Skocz do zawartości

Spalanie V8 - dla niezorientowanych, mnie zabiło


Zodiac

Rekomendowane odpowiedzi

Zacząłem się niepokoić że sam się oszukuję z tym spalaniem, postanowiłem zrobić eksperyment .... tak dla własnej pewności zalałem dosłownie pod sam korek i ruszyłem w drogę do pracy mam prawie 70km w obie strony do tego ok 30 po mieście w kółko ratusza i na stację paliw dojechałem jak na liczniku było 102.4km zalewam pod korek i ...... 10.74l. Niewiarygodne ???? Zapraszam mogę ten eksperyment powtórzyć o każdej porze dnia i nocy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 122
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Czesto nawet lekko pochyle ustawienie pojazdu moze spowodowac, ze do baku wejdzie 5 litrow mniej, albo wiecej. Sadze, ze gdybys powtorzyl taki eksperyment jeszcze minimum dwa razy i miedzy tankowaniami pokonal troszke wiekszy dystans (nawet 200km) to byloby to dopiero miarodajne.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

to fajnie , że mało pali

 

rzeczywiście sporo zależy od techniki

 

ja kiedy robiłem prawko - były ostatni rok kartki na paliwo i chyba coś w tym jest.

 

nie wiem jak to się dzieje bo jeżdżę naprawdę szybko ( autostrada 180-220 ) a auta mi palą znacznie mniej niż żonie która dociąga 140-150 km/h - średnie spalanie u żony jest ok 2 litrów wyższe .

 

Moja e38 V8 pali mi w Warszawskich korkach 14 litrów i mniej więcej tyle samo kiedy jadę dynamicznie na trasie .

Jeśli jadę pomiędzy 120-130 notuję spalanie w granicach 12 litrów .

Najniższe jakie zanotowałem to 10,4 na trasie Gniezno -Warszawa ale rzeczywiście jechałem wtedy lightowo ok 110 km/h .

 

 

Obserwuj dalej i dziel się

Pozdro

Mario

 

po warszawie 14 litrow? w e38 v8??

chyba zarty sobie stroisz :) 14 to pali 740d i to w miescie 100tys mieszkancow :) ale bez oszczedzania

e38 735 v8 we Wroclawiu wciaga 17-19 jak jezdzisz tylko po centrum

530 v8 wciaga we wroclawiu 17-18

 

jazda po miescie, to taka, ze jedziesz 100km tylko po miescie, np jak mieszkasz w centrum i przed tym resetujesz kompa

 

bo moze mieszkasz na obrzezach i twoje miasto to jest 70% droga a 30% przjechanie przez pare skrzyzowan, to sie zgodze z tymi 14 ;)

 

co do autora watku to tez mu nie wierze

robertzpoznania napisal dobrze, wychodzilo by na to ze 730d pali znaczaco wiecej w miescie od 745 :)

 

750 to pali do 20 w gore w miescie

v8 pali od 16 w gore

a diesel w 7 do 15-16 :)

http://img489.imageshack.us/img489/2486/zz1dk5.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dwie 750i:

 

pierwsza - miasto - 21,4

druga - miasto - 22,3

a jezdze w sposob relaksacyjny - jak zaczalem cisnąć to spalanie dochodziło do 35 litrów

 

ja mam tak samo gdy troche pojezdze w korkach.

bez korkow po miescie spalanie mam 18-19 l/100km.

srednie spalanie na przestrzeni 2 lat wyszlo mi 15,5 litra/100km,

przy jezdzie 50/50 miasto/trasa, ale miasto raczej bez korkow -

kilka ruszen spod swiatel, pare depniec przy przyspieszaniu i troche hamowania.

