Skocz do zawartości

INPA


Rekomendowane odpowiedzi

Mam kabel od INPY, taki po jednej stronie zakonczony com, a po drugiej wtyczka OBD, kluczyk mam przekrecony w pozycje 1(czyli mozna uruchmic radio itp) a IGNITION caly czas off :( Moze to zalezy od wersji INPY, hmm

 

kabel od INPY wyglada jak ten:

http://autodiag.pl/index.php?p106,interfejs-obd2-ediabas-inpa

 

A zobacz co będzie w pozycji "2"

 

dzinks, pozycja 2 i wszystko jest na ON. Pozostaje podszkolic sie nad j. niemieckim gdzy mam w tym jezyku all..probowalem zmiany wg roznych sposobow, ale wyskakuja rozne bledziska, albo tylko pierwsza strone mam po angielsku, ktos zmienial z niemieckiego na anglika ?

PARTNER BMW AG


POLSKIE MENU BMW NAWIGACJA E60 E61 E70 E71 X5 X6 E90 F01 F07 F10 F25 F30 G01 G05 G11 G20 G30 KONWERSJA USA EUROPA


KODOWANIE, PROGRAMOWANIE, NAPRAWA NAWIGACJI CCC/CIC/NBT, AKTUALIZACJA, CARPLAY


telefon +48 504384405


http://menupolskie.pl/foto/bmw/baner.gif


http://www.menupolskie.pl/polskie-menu/bmw.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Mam kabel od INPY, taki po jednej stronie zakonczony com, a po drugiej wtyczka OBD, kluczyk mam przekrecony w pozycje 1(czyli mozna uruchmic radio itp) a IGNITION caly czas off :( Moze to zalezy od wersji INPY, hmm

 

kabel od INPY wyglada jak ten:

http://autodiag.pl/index.php?p106,interfejs-obd2-ediabas-inpa

 

A zobacz co będzie w pozycji "2"

 

dzinks, pozycja 2 i wszystko jest na ON. Pozostaje podszkolic sie nad j. niemieckim gdzy mam w tym jezyku all..probowalem zmiany wg roznych sposobow, ale wyskakuja rozne bledziska, albo tylko pierwsza strone mam po angielsku, ktos zmienial z niemieckiego na anglika ?

 

Ale co masz po niemiecku ?

Przy instalacji EDIABASA ustaw na żółtej planszy na UK i będzie po angielsku

BMW KLUB PRZEMYŚL

1 Jeżeli coś może się nie udać — nie uda się na pewno.

2 Nigdy nie kłóć się z głupcem — ludzie mogą nie dostrzec różnicy.

3 Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo — na pewno to zepsujesz.

4 Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne albo powoduje tycie.

5 Niemożliwe jest zbudowanie niezawodnego urządzenia — głupcy są zbyt pomysłowi.

6 Wniosek to punkt, w którym nie masz już siły dalej myśleć.

7 Komputer służy do tego aby ułatwić Ci pracę, której bez niego w ogóle byś nie miał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ,mam pytanie czy da rade zakodować za pomocą INPY np:tempomat? jeśli tak to w jaki sposób?

 

INPA jest do testowania , do kodowania NCS

Napisz co chcesz zakodować w tempomacie ?

BMW KLUB PRZEMYŚL

1 Jeżeli coś może się nie udać — nie uda się na pewno.

2 Nigdy nie kłóć się z głupcem — ludzie mogą nie dostrzec różnicy.

3 Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo — na pewno to zepsujesz.

4 Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne albo powoduje tycie.

5 Niemożliwe jest zbudowanie niezawodnego urządzenia — głupcy są zbyt pomysłowi.

6 Wniosek to punkt, w którym nie masz już siły dalej myśleć.

7 Komputer służy do tego aby ułatwić Ci pracę, której bez niego w ogóle byś nie miał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

więc tak:zmienilem sterownik silnika ,bo poprzedni się zalał,po czym włożyłem następny identyczny,i tempomat nie działa,być może w aucie z którego pochodzi nie było tempomatu. jak możesz to podpowiedz jak kodować tym NCSem ,troche go nie moge ogarnąć.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

więc tak:zmienilem sterownik silnika ,bo poprzedni się zalał,po czym włożyłem następny identyczny,i tempomat nie działa,być może w aucie z którego pochodzi nie było tempomatu. jak możesz to podpowiedz jak kodować tym NCSem ,troche go nie moge ogarnąć.

