Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Moja firma zarabia 80% w EUR. Więc coraz bardziej zastanawiam się nad leasingiem w tej walucie. Ale warunek musi być jeden: możliwość płatności w EUR. Bo jeżeli spłata jest w PLN wg kursu EUR, to jest to o kant D!
  • Odpowiedzi 535
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nigdy nie spotkałem leasingu który oferuję w euro.

Tak samo jak teraz żaden bank nie udziela kredytów w euro.

Co do wliczania wykupu w kolejne raty fajny pomysł pod warunkiem, że chcemy dokończyć ten leasing bo z cesją może być problem w tym wypadku.

Opublikowano
Moja firma zarabia 80% w EUR. Więc coraz bardziej zastanawiam się nad leasingiem w tej walucie. Ale warunek musi być jeden: możliwość płatności w EUR. Bo jeżeli spłata jest w PLN wg kursu EUR, to jest to o kant D!

 

Ale co to zmienia jeśli zarabiasz w EUR? Spłata w PLN wg kursu EUR, ale płacisz złotówkami które dopiero co wymieniłeś z EUR po tym samym kursie, więc nie ma innej możliwości jak wychodzić na zero przy każdej transakcji.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ogólnie to nas jeb.... Na każdym kroku...

Najpierw srandemia, teraz wojna a zaraz ospa od małp a ludzie dalej będą łykać....

Ciężkie czasy dla leasingobiorców...

Do tego dojdzie niedobór żywności, sztucznie napedzony, hiperinflacja i domy zapewne jak i auta za 1-2 lata będą po kosztach... Ale co to za życie... Tym bardziej zerowanie na tym że ktoś się przekalkulował...

Dobrze nie bedzie więc trzeba się cieszyć chwilą z rodziną póki można.... I lepiej jak ktoś ma oszczędności w PLN nie trzymać...

male-bmw-2.png
Opublikowano
Moja firma zarabia 80% w EUR. Więc coraz bardziej zastanawiam się nad leasingiem w tej walucie. Ale warunek musi być jeden: możliwość płatności w EUR. Bo jeżeli spłata jest w PLN wg kursu EUR, to jest to o kant D!

 

Ale co to zmienia jeśli zarabiasz w EUR? Spłata w PLN wg kursu EUR, ale płacisz złotówkami które dopiero co wymieniłeś z EUR po tym samym kursie, więc nie ma innej możliwości jak wychodzić na zero przy każdej transakcji.

Niekoniecznie. Jak ma konto walutowe, bo ma tam środki w walucie obcej i z niego robi przelew na konto walutowe finansującego.

Opublikowano
Moja firma zarabia 80% w EUR. Więc coraz bardziej zastanawiam się nad leasingiem w tej walucie. Ale warunek musi być jeden: możliwość płatności w EUR. Bo jeżeli spłata jest w PLN wg kursu EUR, to jest to o kant D!

 

Ale co to zmienia jeśli zarabiasz w EUR? Spłata w PLN wg kursu EUR, ale płacisz złotówkami które dopiero co wymieniłeś z EUR po tym samym kursie, więc nie ma innej możliwości jak wychodzić na zero przy każdej transakcji.

Niekoniecznie. Jak ma konto walutowe, bo ma tam środki w walucie obcej i z niego robi przelew na konto walutowe finansującego.

 


Musi przedmiot finansowany być wyceniony w EUR

Opublikowano

Ależ ja to wszystko wiem. Od wielu lat obsługuję jedną z firm leasingowych i znam umowy od podszewki.

Co ciekawe, kwota netto powinna być w euro, a VAT w PLN. Taka ciekawostka, chociaż interpretacje US zaczynają być różne.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ogólnie to nas [bAD].... Na każdym kroku...

Najpierw srandemia, teraz wojna a zaraz ospa od małp a ludzie dalej będą łykać....

Ciężkie czasy dla leasingobiorców...

Do tego dojdzie niedobór żywności, sztucznie napedzony, hiperinflacja i domy zapewne jak i auta za 1-2 lata będą po kosztach... Ale co to za życie... Tym bardziej zerowanie na tym że ktoś się przekalkulował...

Dobrze nie bedzie więc trzeba się cieszyć chwilą z rodziną póki można.... I lepiej jak ktoś ma oszczędności w PLN nie trzymać...