Edytowane przez pan.boczek
http://forum.7er.pl/images/signatures/212758479446f629c8be0f9.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje beemki bardzo rzadko schodzą w mieście poniżej 20 litrów. 750ka trzyma się raczej wielkości bliskich 22 litrom, a obie V8-ki oscylują pomiędzy 19 a 21 litrów, przy czym E32 pali trochę mniej, niż E34. Pewnie dlatego, że E32 pracuje na wolnych obrotach idealnie, a E34 trochę "trzęsie". Na trasie e34 540 jest najoszczędniejsza i pali 11-13 litrów. E32 740 spali litr, a E38 750 dwa litry więcej

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No faktycznie to E65 745 coś mało pali :)

moje 735 pali przy spokojnej jeździe po małym mieście ok 13-14

Na zlocie bmw7.pl pokonałem 200km w żółwim tempie (jazda w kolumnie) spalanie wyszło mi 11l. Ale to naprawde była jazda nienaturalna :D

Marzenia sie spełniają-->mam E38 :)

Moja historia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko Panowie !!! Trzeba ostudzić emocje !! Tak jak Wyżej kolega EVAN napisał uzyskanie 11 i. na 100 jest jednak do osiągnięcia !! Fakt że jest to jazda nieco nie naturalna dla BMW 7 i mało dynamiczna w granicach 90-110 po trasie i 40-60 w mieście bez gwałtownych przydepnięć (ja tak zrobiłem w swoim eksperymencie) praktycznie nie dotykałem gazu jakieś 1500 obrotów max komputer pokazywał 7.8-8.3 na 100.

 

200 czy 300 koni przy takiej masie auta musi swoje spalić mi wychodzi ok 16 na 100. Jak się ma 7er to trza lać i nie gadać to nie jest auto dla ludzi co oszczędzają na paliwie

 

P.S. Bardzo podoba mi się jak się nakręcacie przy takich tematach jest to jeden z najbardziej kontrowersyjnych na forum :twisted2: :twisted2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to moja druga V8 i nie przekracza 13 a normą jest 11
200 czy 300 koni przy takiej masie auta musi swoje spalić mi wychodzi ok 16 na 100

 

W takim razie trudno się dziwic chyba że temat budzi kontrowersje.... :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po warszawie 14 litrow? w e38 v8??

chyba zarty sobie stroisz Smile 14 to pali 740d i to w miescie 100tys mieszkancow Smile ale bez oszczedzania

e38 735 v8 we Wroclawiu wciaga 17-19 jak jezdzisz tylko po centrum

530 v8 wciaga we wroclawiu 17-18

 

Moj ojciec ma e38 735 i jezdzi po wroclawiu glownie okolice kosciuszki bo tam ma biuro. Pali mu ok 18l tylko ze jego styl jazdy z oszczednym nie ma nic wspolnego. Przy spokojnej jezdzie po wroclawiu spokojnie sie miesci w <15l/100km. Ja w 728 mieszcze sie w okolicach 12-15 po miescie(raczej wolalbym wroclaw jesli chodzi o stanie w je* korkach i jazde 15km/h). A ostatnio pokonalem dystans ~1500km na ok 110l paliwa, komputer pokazal 7.9l/100km i nie zajelo mi to 3 dni.

 

A to ze auto z silnikiem 1.8 pali 10l/100km o niczym nie swiadczy moj kolega mial trabanta ktory palil 100/100 i co z tego?

E38 735iA Sport Individual 99`
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc tak... najpierw zacznę od danych katalogowych :) Te wartości są podawane/mierzone ściśle według norm. Określają one szybkość, przyspieszenie, zwalnianie na konkretnym kawałku płaskiej nawierzchni. Dla stałych prędkości to jest praktycznie tylko podtrzymanie prędkości. Ogólnie: wartości mogą służyć do celów porównawczych między autami (mierzonymi według tej samej normy) i tyle.

 

Praktyka: mój E34 M50B25S2 wsysa średnio 13l LPG przy normalnej jeździe miejskiej. Na trasie potrafię zejść do 11l. Jednak muszę zaznaczyć, że górnej granicy spalania przy konkretnej jeździe... chyba nie ma (ponad 20l LPG).

Jednym z rekordów w dół było spalenie 10l LPG na trasie (to były męczarnie i więcej tego nie powtórzę, standard podczas szybkiej trasy z wyprzedzaniem to około 12l LPG), a rekordów w górę... spalenie moim poprzednim E34 M20B20 40l Pb na 200km (Wrocław-Bytom) - tego więcej nie powtórzyłem.