 

O programowaniu w NCS nie napiszę ci bo sam raczkuję w NCS (NCS jest szybki ale bardzo łatwo jest uszkodzić - źle zaprogramować sterownik w nim)

Sam używam DIS'a i SSS'a do jakichkolwiek zmian (jest wolniejszy ale intuicyjny)

Zmieniałem GM ZCS III na używany bo u mnie się posypał i musiałem go przystosować do mojego samochodu bo też był inny niż mój i to właśnie robiłem w DIS i SSS - poszło w 100% OK

 

Przeglądnij to http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=65259&start=330

i napisz do kolegi "BMW Rikardo" - powinien ci pomóc z NCS'em

BMW KLUB PRZEMYŚL

1 Jeżeli coś może się nie udać — nie uda się na pewno.

2 Nigdy nie kłóć się z głupcem — ludzie mogą nie dostrzec różnicy.

3 Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo — na pewno to zepsujesz.

4 Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne albo powoduje tycie.

5 Niemożliwe jest zbudowanie niezawodnego urządzenia — głupcy są zbyt pomysłowi.

6 Wniosek to punkt, w którym nie masz już siły dalej myśleć.

7 Komputer służy do tego aby ułatwić Ci pracę, której bez niego w ogóle byś nie miał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

więc tak:zmienilem sterownik silnika ,bo poprzedni się zalał,po czym włożyłem następny identyczny,i tempomat nie działa,być może w aucie z którego pochodzi nie było tempomatu. jak możesz to podpowiedz jak kodować tym NCSem ,troche go nie moge ogarnąć.

 

 

W E39 jak widzę w opisie 525tds wina leży gdzie indziej sprawdz instalację!!! sterowniki są zawsze takie same , w samochodzie bez tempomatu gdy go dokładasz niczego nie kodujesz ani programujesz, po prostu dokładasz kierownicę multifunkcyjną z pierścieniem kierownicy, podłączasz i jest ok! Poza tym sterownika silnika ncs-em nie zakodujesz, a już sterownika silnika tds-a nawet nie zaprogramujesz ani winkfp ani też dis-em. program jest już wpisany w fabryce. Jeśli już jest taka konieczność np. chip tuning tylko bezpośredie programowanie pamięci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie nie zapier...... jest lekki muł ale chodzi OK !

 

rOBSOnX u mnie też już po pierwszym teście E39 530d 2000r. chodzi , znalazł wszystkie sterowniki, zrobił car key memory, jest jednak wolniejszy niż orginał SSS. To jednak nie problem. Ciekaw jestem tylko czy ktoś próbował już robić kompletne programowanie np. E60,E65 lub E90? czy i te autka pujdą nie wysypując samochodu? W tych modelach normalnie w niektórych sterownikach wymagane jest programowanie poprzez światłowód. Ciekaw jestem czy ma już ktoś doświadczenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Autodiag ma w ofercie złącza do INPY na OBD II. W tej sytuacji łączysz przez przejściówkę, w której nie jest wyprowadzony pin z informacją o zapłonie.

W złączu BMW pin 16

W OBDII pin 1

Kupiłem wraz z interfejsem przejściówkę na złącze okrągłe - sądzisz, że nie wyprowadzili informacji o zapłonie???

pzdr

M

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

więc tak:zmienilem sterownik silnika ,bo poprzedni się zalał,po czym włożyłem następny identyczny,i tempomat nie działa,być może w aucie z którego pochodzi nie było tempomatu. jak możesz to podpowiedz jak kodować tym NCSem ,troche go nie moge ogarnąć.

 

 

W E39 jak widzę w opisie 525tds wina leży gdzie indziej sprawdz instalację!!! sterowniki są zawsze takie same , w samochodzie bez tempomatu gdy go dokładasz niczego nie kodujesz ani programujesz, po prostu dokładasz kierownicę multifunkcyjną z pierścieniem kierownicy, podłączasz i jest ok! Poza tym sterownika silnika ncs-em nie zakodujesz, a już sterownika silnika tds-a nawet nie zaprogramujesz ani winkfp ani też dis-em. program jest już wpisany w fabryce. Jeśli już jest taka konieczność np. chip tuning tylko bezpośredie programowanie pamięci.

