Skocz do zawartości

richrich

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    GDAŃSK

Osiągnięcia richrich

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam, jeżdżę E60 z 2004 roku (przed liftem) 3.0D, zmierzam kupić jedno z dwóch aut: - E60 3.0D 10/2006 - X5 3.0D 9/2006 Oba mają full (sport pakiet, skóry beżowe, navi pro, itp.) Obie mają podobny przebieg i podobną cenę. Co lepiej wybrać? E60 ładniejsza, ale X5 bardziej praktyczna, szczególnie zimą. Dzięki za jakieś sugestię, bo sam już nie wiem.
  2. To nie jest tak, nie wgrali nowego softu tylko skasowali cię za zresetowanie skrzyni i nauke jej a mogles to sam zrobic za darmo! Aby zrestartować pamięć skrzyni przekręć stacyjkę na pozycję pierwszą wciśnij pedał gazu do deski i trzymaj tak przez około 60 sekund po czym puść i wyłącz stacyjkę. Teraz jak zapalisz auto to już pamięć jest pusta i skrzynia przez około 10 minut najbliższej jazdy ędzie się uczyć (przejedź się płynnie bez ostrego dodawania gazu) skrzynia się dostosuje i już! Czy działa to także w E39 ? Zobacz, bo nie jestem pewien, czy to ta sama skrzynia, ale wydaje mi się że tak. Jak coś to sprawdź, różnicę odczyjesz na pewno.
  3. To nie jest tak, nie wgrali nowego softu tylko skasowali cię za zresetowanie skrzyni i nauke jej a mogles to sam zrobic za darmo! Aby zrestartować pamięć skrzyni przekręć stacyjkę na pozycję pierwszą wciśnij pedał gazu do deski i trzymaj tak przez około 60 sekund po czym puść i wyłącz stacyjkę. Teraz jak zapalisz auto to już pamięć jest pusta i skrzynia przez około 10 minut najbliższej jazdy ędzie się uczyć (przejedź się płynnie bez ostrego dodawania gazu) skrzynia się dostosuje i już!
  4. Auto dalej stoi w serwisie, co piątek mówią, iż jeszcze potrzebują czasu i rzeby dać im czas do wtorku (tak samo wczoraj, chcę czs do 15) a we wtorki dzwonią, aby dać im czas do końca tygodnia. A nadal nie wiedzą co się dzieje. Dam znać jak coś znajdą, chyba że im się nie uda. Jeśli nie naprawią to nie wiem co dalej.... auto chyba na części, bo nic innego nie a rady zrobić. :mad2:
  5. Auto dalej stoi w serwisie poprosili o czas do końca tygodnie to będzie już 14 dni. Mówią iż mają takie drugie auto obok i przekładają wszystko po kolei żeby znaleść usterkę, jak na razie są bezradni...
  6. Auto już 7 dzień stoi w serwisie i dalej nie wiedzą o co chodzi cytuję "to jest tak dziwne auto, że nie wiadomo o co chodzi". Zabrałbym auto do Niemiec ale zaoferowali się, że naprawią auto całkiem za darmo, gdyż jest to dla nich już sprawa honoru. Ciekawe co będzie dalej...
  7. Tak jak Ci już mówiłem w rozmowie tel odłączyli i CB i odcięie zapłonu (to co było montowane w Polsce) i problem nie zniknął. Najlepsze jest to że jak podpinają moje części do innej e60 to działają bez zarzutu :(
  8. Ja też ttak miałem na początki czytaj http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=77811 aby temu zaradzić wymienili mi: rozrusznik, akumulator i alternator i teraz jest ok... bynajmniej było...
  9. Co do wymiany tej E60 na nową to nie jest tak do końca, gdyż auto nie jest objęte gwarancją BMW tylko BMW EURO Plus to jest taki rodziaj ubezpieczenia od awarji (w Polsce nie wiadomo czemu nie dostępny). Mam auto zarejestrowane w Niemczech i właśnie tą gwarancję BMW Euro Plus i tu nie za bardzo mam możliwość walki o nowe auto. Gdybym je kupił nowe a nie używane (mimo iż kupowałem w ASO), lub było by na gwaraccji BMW (tej dwuletnie, a auto jest z 2004) to by nie było sprawy a tak to nie jest chyba w ogóle możliwe, gdyż jak powtażam jest to rodzaj ubezpieczenia od awarji. Co do softu to już cały na nowy wymienili, ale to nie naprawiło problemu. Spróbuję z tym bezpiecznikiem od Navi tak jak radzi kolega ale wątpię.
  10. Poruszałem temat mojej E60 530D 2004 108000 km w temacie, który dobrze znacie (Awaryjność i inne przykre rzeczy). Na wstępie dodam (gdyż na pewno będę o to oskarżany), że jestm fanem e60, a nie konkurencją! Kupiłem swoją E60 niecały rok temu w niemczech w ASO, auto z roczną gwarancją miało przejechane 80 000km. Przez sprzedażą zrobili dokładny przegląd i powymieniali filtry, olej itp. Auto nie wykazywało innych awarji. Przez około cztery miesiące sprawowało się bez zarzutu, a potem się zaczeło. Poniżej lista rzeczy które już wymieniłem (oczywiście na gwarancji): - turbina - alternator - rozrusznik - komputer główny - DVD/CD - akumulator - kolumna kierownicy - drążek kierowniczy - naprawiaono wyciek oleju -webasto -rozdzielacz napięcia -kabel minusowy (400 zł!!!) -oprogramowanie skrzyni -zegary -komputer sterujący napięciem -akumulator Naprawy łączne to jż około 60 000zł !!! I gdy już myślałem, że najgorsze za mną to tak na prawdę dopiero się zaczeło. Aktualnie problem jest taki, że akumulator zostaje rozładowywany po około 15 minutach do zera. Wariują zegary i cała elektronika, skaczą wskazówki, włącza się szereg awarji (elektroniki, ABS, skrzyni biegów, ładowania akumulatora, tempomatu, świateł itp.) w momencie awarji nie działają światła, kierunki, stopy itp. Najdziwniejsze jest to że czasami kilka dni nic się nie dzieje i nagle np co kilka minut, potem kilka godzin ok i znów. Serwis nie jest w stanie zdiagnozować usteri. Wymieniają wszystko jak leci i dalej nic. Sprawdzali że zegary i komputer sterujący napięciem pobiera za dużo prędu (zegary około 9 amper), a reszta była ok, jednak dzień później zegary i ten komputer były ok a za to webasto zaczęło pobierać prąd jak szalone. Nie mają pojęcia co zrobić i jak zdjagnozować usterkę. Auto od sylwestra jeździło około trzy tygodnie reszta to warsztat. Może ktoś z was miał taką sytuacje w waszych E60. Bo ja już ręce załamuję. E60 to świetne auto, wprost genialne ale te usterki mnie wykanczają... a było takie piękne... amerykańskie... Pozdrawiam wszytkich.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.