Szwed
Zarejestrowani-
Postów
54 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Informacje osobiste
-
Moje BMW
nie powiem
-
Lokalizacja
Warszawa
Osiągnięcia Szwed
Współtwórca (5/14)
0
Reputacja
-
Witam szanownych kolegow, Przychylam sie do zdania mojego przedmowcy - stawiam na wtryski. Tak sie zlozylo ze w koncu zaczely mi padac wtryski jeden po drugim. Za kazdym razem wspomniane wibracje byly coraz wieksze az wtrysk umieral calkowicie i autem ledwo dalo sie jechac. Po regeneracji wtrysku bylo zdecydowanie lepiej. Wibracje byly znikome (wynikalo to z tego ze nie robilem wszystkich wtryskow tylko ten ktory padl plus ewentualnie regulacja pozostalych). Poniewaz nasze paliwo jest jakie jest wiec przez 2 lata zdazylem zregenerowac 4 z 6 .... Troszke zaluje ze przy ostatnim nie zdecydowalem sie mimo kosztow zrobic pozostalych 2 bo pewnie i tak padna predzej czy pozniej. I wtedy pewnie zagadka z wibracjami zostalaby rozwiazana do konca :) Mam nadzieje ze pomoglem, jesli ktos bedzie chcial/potrzebowal wymienic wtryski polecam warsztat na ul.Myslikrolika w Warszawie. Panowie maja duza wiedze na ten temat - specjalizacja silniki diesla - praktyka na moim aucie :) Pozdrawiam Szwed
-
Witam Sprzewdzenie polegalo na ustawieniu tylu samochodu na kozłach i sprawdzeniu krecacego sie wału takim dziwnym przyrzadem. Koles wlazl do kanalu, kazal wprowadzic silnik na wybrane obroty, przy ktorych wedlug nas wystepuje bicie, i dotykal takim urzadzeniem wal. I to wszystko. Adresu warsztatu nie pamietam, wiem tylko ze byl gdzies w Ząbkach. Pozdrawiam S
-
Witam Zdjecia nie mam. W zeszlym sezonie nie zrobilem a teraz latam jeszcze na zimowkach :) Najwczesniej po weekendzie cos bede mogl zamiescic. Jak mozesz podkupic fajne felgi to je bierz, nie ma co sie zastanawiac :) Pozdro Szwed
-
Witam Wszystkich Powiem na wstepie ze podobnie jak Wy rowniez przerabiam problem drgania kierownicy przy hamowaniu. Otoz po przeczytaniu paru postow wnosze ze tarcze hamulcowe w E39 to jakas porazka. Kiedy w mojej E39 skonczyly sie tarcze z przodu, przekonany o profesjonalnym podejsciu do tematu, zakupilem do swojego autka tarcze BREMBO + klocki FERODO. I co? Po ok. 3 tys km przy hamowaniu tlucze kierownica jak w 10 letnim polonezie. Przefrezowalem je na samochodzi i po 2 miesiacach jeszcze gorzej. Mechanik powiedzial mi ze te tarcze sa po prostu zrobione z zamiekkiej stali. Nasze samochody sa po prostu bardzo ciezkie. Pomyslalem ze moze trzeba bylo ATE ale jak dzisiaj poczytalem forum to widze ze i one sie krzywia. Wiec k.... zastanawiam sie CO nalezy zamontowac zeby bylo dobrze !!! Czy jest jakis produkt na rynku ktory pozwoli Nam sie cieszyc przyjemnoscia z jazdy naszymi niezwyklymi samochodami ??? Mam nadzieje ze jednak jest ... Ps. W jednym z postow kolega Passo pisze ze zalozyl tarcze ZIMMERMANA. Trzeba go ponekac zeby na bierzaco pisal czy zdaja egzamin :) Pozdrawiam Szwed
-
525d nie jest na Common Railu ??? Oj sprzeczalbym sie :) Ja w swojej wymienialem tylko koncowke wtrysku. No chyba ze kolega J23 ma cos innego pod maska.
-
Witam J23 Nie daj sie tylko naciagnac na wymiane calego wtrysku bo moze da sie tylko wymienic koncowke ktora kosztuje ok 250 zl. Najlepiej zrob to w zaufanym i wyspecjalizowanym serwisie bo ewentualna fuszerka moze ci sie odbic czkawka w pozniejszym czasie. U mnie przez jednego idiote wybuch kolektor dolotowy i polamane zostaly elementy wtrysku ... Pozdrawiam
-
Witam Najlepszy zaklad z jakim sie do tej pory spotkalem (specjalizujacy sie w dieslach) miesci sie na ul.Mysikrólika 2 - niedaleko Geanta na Ursynowie. Robilem u nich wtryski i jestem bardzo zadowolony podobnie jak paru moich znajomych. Pozdr Szwed
-
Witam Z doswiadczenia wiem ze takie gdybanie nie ma sensu. Zaczac od diagnostyki komputerem. Ona powinna pokazac w jakim kierunku dalej szukac jesli oczywiscie zdecydowanie nie wskaze usterki. Powodzenia Szwed
-
Obawiam sie ze nie ma czego takiego jak tanszy zamiennik wtrysku - sa dwa rodzaje albo z BMW albo z Boscha - oba kosztuja ok 1300 zł. Ale tak jak pisze kolega to nie musza byc wtryski. Tam jest tak duzo rzeczy pod maska ktore moga sie zepsuc ... :) Nie licz na to ze ktos Ci zdiagnozuje twoja ustarke przez internet. Tutaj mozesz tylko znalezc posty ludzi ktorzy byc moze mieli podobne przypadki. Ale wierz mi, wiem to z doswiadczenia, efekt moze byc jeden a przyczyn 10. Mozesz sobie te przypadki wynotowac i ewentualnie sprawdzac po kolei ale to chyba nie warto. Naprawde musisz udac sie do pozadnego warsztatu, ktory bezblednie Ci to zdiagnozuje.
