Skocz do zawartości

bmw vs audi


zalew

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 93
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

no coz, zgadzam sie z jednym - "luksusowy" samochod nie koniecznie MUSI miec naped na tylna os... a sam uwazam audi za konkurenta bmw...

 

panowie sobie nawzajem wrzucaja i wymyslaja sztuczne i sztywne (i smieszne) kategorie podzialu rynku... bez komentarza

 

wszystko po to zeby powiedziec BMW jest numer 1 w tym segmencie bo audi nie ma napedu na tylna os wiec sie nie liczy

 

hahahaha... dobre (i wcale sie nie dziwie ze takie wypowiedzi sa uwazane za aroganckie)

 

 

:clap: :clap: :clap: ale taki juz jest rynek...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mmmm Audi :obloki: W najnowszym Auto Moto porownywane z Aston Martinem... BMW stracilo ostatnio to "cos" dzieki czemu bylo numerem jeden dla mnie :) Nawet M6 nie pomoze :twisted:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No cóż ja swoją przygodę z audi zakończyłem niedawno i po tej jednej próbie wiecej nie chce.Teraz testuje MB,ale BMW pozostane wierny,chociaż mietkiem sie fajnie jezdzi ale brak mu tego "czegoś".pozdro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedy pierwszy raz zobaczylem A5 w necie bylem w szoku jakie to piekne auto,Ale przed tygodniem ogladalem ja na ulicy i stwierdzilem ze wyglada jak hyundai cupe po lifcie ze znaczkiem audi.Dobra fotografia potrafi zamydlic oczy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedy pierwszy raz zobaczylem A5 w necie bylem w szoku jakie to piekne auto,Ale przed tygodniem ogladalem ja na ulicy i stwierdzilem ze wyglada jak hyundai cupe po lifcie ze znaczkiem audi.Dobra fotografia potrafi zamydlic oczy.

 

Lepsze to niż seria 3 robiona z Lanosa...

"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm... nie wcinając się za bardzo w spór:

 

Najeździłem się różnymi autami i będę jeździł TYLKO RWD. Dla mnie oznacza to komfort prowadzenia, separację układu napędowego od kierowniczego. Dorzucę jeszcze prawdziwą radość z jazdy i na polu walki pozostaje tylko BMW.

 

Jeżeli jeździliście mocniejszym autem FWD, to znacie to nerwowe rzucanie kierownicą przy przyspieszaniu... masakra. Ponadto za sensowną granicę FWD uważam koło 150KM max. Już nawet od mniejszych mocy takie auto piszczy na skrzyżowaniu zamiast jechać :/

 

Napęd quattro - ok, ale tylko z możliwością odłączenia przodu. Jest praktyczny, dobrze ciągnie, ale nie daje takiej przyjemności.

Kai
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w bmw chociaż można rozpoznać z daleka czy to jest 3, 5 czy 7 bo co do audi to nie jest już takie łatwe, zresztą Audi dużo ładniej wygląda na fotach, w realu to już nie jest takie ładne, szczególnie A3 i A4, gdzie ten wielki wlot jest za duży

zresztą wole BMW, choćby ze względu na RWD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie wszystkie 3 wielkie niemieckie koncerny są konkurentami, czy równorzędnymi? Ciężko to ustalić...

Faktem jest,że tylny napęd daje lepsze właściwości jezdne przy wzrastającej mocy limuzyn. Napęd na przód to przy 200KM pomyłka.

Jednakże wielu ludzi boi się napędu na tył,bo w zimie i tak dalej....

 

Jeżeli australijski szef bmw w ten sposób wypowiedział się o audi,może chodziło mu o realia tamtejszego rynku?

W każdym razie ciekawa ta słowna potyczka i fajny temat :cool2:

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trudno porównywać BMW do Audi - dla mnie obie marki prezentują wysoki poziom - jednak ich samochody mają zupełnie inny harakter (no, może SUVy są podobne). Audi chyba bliżej do takich marek jak Volvo, czy Saab niże do BMW, czy MB.

 

Największe różnice pomiędzy tylnym a przednim napędem były widoczne w samochodach sprzed 10 lat - teraz się to bardziej wyrównało. W każdym razie ja raczej będę się starał nie wrócić do przedniego napędu - no chyba, że 4x4 Audi.

 

A co do wyglądu, to Audi trochę przesadziło z wielkością grila - pewnie wielu osobom sie to podoba - mnie niestety nie - ale ogólnie reszta się poprawiła. Z nowymi BMW to już sam nie wiem - jak spojrzę na samochód z jednej strony, to mi się podoba, a z drugiej nie mogę na niego patrzeć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tez nie bede jezdzil FWD i ciagle najbardziej podobaja i sie samochody BMW. Chodzi mi o to ze szef australijskiego koncernu wypowiadajac sie ze samochody z fwd/4wd nie moga byc nazywane luksusowymi i nie sa konkurentami dla bmw troszke przegial.

