Skocz do zawartości

INPA


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

wybrales prawidlowy sterownik? sprobuj inny wybrac, to inpa podpowie ze wykryla inny steronwik. czasem transmisja z motorami potrafi sie zawiesic i trzeba aku auta odpiac na chwilke.

 

czasem po transmisji z silnikiem samochod nie chce zapalic, tez trzeba odpiac aku na chwilke.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasem trzeba aku odpiąć .czasem aut nie chce odpalić .O ku .,aż dziw bierze ża można cos takiego pisać . A może w interfejsie jest źle ustawiony dzielnik napięcia i rypie komunikację . Głupota ludzka jak łaska Boża nie ma granic :shock:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

nie moge ruszyc z inpą znaczy sie rusz mi ale nie diagnozuje silnika wyskauje błąd ifh 03 fejs od nerwusa autko e60 dde 5

 

 

Z któregop roku masz e60 ?? Pewnie uzywasz starej inpy która ma maksymalnie dde5.0 ???

 

Jesli tak to scigaj INPE 5.02 tam obsługuje DDE6,0 i 6.2. JA w swojej 530d z 2006 231km mam juz DDE6.2. Miałem poczatkowo ten sam problem co twój :) tylko że moja nie odpalała bo imo było zblokowane i bardziej mnie to cisneło nic ciebie dopiero po tygodniu ktos mi podpowiedził ze istnieje nowsza INPA w sieci

NAPRAWA STEROWNIKÓW ABS BOSCH-a

Promocja dla klubowiczów 200zł :)



gg 2921736

602 888 262

LUBESLKIE okolice Łukowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

nie moge ruszyc z inpą znaczy sie rusz mi ale nie diagnozuje silnika wyskauje błąd ifh 03 fejs od nerwusa autko e60 dde 5

 

 

Z któregop roku masz e60 ?? Pewnie uzywasz starej inpy która ma maksymalnie dde5.0 ???

 

Jesli tak to scigaj INPE 5.02 tam obsługuje DDE6,0 i 6.2. JA w swojej 530d z 2006 231km mam juz DDE6.2. Miałem poczatkowo ten sam problem co twój :) tylko że moja nie odpalała bo imo było zblokowane i bardziej mnie to cisneło nic ciebie dopiero po tygodniu ktos mi podpowiedził ze istnieje nowsza INPA w sieci

 

 

IFH-0003: DATATRANSMISSION TO INTERFACE DISTURBED

EDIABAS_IFH_0003

 

Meaning:

A response from the interface was incorrectly received (characters were lost, protocol frame incorrect, etc.).

 

Causes:

Contact problems in the cables between the host system and EDIC-GH.

 

Error correction:

Check the cables between the host system and EDIC-GH.

Target system:

WIN SCO QNX

 

Sprawdź na nowszym sterowniku tak jak kolega Bialy pisze, ew. sprawdź w DIS'ie powinien sam moduły wykryć i będziesz miał pewność.

Pozdrawiam.

jak suka nie da to pies nie weźmie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piwek, pobaw sie troche przy silniku m50 (szczegolnie w e36) i zobaczysz co sie stanie, nie pisalbym tego gdybym nie mial takich doswiadczen jest to niezalezne od interfejsu, na twoim fejsie tez jestem w stanie zablokowac sterownik. zreszta podobnie sie dzieje w grupie vag, no ale twoje fejsy sa najlepsze. przepraszam.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piwek - jedno pytanie, po co ty wróciłeś na to forum - naśmiewać się się z każdego kto próbuje ( już zapomniałeś jak pytałeś na ecu ) ,czy popsuć interes nerwusowi. Człowieku czytając twoje posty ręce opadają. Tutaj raczej klientów nie znajdziesz bo zachowujesz się jak przedszkolak który zazdrości drugiemu że ma więcej kolegów lub zabawek. Rzadko kiedy wtrącam się, ale na twoje tępe posty musiałem zareagować

 

Ogarnij się chłopie :duh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyglada na sonde z 1-2-3 cylindra przed katem.

grzalke sprawdzisz miernikiem, powinna miec jakas opornosc. porownaj z innymi.

 

po katalizatorze moze byc inna sonda niz przed, wiec porownuj z ta o podobnym przeznaczeniu z innej "trojcy"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyglada na sonde z 1-2-3 cylindra przed katem.

grzalke sprawdzisz miernikiem, powinna miec jakas opornosc. porownaj z innymi.