-
Z tego co wiem to jeden nowy wtrysk w Boschu kosztuje 1308 zł i pewnie tyle samo kosztuje w BMW. Wiec jestem niemal pewnien ze nie masz nowych wtryskow. No niestety w takim kraju zyjemy ze nie mozna nikomu ufac a juz mechaniorom ja nie ufam w szczegolnosci. Moze rzeczywiscie najlepiej byloby podjechac do autoryzowanego serwisu BMW i sprawdzic autko na ich kompie skoro jest lepszy niz w pozostalych serwisach. Ale z tego co wiem to moga sobie slono za to zyczyc a przy okazji znajda Ci jeszcze pare innych usterek extra :) Mysle ze mozesz tez znalezc na stronie Boscha serwis w twojej okolicy. Oni musza miec i komputer i odpowiednie czesci. http://www.bosch.onyx.pl/czesci_samochodowe/index.asp
-
Witam Powiem z wlasnego doswiadczenia. Mialem walniety jeden wtrysk i samochod normalnie odpalal z tym ze nierowno pracowal silnik. I wcale nie musialem wymieniac wszystkich wtryskow. Co lepsze wymienilem tylko rozpylacz (koncowka wtrysku ok. 30% wartosci nowego wtrysku) i teraz wszystko jest OK. Wiec uwazam ze mechaniory Was naciagnely/chcialy naciagnac (nie napisales czy wymieniles wszystkie wtryski czy nie) na wymiane wtryskow bo sa drogie. Proponuje znalezc najpierw serwis ktory specjalizuje sie w BMW i dieslach a najlepiej jakby mieli doswiadczenie w ukladach wtryskowych. No i komputer to podstawa - od tego bym zaczal sprawdzanie autka. Ale nie jestem przekonany czy on tak dokladnie pokazuje ktory wtrysk pada/padl. Poszukaj albo popytaj na forum ludzi z twoich okolic a napewno Ci pomoga. Napewno jest ktos kto juz przerabial podobny problem ze swoim autem albo da Ci namiary na dobry warsztat. Pozdrawiam Szwed
-
Oto podpowiedz dla wszystkich ktorzy maja lub beda mieli podobny problem z jakim ja sie zmagalem. Otoz wyzej wymienione drgania silnika i calego samochodu przy okreslonych obrotach czy jak kto woli zakresach predkosci byly spowodowane usterka wtrysku. Po prostu koncowka jednego wtrysku nie pracowala jak powinna. Niestety dowiedzialem sie o wszystkim jak juz padla calkowicie co spowodowalo nierowna prace silnika w takim stopniu ze zdecydowanie zawezilo poszukiwania usterki do tego elementu. Po prostu drgania o ktorych pisalem staly sie tak silne ze nie mialem juz watpliwosci ze sa powodowane zla praca silnika. Z perspektywy czasu wiem ze od razu trzeba bylo podlaczyc sie do komputera diagnostycznego. Kiedy juz samochod zdecydowanie przestal mi jezdzic podjechalem do mechanika a ten po podlaczeniu kompa powiedzial ze cos jest nie tak z wtryskiem. Pozniej juz tylko wizyta u szpenia (uklony dla pana mechanika z ul.Mysikrólika) ktory wszystko rozebral wymienil poskladal i autko jest nie do poznania. Tyle z mojej strony Pozdrawiam Szwed
-
Nie musialo sie nic stac z LCM. Mialem przypadek, co prawda w Hondzie Legend ze przetarl sie przewod z pradem i ksenon nie swiecil. Myslalem ze to zarnik padl ale ten koles szybko zdiagnozowal problem i za 50 zl mialem usterke z glowy.
-
Witam Zadzwon do tego kolesia -Artur Szyty 505736508- zajmuje sie ksenonami. Moontuje zestawy, sprzedaje zarniki, moze tez naprawia. Pozdro Sz
-
Zadzwon i pogadaj z typem. Na poczatku powiedzial ze nie robia kluczykow do BMW ale pozniej okazalo sie ze jednak maja tylko kwestia jest taka czy w serwisie zechca go zakodowac.