Ktoś wstał lewą nogą dziś :wink:

Opublikowano
Ależ ja to wszystko wiem. Od wielu lat obsługuję jedną z firm leasingowych i znam umowy od podszewki.

Co ciekawe, kwota netto powinna być w euro, a VAT w PLN. Taka ciekawostka, chociaż interpretacje US zaczynają być różne.

Nie ma obowiązku aby kontrahenci między sobą VAT płacili w PLN. Można w walucie. Ale do US trzeba już płacić w PLN. Jednak najbezpieczniejsze dla firmy jest zawsze rozliczanie się w dwóch walutach. Netto w walucie, VAT w PLN.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tym bardziej zerowanie na tym że ktoś się przekalkulował...

To chyba drobna uszczypliwosc do mnie. Mozna podejsc do tego z nieco innej strony i uznac to jako wyciagniecie pomocnej reki dla osoby w potrzebie z petla na szyi. Tak na powaznie to jeden leasing to pal licho ale naprawde nieciekawa sytuacje moga miec osoby co maja kredyt na dom i np na 2 auta.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

patrzę na G20 LCI i mam tą samą myśl co miałem patrząc na nową C klasę , jest brzydziej z zewnątrz w porównaniu do poprzednika, choć nie tak brzydko jak w przypadku C klasę :duh:

jakie jest Wasze zdanie ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Moim skromnym zdaniem lift wyglada lepiej, agresywniej i szlachetniej jednoczesnie.

A to niemaly sukces bo wersja pre-LCI takze wyglada swietnie.

Ogolnie to chyba najladniejszy model w tej chwili w gamie BMW (obok 8-er) :cool2:

.

Opublikowano
Ma ktoś jakiś kontakt mailowy do BMW AG w monachium ? zastanawiam się czy tam nie napisać odnośnie naszych zamówień i przejścia na LCI
Opublikowano
Pisałem tam już ale z trochę innym zapytaniem. Przekierowali mojego maila do centrali bmw w Polsce ([email protected])... A odnośnie przejścia na LCI to Twój dealer powinien to zaproponować (aneks) gdy już będzie pewny że Twoje auto się nie wyprodukuje jako przedlift.
Stop Electric GO V8. 2 litry to może mieć czajnik ;D
Opublikowano

mamy 31 maja status 105, chyba nie ma szans na produkcje przed lifta :(

Rozmawiałem z salonem w ubiegłym tygodniu, podobno bmw powiedziało im ze mają jeszcze ''dużą'' pule do rozdysponowania produkcji na pre lci,

Ale nie wiem do kiedy zamierzają im to opublikować i zmienić statusy...

Chciał bym jak najszybciej podpisać aneks zeby znowu być branym pod uwagę przy produkcji...

Opublikowano
no to z kim się podpisuje aneks? No właśnie. Więc tam idź i podpisz ;D
Stop Electric GO V8. 2 litry to może mieć czajnik ;D
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Moim skromnym zdaniem lift wyglada lepiej, agresywniej i szlachetniej jednoczesnie.

:cool2:

gdzie widzisz tą szlachetność , w tej podpasce z tył ? :wink:

IMG20220531142457.jpg

Opublikowano

Poatrze, poczekam pomacam… Nowy kokpit live nie odrzuca tak bardzo. Ale jest możliwość wziąć gc, tam środek jest stary.



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano
Moim skromnym zdaniem lift wyglada lepiej, agresywniej i szlachetniej jednoczesnie.

:cool2:

gdzie widzisz tą szlachetność , w tej podpasce z tył ? :wink:

IMG20220531142457.jpg

te połacie plastiku to wiocha po maxie, chyba ślepy to rysował. Zarówno w 3 jak i w Mpakowej 4 :/

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Moim skromnym zdaniem lift wyglada lepiej, agresywniej i szlachetniej jednoczesnie.

:cool2:

gdzie widzisz tą szlachetność , w tej podpasce z tył ? :wink:

IMG20220531142457.jpg

te połacie plastiku to wiocha po maxie, chyba ślepy to rysował. Zarówno w 3 jak i w Mpakowej 4 :/

 

Imho w nowych BMW ladniej sie komponuja z tym plastikiem ciemne lakiery - bez wzgledu czy to 3-er czy 7-er czy X5.

Bialy wyglada tak sobie, za duzo kontrastuje - ale czarny juz nie razi i jest spojny


747_337326665.jpg


873_1336201032.jpg

.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.