 

Po za tym za swoich konkurentow wymienil MB i Leksusa, a dam sobie reke obciac ze obie marki sa mniej popularne w australii. Dal tym samym do zrozumienia ze tylko BMW moze sprostac zaopatrzeniu rynku w luksusowe samochody...

 

Po za tym wydaje mi sie ze Audi i BMW celuja w podobnych klientow wiec sa konkurentami a naped nie moze byc kluczowym kryterium podzialu rynku..

 

A wydaje mi sie (choc moge sie mylic) ze MB czy LEKSUS to samochody stawiajace wiekszy nacisk na oplywanie w luksusach, a nie samochody ze sportowa nutka jak w bmw...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co prawda nie jezdzilem nowymi mercedesami ale troche 124, 190,c-klasa,a-klasa i okularem i dlamnie jezdzilo sie tym jak pontonem. Nie czulem pelnej kontroli nad samochodem. Natomiast bezawaryjnosc nowch MB nie jest ich najmocniesza strona. Wolal bym juz jezdzic honda :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Natomiast bezawaryjnosc nowch MB nie jest ich najmocniesza strona. Wolal bym juz jezdzic honda :D

 

To dotyczy wszystkich współczesnych samochodów... no może wyjątkiem jest Lex, który dawną konkurencję jakością bije na głowę.

"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po za tym wydaje mi sie ze Audi i BMW celuja w podobnych klientow wiec sa konkurentami a naped nie moze byc kluczowym kryterium podzialu rynku..

 

Może i celują w tych samych klientów, jednak celujące we mnie - właśnie ze względu na napęd wygrywa BMW. Może napęd nie jest kluczowym podziałem rynku, ale według mnie ma wielkie znaczenie. Dla ludzi, którzy chcą dojechać z miejsca A do miejsca B... tak po prostu - kupują Audi w automacie i z kontrolą trakcji - nie zastanawiają się nad jazdą. Dla mnie liczy się nie tylko kwestia transportu, ale również sama jazda - wybieram BMW.

Kai
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co prawda nie jezdzilem nowymi mercedesami ale troche 124, 190,c-klasa,a-klasa i okularem i dlamnie jezdzilo sie tym jak pontonem. Nie czulem pelnej kontroli nad samochodem.

 

Z tym akurat nie mogę się zgodzić. Swego czasu jeździłem 190-tką i złego słowa nie powiem na układ jezdny. Naprawdę świetnie trzymało się drogi. Racja - zawieszenie jest zestrojone raczej pod jazdę komfortową niż sportową. Nie zmienia to jednak faktu, że w momentach szaleństwa samochód pozwoli nam nie wylądować w rowie :)

 

Dobra, dość offtopa i chwalenia MB :twisted2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uznaję trzy najwspanialsze w niemieckich dziejach motoryzacji marki:

 

1. Porsche

 

2. BMW

 

3. Mercedes

 

Nie wiem czy jeżdżąc Audi chciałbym aby inni kierowcy Skód, Seatów i innych wynalazków mieli ten sam motor pod maską, o elementach wnętrza już nie wspominając, łeee :duh:

 

Naturalnym konkurentem dla BMW jest Mercedes, choć praktycznie robią samochody dla różnego odbiorcy.

M3 - I K E R
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uznaję trzy najwspanialsze w niemieckich dziejach motoryzacji marki:

 

1. Porsche

 

2. BMW

 

3. Mercedes

 

Jak dla mnie w takiej kolejności:

 

1. Porsche

2. Mercedes

3. Bmw

 

Tylni napęd to dla wielu ważny argument, lepsze prowadzenie, większy komfort itd

Nie wiem dlaczego ale nigdy audi nie wzbudzały we mnie żadnych emocji, auto jak auto i tyle, BMW i Mercedesy od zawsze mi się podobają

Co do Lexusa, to tylko taka trochę inna Toyota, dobra dla amerykanów mi się totalnie nie podoba...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przykro mi powiedzieć ale

 

taka zdechła A4 z 96' roku z motorem 2.8 V6 wygrywa napewno z bmw 535 V8 z 2001

 

pod względem przyspieszenia, prędkości max, zużycia paliwa, prowadzenia, wyposażenia, jakości niektórych materiałów wykończeniowych /np. tapicerki/ no i przede wszystkim napędu 4x4 to jest naprawdę bardzo pewny i precyzyjny układ - no i cichszy

 

przykro mi bardzo ale dla mnie audi wygrywa bo jest prostsza i łatwiejsza w prowadzeniu obsłudze, naprawie i tańsza :cry2:

TS SERWIS diagnostyka i elektronika samochodowa


tel. 607 890 658

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.