Skocz do zawartości

wik_1

Zarejestrowani
  • Postów

    50
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Poznań

Osiągnięcia wik_1

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Robi się ciepło i wszystkim zaczyna piszczeć;) Mi w zimie przestało piszczeć i jak narazie sie jeszcze nie odzywa. Chyba żeby mniej skrzypiało trzeba trochę mniej dynamicznie kręcić kierą. Jak nagle coś wyjdzie na drogę to nie skręcać;) W ogóle trzeba wybierać trasy takie bez zakrętów... Nie ma to jak BMW;)
  2. Tak jest. Jeśli amortyzatory tylne są zużyte to auto ciągle traci przyczepność, nawet na suchej nawierzchni. Na rondach wpada w poślizgi, na łukach pływa. Zachowuje się niebezpiecznie. U mnie po wymianie już te objawy nie wystapiły.
  3. Cześć Mam pytanie co oznacza błąd, który pokazuje mi INPA: 4332 Rail pressure valve Wymieniałem teraz przepływomierz, bo również na nim miałem błąd plus jeszcze jakieś trzy inne (w tym ten 4332) , których po serwisie już nie ma. Niestety ten 4332 znów mi wyskakuje przy aktualnym przebiegu. Nie zauważam różnicy w zachowaniu auta, nie mam żadnych komunikatów awaryjnych samochodu, tylko ten błąd w INPIE. Co jest nie tak (rozumiem, że coś z ciśnieniem na zaworach), ale może wiecie coś więcej. Dzięki pozdrawiam Wiktor
  4. wik_1

