cała elektronika, skaczą wskazówki, włącza się szereg awarji (elektroniki, ABS, skrzyni biegów, ładowania akumulatora, tempomatu, świateł itp.) w momencie awarji nie działają światła, kierunki, stopy itp. Najdziwniejsze jest to że czasami kilka dni nic się nie dzieje i nagle np co kilka minut, potem kilka godzin ok i znów. Serwis nie jest w stanie zdiagnozować usteri. Wymieniają wszystko jak leci i dalej nic. Sprawdzali że zegary i komputer sterujący napięciem pobiera za dużo prędu (zegary około 9 amper), a reszta była ok, jednak dzień później zegary i ten komputer były ok a za to webasto zaczęło pobierać prąd jak szalone. Nie mają pojęcia co zrobić i jak zdjagnozować usterkę. Auto od sylwestra jeździło około trzy tygodnie reszta to warsztat. Może ktoś z was miał taką sytuacje w waszych E60. Bo ja już ręce załamuję. E60 to świetne auto, wprost genialne ale te usterki mnie wykanczają... a było takie piękne... amerykańskie...

 

Pozdrawiam wszytkich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poruszałem temat mojej E60 530D 2004 108000 km w temacie, który dobrze znacie (Awaryjność i inne przykre rzeczy). Na wstępie dodam (gdyż na pewno będę o to oskarżany), że jestm fanem e60, a nie konkurencją! Kupiłem swoją E60 niecały rok temu w niemczech w ASO, auto z roczną gwarancją miało przejechane 80 000km. Przez sprzedażą zrobili dokładny przegląd i powymieniali filtry, olej itp. Auto nie wykazywało innych awarji. Przez około cztery miesiące sprawowało się bez zarzutu, a potem się zaczeło. Poniżej lista rzeczy które już wymieniłem (oczywiście na gwarancji):

- turbina

- alternator

- rozrusznik

- komputer główny

- DVD/CD

- akumulator

- kolumna kierownicy

- drążek kierowniczy

- naprawiaono wyciek oleju

-webasto

-rozdzielacz napięcia

-kabel minusowy (400 zł!!!)

-oprogramowanie skrzyni

-zegary

-komputer sterujący napięciem

-akumulator

Naprawy łączne to jż około 60 000zł !!!

I gdy już myślałem, że najgorsze za mną to tak na prawdę dopiero się zaczeło. Aktualnie problem jest taki, że akumulator zostaje rozładowywany po około 15 minutach do zera. Wariują zegary i cała elektronika, skaczą wskazówki, włącza się szereg awarji (elektroniki, ABS, skrzyni biegów, ładowania akumulatora, tempomatu, świateł itp.) w momencie awarji nie działają światła, kierunki, stopy itp. Najdziwniejsze jest to że czasami kilka dni nic się nie dzieje i nagle np co kilka minut, potem kilka godzin ok i znów. Serwis nie jest w stanie zdiagnozować usteri. Wymieniają wszystko jak leci i dalej nic. Sprawdzali że zegary i komputer sterujący napięciem pobiera za dużo prędu (zegary około 9 amper), a reszta była ok, jednak dzień później zegary i ten komputer były ok a za to webasto zaczęło pobierać prąd jak szalone. Nie mają pojęcia co zrobić i jak zdjagnozować usterkę. Auto od sylwestra jeździło około trzy tygodnie reszta to warsztat. Może ktoś z was miał taką sytuacje w waszych E60. Bo ja już ręce załamuję. E60 to świetne auto, wprost genialne ale te usterki mnie wykanczają... a było takie piękne... amerykańskie...

 

Pozdrawiam wszytkich.

I dlatego E60 jest to największa kupa jaka wyprodukowało BMW :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I dlatego E60 jest to największa kupa jaka wyprodukowało BMW :mad2:

 

Z moim nic się nie dzieje, pewnie trafił na jakiś awaryjny egzemplarz. A jeśli chodzi o kupę to e34 i e39 w porównaniu z e60 to co najmniej stylizacyjny kał :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a przeprogramowali ci juz cale auto na nowy soft ..

moze w tym byc jakis problem ??

Raz BMW / / / Zawsze BMW http://img528.imageshack.us/img528/4160/motorsporticon0ms.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzedający wiedział co robi, ale nie wiem dlaczego nie piszesz o staraniach dot. wymiany jak sugerują koledzy, tylko o usterkach ?

