Skocz do zawartości

INPA


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze

Równie dobrze kolego mogłeś mieć komputer zmieniany, raczej przebieg 240000przy 2000h pracy jest nierealny średnia prędkość wychodzi 120km/h

Ps. ostatni widziałm 1000h i 300000 przebiegu i auto właśnie miało zmieniany komp lub silnik.

 

Ja mam 3000 i przebieg około 140000

Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie średnia prędkość w Polsce rzędu 120 to chyba naprawdę trzeba być wariatem drogowym albo tylko A4 jeździć 200 na godzinę.

 

U mnie w tej chwili średnia prędkość nie kasowana od kilku miesięcy kształtuje się na poziomie poniżej 50 km/h, a wcale nie jeżdżę jakoś bardzo powoli, jednak każde zatrzymanie, zwalnianie, światła, korki, wszystko drastycznie obniża średnią.

 

 

PS

hunter u mnie jest 169xxx, więc średnia prędkość będzie chyba podobna do twojej, taka ogólna.

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

tylko nie bardzo wiem jak odnieść się do informacji o pracy modułu świateł podanym w godzinach,

W jakich krajach jest nakaz jazdy na światłach w dzień??

http://img33.imageshack.us/img33/2617/swiatlad.th.jpg

Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,

 

niestety INPA z moim e34 nie zbytnio chciała wspólpracować (brakowało większości skryptów),nie wiem czy się coś zmieniło, przesiadłem się na DIS'a

 

mam pytanie o możliwości softu, czy można skasowac inspekcję przy użyciu INPY? w jakim module to siedzi?

 

ok już doczytałem że można siedzi to w IKE (teraz musze sprawdzić czy u mnie idzie ten moduł)

 

kasowanie inspekcji w inpa wchodzisz w ike(instrument cluster ) w swojej grupie modelowej auta następnie opcja active i tam będziesz miał wszystkie opcję kasowania inspekcji

 

co do disa to jeszcze nim nie kasowałem(inpa mi styknie bo szybsza z lekka ) więc może ktoś jeszcze o disie napisze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Równie dobrze kolego mogłeś mieć komputer zmieniany, raczej przebieg 240000przy 2000h pracy jest nierealny średnia prędkość wychodzi 120km/h

Ps. ostatni widziałm 1000h i 300000 przebiegu i auto właśnie miało zmieniany komp lub silnik.

 

Ja mam 3000 i przebieg około 140000

 

Myślę, że nie muszę Ci tłumaczyć jak łatwo byłoby stwierdzić czy silnik lub komputer pokładowy był w pojeździe wymieniany , pocieszę Cię że auto było sprowadzone z Niemiec (de facto z pełną dokumentacją), gdzie średnie prędkości na trasach znacznie przekraczają 120km/h, a w mieście realnie jeździ się 50km/h, nie tak jak w polsce po 25km/h.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zmienić język w INPIE. Jestem po pomyślnym odblokowaniu webasto i co ciekawe z języka PL w nawi ustawił mi się język Włoski(lub Niemiecki) :mad2: . Chciałbym zmienić go chociażby na Angielski. Z góry dzięki za pomoc. PS. zmiana taka może być wykonana na carsofcie ale nie mam wtyczki do tego :duh:

 

 

---------------

znalazlem winowajce w pliku FSW_...

"SPRACHE

italienisch"

 

Na co to zmienic zeby bylo po Angielsku na English ?? bo nie chce skopać więc pytam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zmienić język w INPIE. Jestem po pomyślnym odblokowaniu webasto i co ciekawe z języka PL w nawi ustawił mi się język Włoski(lub Niemiecki) :mad2: . Chciałbym zmienić go chociażby na Angielski. Z góry dzięki za pomoc. PS. zmiana taka może być wykonana na carsofcie ale nie mam wtyczki do tego :duh:

 

jeśli odblokowałeś webasto to posiadasz ncs

 

odpalasz ncs, file=>load profil=>ładujesz profil expertmode po załadowaniu profilu dajesz file => edit profil podajesz hasło repxet wchodzisz do opcji individualsierung i zaznaczasz ptaszek przy opcji car&key memory => individualsierung activ dajesz ok

następnie wciskasz VIN/ZCS/FA (F1)

następnie ZCS/FA f. ECU (F3) teraz model taki jaki masz następnie wyskoczy ci lista sterowników z których możesz sczytać dane z auta np. EWS następnie klikasz back (F6)

po tej operacji zobaczysz przycisk funkcyjny kar &key memory

wciskasz kar key memory wyświetli ci się lista i klawisze funkcyjne wciskasz Read

potem wybierasz co chcesz zmienić w opcjach

dla języka przy podświetlonym car memory

SPRACHE : Language selection wybierasz jaki ma być podświetlasz na niebiesko active następnie klikasz TAKEOVER a na końcu BROADCAST po chwili klikasz ok

 

po całej operacji wyłączasz zapłon żeby elektronika się ułożyła po ponownym włączeniu zapłonu powinien być w aucie inny język

 

carsoftem raczej nie polecam zmiany języka

 

[edit]

 

lub tak jak robisz przez fsw wstaw english

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za szybką odpowiedz

 

Po próbach jak wstawiam english w FSW_PSW.MAN to przy dodawaniu wyskakuje błąd tak jakby skladnia byla nie odpowiednia [juz chyba wiem powinno byc po niemiecku englisch przez ch ale sprawdze to dopiero jutro]. Co do tego pierwszego sposobu wydaje się skomplikowany ale spróbuje

 

 

PS moze masz jakis sposob na ustawienie min temperatury aktywacji webasto ( w funkcji dogrzewania silnika ) chcialbym ustawic troche wyżej niż 6 stopni.

 

w 2 sposobie wchodziłem tak jak opisywałeś i nie ma tam nic związanego ze zmianą języka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Witam.

Mam mały problem z odczytem danych z e90. Sterownik silnika to me9.2 do N46. Na sucho, bez podłaczenia pod auto, w edibas toolset32 przy próbie wczytania pliku MEV9N46.PRG wywala błąd: EDIABAS Fehler 100 : SYS-0010: INITIALIZATION ERROR. Podczas wczytywania innych jest ok. Natomiast tych od silnika N46 nie chce wczytać. W czym może lezeć problem ??

Krzysztof
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Witam.

Mam mały problem z odczytem danych z e90. Sterownik silnika to me9.2 do N46. Na sucho, bez podłaczenia pod auto, w edibas toolset32 przy próbie wczytania pliku MEV9N46.PRG wywala błąd: EDIABAS Fehler 100 : SYS-0010: INITIALIZATION ERROR. Podczas wczytywania innych jest ok. Natomiast tych od silnika N46 nie chce wczytać. W czym może lezeć problem ??

 

Mam tak samo. Ale skrypt probuje sie polaczyc z autem bo wysyla cos na liniach. Takze chyba tak ma byc :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Do kolegi nerwus - tak próbowałem w aucie. Na 2 różnych kablach i jest to samo z silnikiem sie nie łaczy. Chciałem nawet drucik od Ciebie kupic ale to nie ma sensu. Tu jest kwestia INPY a nie kabla... Żeby uprzedzic pytania czy z autem wszystko oki to odpowiadam że tak. Na sprzetowym GT1 w Niemczech przed zakupem łaczył sie normalnie.
Krzysztof
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Do kolegi nerwus - tak próbowałem w aucie. Na 2 różnych kablach i jest to samo z silnikiem sie nie łaczy. Chciałem nawet drucik od Ciebie kupic ale to nie ma sensu. Tu jest kwestia INPY a nie kabla... Żeby uprzedzic pytania czy z autem wszystko oki to odpowiadam że tak. Na sprzetowym GT1 w Niemczech przed zakupem łaczył sie normalnie.

 

Ale sprzetowy GT1 byl napewno spiety z DIS. A to inna historia. A jak zachowuje sie Twoj kabel z DIS i tym autem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.