Kai
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo mi się wątek spodobał i jeszcze te emocje. Trzeba jeszcze wspomnieć o samochodach, które pokonują krótkie odcinki na zimnym silniku i one będą paliły znacznie więcej. U mnie w 850i M70 spalanie wychodzi 20-25 silnik chodzi równiutko 2 złote nie spadają także tu jest dobrze, 12 litrów miałem raz i jechałem jak stary dziadek i w trasie, a po ostatniej przejażdżce wynik 30l- jazda z fantazją, także wynik ogólny to złożenie warunków, ciężkości nogi i oczywiście stan auta. Pozdro.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trasa Sosnowiec - Kołobrzeg via Lubliniec, środa Wlkp. Poznań, Jarocin - 11,25l V=70-170 km/h (takie szarpanie, ale udało sie dotrzeć w 7h nocą)

Trasa Sosnowiec - Wisła - Szczyrk - Bielsko - Sosnowiec - 11,5l V=130 km/h (pod koniec stanąłem w sporym korku)

Dom - praca i praca - dom (16km*2) - 14,50l (droga nigdy nie zakorkowana za to dystans 16km w jedną str.)

Tylko po Sosnowcu 13,50-16,50l !! (odl. po 1-10 km)

 

Widać doskonale jaki wpływ ma jazda na krótkich dystansach.

Widać też po ekonomizerze, gdy temp jest na niebieskim polu i tylko utrzymuję prędkość to spalanie pokazywane jest zawsze >25l a program skrzyni nie chce przełączać na wyższe biegi tylko hamuje silnikiem (chodzi mi o knif w automatach - po puszczeniu gazu skrzynia wrzuca wyższy bieg i auto się toczy). Gdy temp zbliza się do optymalnej ekonom. pokazuje 9,0-11,00 l podczas utrzymywania prędkości, nie ważne czy 60km/h czy 130km/h przy ok 150-180 km/h utrzymywanie prędkości kosztuje już jakieś 12-13l

CB: 161BD221
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trasa :

chrzanow->walbrzych walbrzych ->bogatynia -> poznan poznan->gdansk gdansk->chrzanow+ jazda po tych miastach

auto : e 34 manual touring m 60 b 40

Srednia z tych 1774km 10,9 jazda generalnie spokojna drogami wojewodzkimi 90-130 , a4 jakies 100 km 160- 240.

Patrzac na ekono spokojnie mozna zejsc w trasie do 9,5 w sprzyjajacych warunakch , kazde miasto lub korek to duzy wzrost spalania

ps

Boogie powinienas kupic sobie np vipera wtedy juz nikt na zadnym forum nie bedzie mial watpiliwosci ze masz najszybsze i najbardziej paliwozerne auto

:liar:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Pojeździłem trochę więcej i wyszło, że oczywiście macie racje :)

 

Na trasie spali i nawet 10 litrów, tj. nie koniecznie na autostradzie czy2-pasmowej, ale na normalnej drodze bez wiekszych korków. Jak jest trochę wyprzedzania, to 12-13 ze spokojem.

 

Teraz BARDZO dużo jeździłem lokalnie, a że przerabiają nieopodal skrzyżowanie na rondo, są dość spore korki. Efekt: 200km przejechane i jakieś 35 litrów w baku mniej. Pokazuje niby 16l/100, ale i tak widocznie więcej pali.

 

Niemniej jestem z tego auta i tak dalej ogromnie zadowolony. 333hp i to przyśpieszenie robią robote i jeździ się bardzo przyjemnie. Tak bardzo, że codziennie muszę znaleźć sobie jakiś powód, żeby tym autem troche pojeździć :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...
W mojej E63 silnik N62 pali po mieście ok. 15-16 l na trasie 11-12 l. Do przełknięcia. Skrzynia SMG czyli prawie manual. Choć jak się da w palnik to i 18-20 spali. Ale muzyka 8 garów ... bezcenne. :modlitwa:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sobote zrobilem maly test w e38 730i. mialem dostarczyc panstwa mlodych do kosciola i na przyjecie:

- trasa 50 km

- przejazd po w-wie bez korkow 26km

- przejazd osiedlowymi uliczkami 8km

- przejazd warszawa bez korkow 26 km

- przejazd warszawa bez korkow 10 km

- przejazd warszawa noca 10 km

- trasa 50 km

 

spalone 29l, srednie spalanie ok 16l

 

samochod nie przekroczyl 120 km/h. jazda poza trasa do 80 km/h.

