Skocz do zawartości

michalastercity

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    z google

Osiągnięcia michalastercity

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. wentylator klimy w ogole nie chodzi nawet jak silnik b goracy a klima oczywiscie właczona ...poprostu trup... jak sprawdzic co jest uszkodzone (wentylator czy jakis czujnik czy kabel) w 750 e 38 z 99 do wetylatora biegnie kabel -,+12v (napięcia jest na stale niezaleznie od tego czy silnik włączony czy nie) i sterowanie chyba(jak auto wylaczone to 0v na kablu sterowania, a jak przekrecona stacyjka i silnik goracy to ok 6v) jak powinno byc by chodzil? +12 dac na ten kabel by silnik ruszyl? co robic bo upaly-jak sie jedzie to ok gorzej jak korek... w e32 wystarczylo ominac rezystor i wentylator chodzil na full po wlaczeniu klimy jak zrobic to samo w e38?
  2. od 2 tygodni jestem posiadaczem e38 750i z 1999 , czasem sie pokazuje reifenkontr. inaktiv , co mnie czeka w zwiazku z tym i czy to powazna sprawa czy duperela. pozdr i dziekuje za pomoc michalastercity
  3. dziekuje serdecznie wszystkim za rady wiec szukam 740 4,4 pozdrawiam michal
  4. jezdze e32 735, zamiezam zmienic na e 38 z roku 97-99 ile pali 740 i 750 (rowniez w gazie), czy zalkadac gaz (sekwencyjny oczywiscie ), jakie sa ceny eksploatacji i napraw w porownaniu do e32 735 z 90 roku pozdr i dzieki za rady michal
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.