Skocz do zawartości

Tarcze i klocki


MADEJ

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Jeśli mogę doradzić to tak :

tarcze BREMBO,ATE

klocki TEXTAR,ATE te dwie firmy robią na pierwszy montaż do BMW.

Jeśli chcesz bezpiecznie jeżdzić to wybierz coś z tych produktów!

Pozdro!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ATE z przodu (tarcze+klocki)po ok. 3tkm zaczęły delikatnie drżec.

Teraz wymieniałem tył i kupiłem lucas'a zobaczymy co będzie.

Także ATE odradzam

 

Również założyłem ate na przód + klocki BMW OE i po 2k km drżą paskudnie. Więcej ATE nie kupię. To już 2 komplet ATE i bije

Adi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ATE z przodu (tarcze+klocki)po ok. 3tkm zaczęły delikatnie drżec.

Teraz wymieniałem tył i kupiłem lucas'a zobaczymy co będzie.

Także ATE odradzam

 

Potwierdzam , ostatnio montowałem w swoim aucie tarcze ATE po kilkuset kilometrach zaczeły drzec przy hamowaniu. Klocki ATE sa ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec chyba wybiore klocki Ferodo DS Performance, a tarcze Brembo.

Teraz zastanawiam sie czy zwykle Brembo czy moze Brembo Max, Brambo Racing odpuszcze, bo sa prawie dwa razy drozsze od Max-ow, a poza tym po co...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Zdecydowanie nie polecam tarcz BREMBO. Wlasnie mialem watpliwa przyjemnosc toczenia tych tarcz poniewaz byly krzywe jak chinskie 8. Na tarczach przejechalem ok. 3- 4 tys (z klockami Ferodo) i ostatnio malo mi rak nie wyrwalo przy hamowaniu z ok 140km/h. Mechanik zadal mi proste pytanie - Jakie tarcze i klocki zaleca BMW do swoich samochodow? Czy jest wsrod nich Brembo? Powiedzial zeby zakladac tylko ATE, Textar albo Jurid (tej ostatniej szczerze mowiac nie znam). Ja zalozylem Brembo pod wplywem opinii uzytkownikow z forum. Pisali ze ATE sie krzywia wiec wybralem Brembo. Szczerze mowiac to przy nastepnej wymianie zdecyduje sie na Textara. Nie wiem tylko czy robia tez tarcze.

 

Pozdrawiam

 

Szwed

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Zdecydowanie nie polecam tarcz BREMBO. Wlasnie mialem watpliwa przyjemnosc toczenia tych tarcz poniewaz byly krzywe jak chinskie 8. Na tarczach przejechalem ok. 3- 4 tys (z klockami Ferodo) i ostatnio malo mi rak nie wyrwalo przy hamowaniu z ok 140km/h. Mechanik zadal mi proste pytanie - Jakie tarcze i klocki zaleca BMW do swoich samochodow? Czy jest wsrod nich Brembo? Powiedzial zeby zakladac tylko ATE, Textar albo Jurid (tej ostatniej szczerze mowiac nie znam). Ja zalozylem Brembo pod wplywem opinii uzytkownikow z forum. Pisali ze ATE sie krzywia wiec wybralem Brembo. Szczerze mowiac to przy nastepnej wymianie zdecyduje sie na Textara. Nie wiem tylko czy robia tez tarcze.

 

Pozdrawiam

 

Szwed

 

A co z gwarancja? 3-4 tys. ? To ile je miales misiac, dwa ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gwarancja jest oczywiscie. Tylko ze wtedy musialbym zdjac tarcze i oddac do sklepu a samochod postawic na ceglach np. na 2 tyg. No chyba ze znowu zainwestowalbym w nowy komplet i modlil sie o zwrot kasy za brembo.

Na tym komplecie polatalem od wrzesnia, czyli ok. 4-5 miesiecy. Moze zrobilem nawet wiecej km niz 3-4 tys no ale mimo wszystko dyzo za malo zeby mnie spotykaly takie przykrosci. Od BREMBO mam prawo wymagac czegos wiecej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko Jurid albo Textar aha i masz 24 miesiące gwarancji

jak kupiłem był na textarach i hamulce były rewelacyjne pod każdym względem tylko po dobrych schamowaniach pyliły

teraz zmieniłem wszystko ale nie sprawdziłem co założyli i nie sprawdzałem jeszcze na maxa

kombinowanie z klockami i tarczami wyjdzie później na maglownicy niestety BMW dobrze sie sprawuje tylko na oryginałach i to powinien wiedzieć każdy kto decyduje sie na tą markę

Pozdrawiam Artur

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez mialem problem z tarczami ATE, zmienialem w e36 kompletny przod na ATE i po chwili mialem problem z biciem kierownicy, moj mechanik potwierdzil ze w bmw tarcze na przod TYLKO oryginaly, mial juz wielu klientow ktorzy kombinowali z tarczami na przod i wszyscy wracali predzej czy pozniej z drzaca kierownica, podobno tarcze oryginalne sa wykonane przy uwzglednieniu wysrubowanych norm jakosci, nawet jesli producentem jest np ATE czy Jurid,

niestety jakosc hmmm zdrowo kosztuje, ale czu jest sens oszczedzac na tarczach?

528iA Touring pali srednio:

http://images.spritmonitor.de/166705_5.png LPG/Pb95

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Ja do swojej E39 kombi kupilem komplet ATE Power Disc na przód i na tył wentylowane ATE oraz klocki.Jak narazie przejechalem okolo 3500km i jest wszystko ok.Wczesniej mialem E30 i też używalem ATE i bylo wszystko ok.Kiedys w serwisie BMW powiedzieli zeby nie montowac tarcz ATE bo za za słabe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie wystąpił problem "bicia "tarcz ATE/Jurid na tylnej osi od prędkości 140 w górę podczas hamowania. Ponieważ miałem tarcze zwykłe /nie wentylowane/ zmieniłem na wentylowane i problem zniknął.

i zmieściły sie wentylowane w miejsce zwykłych :jawdrop:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.