DIESEL POWER
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć wszystkim. Czytam tą wesołą sprzeczkę i nie mogę się nie wtrącić. Otóż chciałbym się ustosunkować do wypowiedzi kolegi Zodiac, który to wątpi w sens kupowania diesla. Jestem od niedawna szczęśliwym posiadaczem E65 730d. Na odcinku 300km ze śednią prędkością 90-130 a i 180 przez odcinek 20 km (co podniosło śr spalanie) auto spaliło 7.2l/100km. Przy jeździe w trasie na max wynik 9.5l (uwieżcie, że ostre deptanie po 200). Zodiak podkreśla strasznie moc 333 km a ja jestem przekonany, że w żadnym zakątku naszego pięknego kraju nie byłby szybszy. Panowie z V-Techa twierdzą, że zrobią bez ryzyka 270KM 580NM i przyśpieszenie zajmie ok 6.5s. Tak to wciąż klekot ale to nie ten z przed 20 lat. Na trasie nie słychać a w mieście mi nie przeszkadza- bardzo fajnie pracuje. Ok chyba za długo, więc czy się opłaca? Załóżmy, że zrobimy 40tyś. km rocznie. Diesel zaoszczędzi w tym aucie ok 4l na każde 100km (zakładam minimalną oszczędność) to jest 1600 litrów co daje ok 6 tyś zł.-fajne wakacje ,komplet opon czy cokolwiek innego. Stosunek 13l diesla do 20l benzyny jak piszą niektórzy da większy zysk (mówię o ostrej jeździe). Całe życie jeżdżę benzyniakami a teraz jadac klekotem wyglądam pewnie jak zwichrowany bo sie śmieję sam do siebie jak widzę wartości spalania. Ja twierdzę, że mimo wyższych kosztów zakupu się opłaca. Wy odpowiedzcie sobie sami. Pozdrawiam wszystkich
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć wszystkim. Czytam tą wesołą sprzeczkę i nie mogę się nie wtrącić. Otóż chciałbym się ustosunkować do wypowiedzi kolegi Zodiac, który to wątpi w sens kupowania diesla. Jestem od niedawna szczęśliwym posiadaczem E65 730d. Na odcinku 300km ze śednią prędkością 90-130 a i 180 przez odcinek 20 km (co podniosło śr spalanie) auto spaliło 7.2l/100km. Przy jeździe w trasie na max wynik 9.5l (uwieżcie, że ostre deptanie po 200). Zodiak podkreśla strasznie moc 333 km a ja jestem przekonany, że w żadnym zakątku naszego pięknego kraju nie byłby szybszy. Panowie z V-Techa twierdzą, że zrobią bez ryzyka 270KM 580NM i przyśpieszenie zajmie ok 6.5s. Tak to wciąż klekot ale to nie ten z przed 20 lat. Na trasie nie słychać a w mieście mi nie przeszkadza- bardzo fajnie pracuje. Ok chyba za długo, więc czy się opłaca? Załóżmy, że zrobimy 40tyś. km rocznie. Diesel zaoszczędzi w tym aucie ok 4l na każde 100km (zakładam minimalną oszczędność) to jest 1600 litrów co daje ok 6 tyś zł.-fajne wakacje ,komplet opon czy cokolwiek innego. Stosunek 13l diesla do 20l benzyny jak piszą niektórzy da większy zysk (mówię o ostrej jeździe). Całe życie jeżdżę benzyniakami a teraz jadac klekotem wyglądam pewnie jak zwichrowany bo sie śmieję sam do siebie jak widzę wartości spalania. Ja twierdzę, że mimo wyższych kosztów zakupu się opłaca. Wy odpowiedzcie sobie sami. Pozdrawiam wszystkich
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć wszystkim. Czytam tą wesołą sprzeczkę i nie mogę się nie wtrącić. Otóż chciałbym się ustosunkować do wypowiedzi kolegi Zodiac, który to wątpi w sens kupowania diesla. Jestem od niedawna szczęśliwym posiadaczem E65 730d. Na odcinku 300km ze śednią prędkością 90-130 a i 180 przez odcinek 20 km (co podniosło śr spalanie) auto spaliło 7.2l/100km. Przy jeździe w trasie na max wynik 9.5l (uwieżcie, że ostre deptanie po 200). Zodiak podkreśla strasznie moc 333 km a ja jestem przekonany, że w żadnym zakątku naszego pięknego kraju nie byłby szybszy. Panowie z V-Techa twierdzą, że zrobią bez ryzyka 270KM 580NM i przyśpieszenie zajmie ok 6.5s. Tak to wciąż klekot ale to nie ten z przed 20 lat. Na trasie nie słychać a w mieście mi nie przeszkadza- bardzo fajnie pracuje. Ok chyba za długo, więc czy się opłaca? Załóżmy, że zrobimy 40tyś. km rocznie. Diesel zaoszczędzi w tym aucie ok 4l na każde 100km (zakładam minimalną oszczędność) to jest 1600 litrów co daje ok 6 tyś zł.-fajne wakacje ,komplet opon czy cokolwiek innego. Stosunek 13l diesla do 20l benzyny jak piszą niektórzy da większy zysk (mówię o ostrej jeździe). Całe życie jeżdżę benzyniakami a teraz jadac klekotem wyglądam pewnie jak zwichrowany bo sie śmieję sam do siebie jak widzę wartości spalania. Ja twierdzę, że mimo wyższych kosztów zakupu się opłaca. Wy odpowiedzcie sobie sami. Pozdrawiam wszystkich