    Wielkopolskie

    W Poznaniu bym polecił Mikołajczaka. Facet raczej uczciwy i sympatyczny, ale nie wiem czy dobrze potrafi ocenić auto przed zakupem, myślę, że potrafi, ale nigdy nie korzystałem z jego usług w tym zakresie.. ;) W Szamotułach nic nie znam. Można wiedzieć co tam będziesz oglądał? Może e87 1er?
  5. Przebieg 136 tys. km. Koszt za 1 amortyzator zwykły (nie sportowy, nie z DD) ok 850 PLN. Kosztu robocizny nie jestem w stanie podać, bo wymieniałem jeszcze olej, filtry, przeglądany był kolektor (klapki ok, jedna ośka lekko luźna) i inne duperele... Jazda była bardzo niebezpieczna, mocno się bałem w lekkich łukach na trasie przy 80 km/h. Nawet tiry mnie wyprzedzały :D Ale dziwne, bo te amortyzatory raczej tak nagle w trasie odczułem.. a wcześniej nic.. a powinno to wszystko stopniowo postępować.
  6. Amortyzatory wymienione (jeden już nawet puszczał olej). Teraz to całkiem inne auto, bo było coraz gorzej. Tuż przed wymianą auto co chwilę traciło przyczepność, ruszenie ze świateł tak aby trakcja się nie włączyła było już problemem;) Więc jeśli ktoś w przyszłości będzie miał podobne problemy z tyłem, niech looknie na amortyzatory ;)
  7. Nabyłem ten interfejs: http://www.allegro.pl/item501303588_interfejs_bmw_inpa_tester_obd_usb_promocja.html Zainstalowałem ;) Wybrałem std:obd przy instalacji. Użyłem tak jak napisałeś w opisie tych dwóch plików obd.ini i ediabas.ini. Dziękuję :) Podczas instalacji zrobiłem wszystko tak jak było napisane w pliku readme.txt. Inpa się włącza normalnie. Wybieram sobie model auta, np e60, klikam. Potem wybieram silnik np. m57 i wtedy wyskakuje mi błąd taki jak na tym rysunku: http://img141.imageshack.us/img141/2857/bladtp1.jpg http://img141.imageshack.us/img141/bladtp1.jpg/1/w430.png Czy w momencie jak wybieram sobie silnik to interfejs musi być podłączony do auta i komputera, aby ten błąd sie nie pojawiał? Bo wcześniej pokazywało mi się to samo również podczas podłączenia fejsu do auta. Teraz tak na sucho próbuję, bez podłączania do auta. pozdrawiam Wiktor
  8. Niestety również nabyłem ten interfejs. No i już ponad tydzień próbuję zainstalować INPĘ tak, żeby działała. Wciąż bez skutku. Zrobiłem już kilkadziesiąt instalacji różnych wersji INPY (w tym tych z forum) na dwóch różnych laptopach. I nic. Wciąż mam ten sam błąd: "Ediabas error. Error #28 IHF-0018: Initialization Error" Już nie mam sił do tego:) Co robić:)? Co ten błąd oznacza? Jak go wyeliminować? Czy zawsze trzeba startować INPĘ z podłączonym do auta fejsem? Bo nie zawsze biegam z domu do auta z coraz to nowszą INPĄ:) Czasami odpalam INPĘ bez podłączania się do samochodu i znów widzę ten błąd i instaluję nową INPĘ... Ehhhh Dziękuję za pomoc..
  9. Witam, Podczas dłuższej podróży napotkałem na pewien problem w swoim aucie. Wyczułem, że przy prędkościach tak ok. powyżej 70-80 km/h podczas skręcania nawet w delikatnych łukach w prawo tył samochodu zachowuje się nerwowo, auto nie jest sprężyste i całkowicie niepewne w prowadzeniu. Przy mniejszych prędkościach nie jest to tak odczuwalne, ale np. w zakrętach w prawo takich 90 stopni potrafi nieźle zarzucić tyłem, a takie rzeczy wcześniej się nie zdarzały. Wydaje mi się, że to zużyty amortyzator. Ale nie jestem pewien, ponieważ odkryłem to w dziwnych okolicznościach :) Jechałem sobie do Szczecina oglądnąć pewną e46, o której napiszę później w oddzielnym temacie ;), i podczas jazdy "tam" wszystko było w porządku, ale też nie szukałem "dziury w całym" ;) Natomiast podczas powrotu wyskoczył mi komunikat o uszkodzeniu opony. Zatrzymałem się, sprawdziłem koła, ale wszystko raczej było w porządku. I właśnie podczas kontynuowania jazdy po raz pierwszy wyczułem to dziwne zachowanie tyłu auta. Mysłałem, że schodzi mi powoli powietrze albo śruby kół są obluzowane, ale nie. Ciśnienie do dziś jest ok, koła przykręcone na 100%. Niestety auto cały czas się niebezpiecznie zachowuje. Nie ma chyba możliwości, żeby zużyty/uszkodzony amortyzator spowodował komunikat o uszkodzeniu opony? Co to może być? Nie mam dynamic drive. Dzięki za pomoc :)
  10. Tak są, praktycznie wszystkie wyprodukowane przed 2002 maja 118 KM. Z tym, że ja to autko chciałem głównie dla kobiety uczącej się jeździć, ja nim będę jeździł dopiero po sprzedaży e60 i to też niedługo, bo pewnie długo nie wytrzymam;).. Myślę, że taka moc starczy, choć będę się rozglądał za wersją 143 konną..
  11. Panowie, a czy warto interesować się silniczkiem 1,9 benzyna w wersji 318ci 118 lub 143 konnym. Na forum niewiele jest opinii o nim, a ja takiego właśnie szukam..
  12. wik_1

    Problem z ogrzewaniem.

    Hmmmmm... Jeździłem wcześniej VW Borą 1,6 i porównując ją do e60 jestem zachwycony tym jak szybko w aucie robi się ciepło. Może silnik nagrzewa się wolniej, ale ciepłe powietrze dmucha po krótkiej chwili.. Narzekam, podobnie jak inni, na klimę, która nie działa tak jakby się tego oczekiwało..
  13. wik_1

    Problem z ogrzewaniem.

    Silnik oczywiście miałeś już rozgrzany?
  14. To jest jakieś fabryczne oznaczenie modelowe. Jak rejestrowałem swoją to kobieta w WK chciała mi to wpisać jako model, ale powiedziałem jej, żeby wpisała "5", bo tak powinno być.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.