Skocz do zawartości

Pomoc w zakupie e38, jaki silnik,porady, opinie, porównania


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Może nie jest to demon prędkości, ale jak się wciśnie to jedzie.

Nie wspomnę o tańszej eksploatacji - paliwo i części.

Polecam 728 dla ludzi chcących się cieszyć długą i bezproblemową jazdą.

  • Odpowiedzi 1,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

różnicy kolosalnej w cenie DOBREJ instalacji do R6 czy V8 typu 3.0, 3.5 litra nie będzie... za to koszty eksploatacji całego auta będą niższe w przypadku R6.

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Bierz 750 bedziesz zadowolony. Spalanie niewiele większe od 740 a radość znacznie większa. Muzyka z pod maski jest bezcenna. 750 zazwyczaj jest lepiej wyposażona (całe wnętrze w skórze i drewnie to standard). I na pewno będzie mniej wyeksploatowana niż 7emy z mniejszym litrażem. Sam silnik praktycznie niezniszczalny. Niestety elektronika, skrzynia czy układ chłodzenia lubią się odzywać. Ale tak jak było wcześniej napisane jak dbasz i od razu remontujesz to jeździsz i się nie martwisz. Lepiej nie robić pseudo oszczędności bo zaboli.

A wracając do spalania to na trasie idzie zejść niżej niż 11l :D Ale ciężko. Średnio przez rok wyszło mi 13,9-14l/100km. Ale rzadko po mieście jeżdżę i raczej spokojnie, więc nie ma się co napalać jak się ma cięższą nogę że się taki wynik osiągnie.

Odradzam gaz w tym tym aucie. Po pierwsze to koszta (wole sobie MB W124 kupić) po 2 to mało kto się podejmie napraw tego auta. I tak jest mało mechaników którzy się znają na V12 a jak jeszcze zobaczą 2 instalacje to tylko większych szkód narobią niż naprawią.

 

Podsumowując jak ktoś raz kupi V12 to już innego auta nie chce :modlitwa:

Opublikowano

Bierz to, co Cię będzie stać utrzymać :wink: A nie kupisz 750 a potem nie będzie grosza, że utrzymać samochód w dobrej kondycji - przelicz koszty i się zastanów.

 

Ja osobiście bym wybrał 4.4 bez vanosa w manualu :twisted:

Opublikowano

Na Twoim miejscu wybrałabym 3.0, wg mnie 2.8 to jednak za mało na taką masę. A ponoć nie ma dużej różnicy w spalaniu 2.8 a 3.0. Tym bardziej jeśli zagazujesz 2.8 to te auto już w ogóle będzie w miejscu stało. De facto 3.0 też szału nie robi, ale już lepszy rydz niż nic, jak to się mówi :roll2: Zresztą, jeśli kupujesz e38 tylko ze względu na wygląd, nie znając się na mechanice ani trochę i licząc na niskie spalanie czy niską awaryjność... To daleko nie zajedziesz :nienie:

Pozdrawiam.

Opublikowano

Ze wszystkich silników 3.0 byłby ostatnim jaki bym polecił. 2.8 jest bardzo fajnym silnikiem. Jak chcesz sobie poszaleć to proponuje M6. Do codziennej jazdy w zupełności wystarczy 2.8 Ubezpieczenie będzie tańsze, części tańsze, spalanie mniejsze.

Najlepiej sobie usiądź i zrób taki bilans kosztów. Bo zakup 7er to nie jest tylko wydanie kasy na samochód i jedziesz. Tu naprawy potrafią bardzo boleć finansowo.

Opublikowano
Podpiszę się pod tym, ja mam 2.8 w gazie, jeżdżę na nim od roku bez żadnej awari, koleś ma 3.0 i non stop ma kłopociki :D a po za tym w dynamice nie ma żadnej różnicy
Opublikowano
Ze wszystkich silników 3.0 byłby ostatnim jaki bym polecił

Dlaczego 3.0 V8 byłby ostatnim jaki polecasz ???