 

Kolega (właściciel ASO merca) twierdzi, że diesel zwraca sie przy przebiegach 40-50 tys, tak jak mówisz. Ja robie 15-20 więc ewentualne wtryski, turbina, inne problemy które zdarzą się po drodze nie zwrócą mi się w cenie paliwa :)

 

BTW - wątek jest sprzed 10 miesięcy prawie, czyli z okresu jak kupiłem 745i. Teraz mogę potwierdzić, że jeżdżąc dynamicznie miałem spalanie 12.5-13l na 100km. Jadąc spokojnie na trasie da sie uzyskać spalanie 8-8.5 również (bez gazu do dechy). 745i jest przy tym bardzo miłe jeśli chodzi o przyśpieszenie i dynamiczną jazdę, gdzie 730d sie chowa. A chipowanie to wiesz, ja też sobie mogę od strzała zrobic 380km, i co z tego :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Diesel nie ma sie zwracac, to jest inwestycja, dzieki ktorej sie oszczędza. Przy odsprzedaży wciąż będzie drozszy więc wydatek wraca. Chyba wystarczająco dużo ludzi zaprzeczyło Twoim wartościom spalania rzędu 8l na 100 żeby uznać je za nieprawdziwe. Nie wiem tez skąd u Ciebie pomysły na wymiany sprężarek i wtrysków. Może popytaj właścicieli aut z tym motorem czy którykolwiek cos zmieniał. Poszukaj też, jesli masz chęć, który silnik diesla zbiera swiatowe nagrody. Ps. Chcialbym poznac firmę, który w Twoim aucie podniesie moc. Wiesz ja Cie nie zamierzam przekonywac o tym co jest lepsze tylko uswiadomić, ze nie masz racji. 8l :-).do zobaczenia przy tankowaniu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Diesel nie ma sie zwracac, to jest inwestycja, dzieki ktorej sie oszczędza. Przy odsprzedaży wciąż będzie drozszy więc wydatek wraca. Chyba wystarczająco dużo ludzi zaprzeczyło Twoim wartościom spalania rzędu 8l na 100 żeby uznać je za nieprawdziwe. Nie wiem tez skąd u Ciebie pomysły na wymiany sprężarek i wtrysków. Może popytaj właścicieli aut z tym motorem czy którykolwiek cos zmieniał. Poszukaj też, jesli masz chęć, który silnik diesla zbiera swiatowe nagrody. Ps. Chcialbym poznac firmę, który w Twoim aucie podniesie moc. Wiesz ja Cie nie zamierzam przekonywac o tym co jest lepsze tylko uswiadomić, ze nie masz racji. 8l :-).do zobaczenia przy tankowaniu

 

