Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Coś gdzieś kiedyś słyszałem/czytałem, że bety były ocynkowane po 1995 roku.

 

Aczkolwiek niech się wypowie, ktoś kto to będzie wiedział na 100.

Opublikowano
Mam mam maly odprysk na masce od spodu kolo grila- na 100% tam akurat jest ocynk. Specyficzne trojkąty jasniejsze w strukturze blachy i nie rdzewieje od 6 m-cy to miejsce. Nawet nalotu nie ma! Tak czy inaczej przed zima zabezpiecze.
Problem szachisty: zwalić konia czy posunąć damę :-)
Opublikowano
100% ocynk.Jak nie był bity,to wytrzyma 15 lat i więcej... :D

Wiesz, moja ma 16 lat i akurat zaczęło wyłazić na rudo :duh: - ale podejrzewam, że była w De poobijana. Ktoś już malował moją bunie, a nie widać szpachli, dziwnych szczelin, itp. :think:

A tak z ciekawości od którego roku bety są w ocynku?

Opublikowano
lucadore żeby ci się na mózg nie przerzuciło.

Jak nie znasz odpowiedzi to się w ogóle nie odzywaj.

 

jojo, grzeczniej, prosze :nienie: .

 

A BMW sa juz cynkowane od E30 (po liftingu), czyli AFAIR od 1988 roku.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano

Bardzo ciekawy filmik. Nie odmówił bym pracy w BMW :D

A propos ocynku. Kiedyś był taki temat na forum i również padła odpowiedź że już niektóre E30 były w ocynku. Nie było tylko rozstrzygnięte czy w całości czy tylko jakieś elementy jak nadkola, progi itp.

Pozdrawiam.

Krzysiek


Było:

E36 318 is coupe 93'

E36 323i sedan 97'

Opublikowano
Bardzo ciekawy filmik. Nie odmówił bym pracy w BMW :D

takie filmiki to ja rozumiem i dziękuję. A z tą pracą w BMW to końcówka tego filmiku wyglądała jak reklama agencji pracy, wszyscy uśmiechnięci i serdeczni a zasuwają na taśmie. Trochę to chyba przesadzone było no i ciekawe do czego na fajerant powsiadali ci co na tej taśmie zasuwali bo jakoś się wtedy filmik skończył, ale wierzę że nie do autobusu :norty:

Opublikowano
Bardzo ciekawy filmik. Nie odmówił bym pracy w BMW :D

takie filmiki to ja rozumiem i dziękuję. A z tą pracą w BMW to końcówka tego filmiku wyglądała jak reklama agencji pracy, wszyscy uśmiechnięci i serdeczni a zasuwają na taśmie. Trochę to chyba przesadzone było no i ciekawe do czego na fajerant powsiadali ci co na tej taśmie zasuwali bo jakoś się wtedy filmik skończył, ale wierzę że nie do autobusu :norty:

 

Kolega troche wczesniej napisal ze ocynk byl od liftu e30 czyli od 88 roku. A filmik faktycznie bardzo ciekawy. :)

Opublikowano
a jak bylo uderzone to co sie dzieje z tym ocynkiem???

Myślę, że ocynk można porównać do lakieru. Dopóki nic z nim się nie dzieje, to jest ładna powłoka. Po np.: dzwonie ocynk się może odłamać, złamać.

Nie bierz mojej wypowiedzi dosłownie to tylko taki przykład zachowania. Sama warstwa ocynku jest naprawdę b. mocno cienka.

 

Poprawcie mnie jeśli się mylę - tylko nie bijcie, wytłumaczcie :wink: :mrgreen:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ocynk "nie odpada" przy "dzwonie", zostaje uszkodzony podczas naprawy np. przy szlifowaniu, podgrzewaniu blachy albo spawaniu.
Opublikowano
panowie skoro AUDI od 1986 roku ma ocynk na nadwoziu to BMW tym bardziej. jezeli nie ma mechanicznych uszkodzeń to spoko .ale radze zabezpieczyć bo ocynk się także utlenia i wtedy klops
Opublikowano
Filmik bardzo fajny:) moze sie myle ale na tym filmie widac jak cienkie blaszki ma e46....

Myślę ,że blachy to jakieś 0.8 do 1mm grubości max fajnie ,że filmik się wam podobał bo mi też :D

Opublikowano
Chłopaki właśnie sie dowiedziałem że faktycznie już od szerokiej lampy E30 wszystko później miało ocynk. Kwestia tylko czy pełny, czy częściowy :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.