 

Witam, problem jest taki ze cos w eepromie jest zwalone ,ponieważ wywala blad w gr2,i drugi problem to wyjacy alarm po otworzeniu samochodu,za kazdym razem z pilota w kluczyku! co to może być? i czy to bedzie mozna zakodować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...sądzisz, że nie wyprowadzili informacji o zapłonie???

Jestem przekonany.

Sprawdzisz to omomierzem, na których pinach powinno być przejście już wiesz.

 

 

Wróżka jaka, czy co ??? Niestety miałeś rację - autodiag nabija klientów z okrągłymi złączami w butelkę :( I na dokładkę w przejściówce nie ma więcej kabelków (tego do zapłonu). Natomiast zauważyłem inną ciekawostkę - nie mam pinu 15 w złączu. Czy to ma jakieś znaczenie? Czy też może wyprowadzili go gdzieś indziej?

pzdr

M

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Mam problem.

Mam interfejs z ADS i testuje tona E34 540iA 1993 rok. Dodam że na DISie wykrywa niektóre moduły w diagnozie a w INPie pojawiają sie takie błędy:

 

Variant checking:

IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT: Program will be stoped!

 

Proszę o pomoc nie wiem co zmienić w plikach żeby sie połączyło!

 

Dodam że używam prawdziwego COM1.[/img]

BMW E60 530xd :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaki musze miec interface abym mogl sterowac parametrami silnika - np zwiekszyc obroty silnika na stale ! ?

 

doradzcie co mam kupic i na co patrzec - przyznam sie jestem w tym zielony

pozdro ... kiko

www.cwaniak.pl


chcesz troszke miejsca w sieci ? daj znac ..........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam dostep do czegos takiego: http://www.allegro.pl/item373319573_vag_z_2_liniami_k_kkl_kable_obd2_obd1_promocja_.html tylko ze usb - ten sam producent itd wszystko tak samo wyglada

. nie daje rady sie polaczyc z autem - jakiego programu mam uzyc ?

moze jest gdzies jakis "przewodnik" jak to zrobic

pozdro ... kiko

www.cwaniak.pl


chcesz troszke miejsca w sieci ? daj znac ..........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Mam problem.

Mam interfejs z ADS i testuje tona E34 540iA 1993 rok. Dodam że na DISie wykrywa niektóre moduły w diagnozie a w INPie pojawiają sie takie błędy:

 

Variant checking:

IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT: Program will be stoped!

 

Proszę o pomoc nie wiem co zmienić w plikach żeby sie połączyło!

 

Dodam że używam prawdziwego COM1.[/img]

 

Witam

Sciagnij sobie te pliczki, sa tam opisane błedy i ewentualne solucje

 

http://rapidshare.com/files/121534716/inpainfo.rar

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witajcie

 

Panowie mam problem z inpa. za kazdym razem jak ja instaluje to pozniej w glownym oknie nie mam tych profili itp tak wiec nic z nia nie moge zdzialac. posiadam wersje ktora byla podana w watku GT1...

 

moglibyscie pomoc?

 

jeszcze jedna prosba pisalem do uzytkownika raf328 i nie moge doczekac sie odpowiezi jak moge skorzystam z jego ftp, moze Wy dalibyscie rade pomoc mi?

 

z gory dziekuje za kazda podpowidz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Kupiłem ten interfejs:

http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=4&prodid=173

INPA wyswietla mi Battery:ON Ignition:OFF i oczywiscie cisza.

Czyzby ten tez nie wspolgral z inpa ?

W opisie produktu zapewniaja ze dziala. Ale zrobie tam afere jak sprzedali mi lipny kabel.

pozdrawiam

mavic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Kupiłem ten interfejs:

http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=4&prodid=173

INPA wyswietla mi Battery:ON Ignition:OFF i oczywiscie cisza.

Czyzby ten tez nie wspolgral z inpa ?

W opisie produktu zapewniaja ze dziala. Ale zrobie tam afere jak sprzedali mi lipny kabel.

 

ta jakis nowy wynalazek? Nie widzialem jeszcze zadnego Interfacu ktory dziala z carsoftem i inpa na raz! Wyglada to jak interface do carsoftu..... co na to sprzedawca?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.