 

po katalizatorze moze byc inna sonda niz przed, wiec porownuj z ta o podobnym przeznaczeniu z innej "trojcy"

Sprawdziłem 2 sondy przed katem (na zimnym silniku), obie wskazywały ok 2,5 Ohm, czyli się nie dowiedziałem która to :? Jak jeszcze można to sprawdzić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze grzalki swiruja po zagrzaniu (pod napieciem) ?

Sprawdziłem też na gorącym silniku, zaraz po trasie, wyszło 4,5Ohma. Chyba trzeba będzie zmienić i sprawdzać INPA czy błąd nadal występuje. Jeśli będzie powracał to zamienić miejscami nową sondę i wtedy dojdę która to...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

nie mogę ruszyć z inpą znaczy się rusz mi ale nie diagnozuje silnika wyskakuje błąd ifh 03 fejs od nerwusa autko e60 dde 5

 

to powinno ci pomóc

 

IFH-0003: Data transmission HOST/Interface failed

Reason 1: In the Ediabas.ini file, the interface is set to STD:OBD. However, you have

connected an ADS connector.

Solution 1: Modify the interface setting.

Reason 2: The data transmission failed when sending (e.g. short circuit in the line).

Solution 2: Get rid of the short circuit, for example.

Reason 3: Connector not connected or no power supplied.

Solution 3: Check whether the connector is connected and is supplied with power.

Reason 4: The device manager has been used to disable the FIFO buffer for COM1.

Solution 4: In the device manager (Windows XP: Enter “Start” à “Control Panel” à

“System” à “Hardware” à “Device Manager” à Ports (COM & LPT)), and then

select COM1 from the ports. Then under the “Port Settings” tab, select

“Advanced”. There must be a check-mark by “Use FIFO buffers” and “8” must be

selected for the receive buffer and transmit puffer.

 

 

a tutaj link do faq http://rapidshare.com/files/174010352/inpa_problems_FAQ.pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy można odblokować TV za pomocą NCS lub DIS , zeby televizija działała podczas jazdy?

 

Na 100% można za pomocą Navcodera http://www.x5world.com/navigation-system/51085-navcoder-v2-5-20-released.html

 

no i wszystko działa, TV jest odblokowany navcoderem (koszt interfejsa 18zl) , plus pomoc Roberta ( bardzo dziękuję !!! ) :cool2: :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś w INPA otrzymałem błąd podgrzewacza sondy lambda:

%5B394%3A480%5Dhttp%3A//img26.imageshack.us/img26/9671/lambdaw.jpg

Która to dokładnie sonda?

http://bmwfans.info/original/E39/Lim/525i-M54/ECE/L/M/2000/12/mg-11/ill-11_2181/

Silnik M54B25

 

Kolego jest to problem z sondą ZA KATALIZATOREM i nie koniecznie musi to być sonda. Tak może się dziać jak katalizator jest przypchany i spaliny nie dogrzewają sondy.

Jak masz możliwość to zamień sondy miejscami i zobaczysz czy problemem jest katalizator czy sonda. :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
Panowie, czy któryś z Was może orientuje się, czy w INPA-ie bądź DIS-ie jest możliwość ustawienia takiej opcji, przy której jedno wciśnięcie kierunkowskazu spowoduje 3 cykle pracy? Przydatne przy zmianie pasa, nie trzeba trzymać wajch wiem, że można coś takiego w mercach zaprogramować, ale jak jest w przypadku bmw?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, czy któryś z Was może orientuje się, czy w INPA-ie bądź DIS-ie jest możliwość ustawienia takiej opcji, przy której jedno wciśnięcie kierunkowskazu spowoduje 3 cykle pracy? Przydatne przy zmianie pasa, nie trzeba trzymać wajch wiem, że można coś takiego w mercach zaprogramować, ale jak jest w przypadku bmw?

 

w e39 nie da rady, w nowszych np. e87 też jest taka opcja i można ją włączyc przez BC.

 

na razie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyglada na sonde z 1-2-3 cylindra przed katem.

grzalke sprawdzisz miernikiem, powinna miec jakas opornosc. porownaj z innymi.

 

po katalizatorze moze byc inna sonda niz przed, wiec porownuj z ta o podobnym przeznaczeniu z innej "trojcy"

No i d...a, kupiłem nową sondę Boscha, zamontowałem, pojeździłem i błąd nadal się pojawia. Identyczny jak wcześniej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.