Logika jest tutaj zadziwiająca, przy takiej ilości usterek ?

No i przy okazji koledzy z innych modeli, chociaż bez doznań użytkownika

właściwego dla E60, używają sobie jak byli w stanie coś powiedzieć.

 

:hand:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyciągnij z tyłu bezpiecznik od navi i sprwadź... jak to będzie to, to powiem co zrobisz

 

co kolega ma na mysli ?

 

ja ma tez dziwny objaw z calym systemem audio. dzieje sie to raz na jakis czas i tylko wtedy kiedy odpalam auto rano po nocy. system sie wlacza po czym resetuje na jakies 10s i znow wlacza.

Raz BMW / / / Zawsze BMW http://img528.imageshack.us/img528/4160/motorsporticon0ms.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do wymiany tej E60 na nową to nie jest tak do końca, gdyż auto nie jest objęte gwarancją BMW tylko BMW EURO Plus to jest taki rodziaj ubezpieczenia od awarji (w Polsce nie wiadomo czemu nie dostępny). Mam auto zarejestrowane w Niemczech i właśnie tą gwarancję BMW Euro Plus i tu nie za bardzo mam możliwość walki o nowe auto. Gdybym je kupił nowe a nie używane (mimo iż kupowałem w ASO), lub było by na gwaraccji BMW (tej dwuletnie, a auto jest z 2004) to by nie było sprawy a tak to nie jest chyba w ogóle możliwe, gdyż jak powtażam jest to rodzaj ubezpieczenia od awarji.

 

Co do softu to już cały na nowy wymienili, ale to nie naprawiło problemu.

 

Spróbuję z tym bezpiecznikiem od Navi tak jak radzi kolega ale wątpię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Spróbuję z tym bezpiecznikiem od Navi tak jak radzi kolega ale wątpię.

 

może Polscy fachowcy zamontowali ci jakieś urządzenie które to uwala soft,poprzez niestandardowe zakłócenia. Diagnoza ubytku prądu przez zegary a następnie przez Webasto jest może nie do końca poprawna.

zaczął bym od zdemontowania wszystkich dodatków jakie zamontowane masz przez polska zlata rączkę i dopiero po tym szukał bym przyczyny .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto już 7 dzień stoi w serwisie i dalej nie wiedzą o co chodzi cytuję "to jest tak dziwne auto, że nie wiadomo o co chodzi". Zabrałbym auto do Niemiec ale zaoferowali się, że naprawią auto całkiem za darmo, gdyż jest to dla nich już sprawa honoru. Ciekawe co będzie dalej...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto już 7 dzień stoi w serwisie i dalej nie wiedzą o co chodzi cytuję "to jest tak dziwne auto, że nie wiadomo o co chodzi". Zabrałbym auto do Niemiec ale zaoferowali się, że naprawią auto całkiem za darmo, gdyż jest to dla nich już sprawa honoru. Ciekawe co będzie dalej...

Normalnie pracownicy tego warsztatu każdego dnia od rana maja już bule głowy hehe i pewno oddadzą ci go tak jak stoi z stwierdzeniem poddajemy sie.

Jak bylem u nich z swoim Autem to powiedzieli mi ze tak sprawnego Auta nie naprawiali ehhh a okazało sie przepływomierz i niedokręcony tłumik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie było troszke inaczej bo co ranek to reset ustawień daty i czasu i innych z nawigacji duperpsztyków pokazywał komputer krytyczne rozladowanie akumulatora .

Byłem w serwisie na diagnostyce rączki załamali nie wiedzą co kazalem przy okazji wyjac im zablokowaną serwisowo płyte do nawigacji z napędu i wyjeli .

Auto odebrałem po południu powiedzieli ze nie wiedzą co sie dzieje i juz... Bedzie wiecej czasu to sie do niego dobiorą ....

I Szok wszystko działa czary czy co ?:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto dalej stoi w serwisie, co piątek mówią, iż jeszcze potrzebują czasu i rzeby dać im czas do wtorku (tak samo wczoraj, chcę czs do 15) a we wtorki dzwonią, aby dać im czas do końca tygodnia. A nadal nie wiedzą co się dzieje. Dam znać jak coś znajdą, chyba że im się nie uda. Jeśli nie naprawią to nie wiem co dalej.... auto chyba na części, bo nic innego nie a rady zrobić. :mad2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 lat później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.