Nie wiem dlaczego sądzisz że masz racje, jak sobie kupisz 745i i pojeździsz troche, to wówczas będę mógł z Tobą porozmawiać o spalaniu. A na razie możesz co najwyżej słuchać ludzi, ktorzy jeżdżą autami w wieku 10 lat w gorę i mówią że takie spalanie w "nowszych" jest niemożliwe. No jednak możliwe, skoro nie tylko mi sie udaje, ale ja na prawdę nie zmuszam Ciebie do uwierzenia w to co pisze, chciałbym tylko byś nie mówił że sie nie da, nie mając o tym zielonego pojęcia :wink:

 

Ilość hp podniesie każda poważna firma. Nie chce mi się nawet takiej szukać, bo po pierwsze, gdybym chciał podnieść to tunerów znam kilku, a po drugie, nie muszę się w to bawic bo 333hp zupełnie wysarcza.

 

Co do silnika 3.0d, nie mówie że jest zły, mówię że jest awaryjny. Jak już minie Ci podekscytowanie chwilowe wynikające z zakupu fajnego auta, to zobaczysz jak to jest w praktyce. Z 745i opisanych jako z nowym silnikiem jeszcze na mobile.de nie widziale, a 730d jest sporo. Do tego jak mówie mam informacje z pierwszej ręki: do merca osprzęt diesla robi ta sama firma. Tak więc proszę Cię, to że zdecydowałeś się na diesla, że to jest fajny silnik i że ludzie są z niego zadowoleni - nie zmienia faktu, że jest to silnik awaryjny i problematyczny. Nie zmienia faktu rownież że sam go będę miał, bo potrzeuje 2 auta, a wśród diesli 3.0d to jest dobre rozwiązanie do 5er/7er.

 

Auto to nie jest inwestycja, to jest powiedziałbym wydatek (nie zawsze) konieczny. Co prawda nielicznym udaje się na nich zarobić przy użytkowniu, ale to już temat na inną dyskusje. Jeśli ktoś dużo jeździ, to czemu nie, 3-4l może być dla niego sporą różnicą. Mnie jednak to się nie opłaca dlatego dieslowi podziękowałem 10 miesięcy temu i prawdopodobnie w 7er w tym roku też kupię benzynę (jeszcze nie wiem jaką), a do drugiego jakiegoś dieselka dla żony i do jazdy "po bułki", bo na krótkie trasy benzynka ma to do siebie, że pali 30-40l/100km.

 

Reasumując, wróć do tego wątku jak ja za 10 miesięcy i napisz czy 730d użytkuje sie tak samo przyjemnie, jak teraz. Tego Ci życzę :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może w końcu jakieś hybrydy wypuszczą

 

No nie wiem

Np dach w bateriach słonecznych i dodatkowy silniczek elektrycny który pomagał by ruszać z miejsca

 

Albo choćy jakiś mechanizm sprężynowy w tarczach kół taki ja w zegarku który odzyskiwał by siłe chamowania nakręcajac sie i oddawał ją przy ruszaniu,,,

 

 

albo nie wiem ,,, może coś na wode destylowaną albo jakiś alkochol

 

apropos

 

a w Bazylji ponoć połwa samochodów jest przystosowana do poruszania się na alkochol etylowy

 

Na temat spalania to tylko takie dane podam,, choć raczej nie ma sensu :?

750e32 13l trasa 22l miasto jazda płynna i spokojna

http://img182.echo.cx/img182/3667/bmwx25qo.jpg

Sprzedaje materiał na podsufitki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

750e32 13l trasa 22l miasto jazda płynna i spokojna

 

Radość z V12 za to bezcenna :D

 

Gdyby takie spalanie było dla mnie akceptowalne, to 760i bez 2 zdań byłoby dziś w moim garażu. A tak muszę zadowolić się czymś mniejszym w V8. Ech, ciężkie jest życie studenta :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Gdyby takie spalanie było dla mnie akceptowalne, to 760i bez 2 zdań byłoby dziś w moim garażu. A tak muszę zadowolić się czymś mniejszym w V8. Ech, ciężkie jest życie studenta :wink:

 

Myślę, że 760i ma napewno mniejsze spalanie niż kolega podał w E32 750.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.