Opublikowano
ja kupiłem 4.4 z vanosem i tez chciałem bez niego, ale chciałem tez wersje po lifcie a tam niestety sa tylko 4.4 z vanosem stuka mi ten vanos ale jestem w stanie to naprawic i doprowadzic do poządku choc tania naprawa to nie jest... zastanawiałem sie nad 750 ale mieszkam w dosc duzym miescie w Holandii gdzie nie dał bym rady utrzymac 750i... moim zdaniem stary dobry m60 był solidniejszy niz m62... we38 masz do wyboru do koloru silników i kazdy jest mocny :mrgreen:
Opublikowano
no dokładnie czym mniej pierdół tym lepiej. M60 są mniej awaryjne a niestety M62 lubią padać Vanosy i pompy oleju...
...dla Was to tylko samochody...a dla mnie to sens życia...
Opublikowano
Nie warto... 2,8 to za mało na prawie 2 tonową bude E38. Chyba nie chodzi o to zeby auto sie toczyło, ale żeby było dynamiczne i szybkie...

 

Nie do końca zgodzę się z Tobą kolego. W pewnym sensie masz rację,że motor R6 2.8 to nie jest torpeda.Natomiast stwierdzenie,że silnik 2.8 to istne "toczydło",jest już przesadą :shock: Sam użytkowałem taki silnik w e38 i z czystym sumieniem mogę polecić to "opcję".

Racja,nie jest to jednostka o osiągach rodem z serii M,ale do codziennej i sprawnej jazdy jest wystarczająca :wink:

Największą zaletą tego silnika,jest w miarę "tania" eksploatacja(jeżeli o takiej można mówić w serii 7),a i niezawodna i legendarna jednostka R6 :wink:

 

P.S. Jeżeli masz na oku zadbaną e38 z motorem 2.8,wal śmiało bo warto :D

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

witam kolegę, ja też zastanawiałem się podczas zakupu, każdy polecał mi silnik 4,4 M62 B44 no i taki nabyłem

CZEMU NIBY NAJLEPSZE SILNIKI BENZYNOWE? podobno nie są najmniej awaryjne

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Ja mam M62 4,4 i wydaje mi sie ze to najlepszy kompromis pomiedzy osiągami i spalaniem,poza tym bez problemu znosi gaz.Ten samochód troche waży:)
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam Panowie,

 

Pisze do was z zapytaniem. Mam do kupienia wydaje się okazyjnie (800Euro) BMW 730i 1994r z udokumentowanym przebiegiem 162tys. może nie zbyt bogata wersja bo w welurach i manualem ale bardzo zadbane i niegroźnie uszkodzone ( do wymiany błotnik, lampa, maska zagięta). Auto oczywiście do sprowadzenia, ale da rade przyjechać na własnych kołach. Co sądzicie, czy warto?

 

Z góry dzięki za wasze rady i spostrzeżenia ;)

http://obrazki.elektroda.pl/5027143500_1344194822.jpg
Opublikowano
Cena atrakcyjna. Pokaż foty. No i sprawdź stan silnika i jego osprzętu.
...dla Was to tylko samochody...a dla mnie to sens życia...
Opublikowano
Mam pytanie , który silnik pali mniej w jeździe mieszanej i w mieście , 4.0 czy 4.4 ( oba w automacie) ?
Uczę się wszystkiego na temat BMW E38 :) Jeżeli zrobię jakąś pomyłkę to proszę mnie poprawić :)
Opublikowano
A w praktyce to który najmniej pali ? 4.0 , 4.4 czy 4.4 VANOS ??
Uczę się wszystkiego na temat BMW E38 :) Jeżeli zrobię jakąś pomyłkę to proszę mnie poprawić :)
Opublikowano

Witam:)

 

Chce kupic bmw e38 z silnikiem 4,4 w benzynie i moj kolega odradza mi , i mowi zwbym znalazl sobie 3,0 d bo z silnikiem 4,4 sa problemy ...

 

Mowi ,ze z 4,4 sa takie same problemy jak z 2,5 TDS , ze ta sa 2 najbardziej trefne silniki jakie wyprodukowalo BMW.

 

Czy to prawda?

 

Ponoc silnik 4,4 bierze olej i wszystko siada ;]

 

Czekam na odpowiedz:) z gory thx;p

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.