Skocz do zawartości

Nowa 5 G60/G61


speedofsound

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

@adamjttk na tych fotkach G30 wygląda jak krokodyl nilowy , a G60 jak mamut- wolę krokodyl nilowy 😅 , natomiast ciągle mam nadzieję że G60 zaskoczy mnie na żywo pozytywnie tak samo jak było z nową 7er 

@s0narno ale w g30 nie masz kamery do selfi, i nie możesz grać w Super Mario na postoju 😉 

@speedofsounddla mnie alternatywa zostaje jedna : 6GT 😍

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z wyglądu G30 LCI podoba mi się zdecydowanie bardziej, i dobrze wyposażone 540xd G31 LCI chyba było by moim wyborem. Samo G60 nie wygląda źle dla mnie ( a czerwone z czarnymi dodatkami podoba mi się bardzo ) ale z finalną oceną poczekam aż zaprezentują wersje touring i pojawią się testy napędu e50 dla mnie jest to  jedyna fajna opcją napędu przy braku w ofercie mocnego diesla( w G30 było rewelacyjne e45 ale nie oferowali w kombi niestety ). 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na żywo będzie wymiatać. Taki jest trend wiec nie mieli za bardzo wyjscia z tym kokpitem. Trzeba się odzwyczajać od salonowych wnętrz, albo zbierać na Bentleya 😂😂 Na szczęście jeszcze przez 15 lat dostępne będzie kilka generacji na rynku na raz więc można nawet zbierać beemki na różne okazje 😃

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

On 6/3/2023 at 6:42 PM, speedofsound said:

"Jak ktoś czekał na g60" to co teraz sobie kupi? Jestem bardzo ciekawy Waszych wyborów. Zacznę od siebie. Kompletnie nie mam pojęcia, bo byłem w 100% nastawiony na g60 540ix 🤪

ja umówiłem się dzisiaj na przejażdżkę M340ix z adaptacyjnym zawieszeniem. Maja dać znać jak będzie już przejestrowane i gotowe do jazdy.

Zastanawiałem się też nad 540ix G30 lift, ale nie mogę znaleźć oferty z adaptacyjnym zawieszeniem i komfortowymi siedzeniami. Zostaje jeszcze nowa klasa e jak będzie już gotowa do konfigurowania, albo X5.

Inne samochody z listy wyrzuciłem po rozmowach, kosztach serwisu, przeczytaniu opinii o nich.

Edytowane przez PajkU
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Sporo wyższa masa g30lci w porównaniu sprzed lci wynika zapewne z wprowadzenia mild hybrid. Silnik elektryczny plus instalacja 48v oraz większy akumulator/bateria musiały wpłynąć na zwiększenie masy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

On 6/3/2023 at 6:42 PM, speedofsound said:

"Jak ktoś czekał na g60" to co teraz sobie kupi? Jestem bardzo ciekawy Waszych wyborów. Zacznę od siebie. Kompletnie nie mam pojęcia, bo byłem w 100% nastawiony na g60 540ix 🤪

Ja bym chciał zamówić g60 z wnętrzem g90 🙂, nowa 5 nie wygląda imho jak mniejsza 7-ka lecz większa 3-jka 😞. I tak czekam na wersję touring i więcej silnków, przy nowej 5, x7 staje się ładne 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
1 hour ago, Adams16 said:

Ja bym chciał zamówić g60 z wnętrzem g90 🙂, nowa 5 nie wygląda imho jak mniejsza 7-ka lecz większa 3-jka 😞. I tak czekam na wersję touring i więcej silnków, przy nowej 5, x7 staje się ładne 🙂

A czym się róźni wnętrze G90 od G60? Pewnie da rade do G60 fotele Mkowe bedzie dolozyc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Osobiście dylemat bym miał obecnie pomiędzy G32 LCI

IMG_20230606_193922.thumb.jpg.8d74072eca289e74e7dffbba883b9c6e.jpga G60

IMG_20230606_193850.thumb.jpg.5b6fcd7dd20b5305e6dc8be1cdbb3051.jpgoba auta a konfiguracji która mnie interesuje kosztują około 370tys , wybrałbym ten który ma:

- wygodniejsze fotele komfortowe 

- lepszy system audio

- lepsze wyciszenie kabiny 

- bardziej komfortowe zawieszenie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 hours ago, Krakus3 said:

Osobiście dylemat bym miał obecnie pomiędzy G32 LCI

konfiguracji która mnie interesuje kosztują około 370tys , wybrałbym ten który ma:

- wygodniejsze fotele komfortowe 

- lepszy system audio

- lepsze wyciszenie kabiny 

- bardziej komfortowe zawieszenie 

Nie sposób się z tym nie zgodzić. Może z czasem do G60 będzie można dobrać to samo co do G32. Pomimo wszystko po wejściu G60 wnętrze G32 LCI wygląda na przestarzałe.
Wnętrze G60 też oczywiście swoje minusy, ale kupują auto (w moim przypadku) na conajmniej 5 lat, warto mieć coś nowszego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mimo, że mam zamówione G31 to wydaje mi się, że w nowej będą wygodniejsze siedzenia. Ta sama wygoda, a jednak lepiej "opasające" tyłek. Coś między komfortem a sportem. Krój podobny do nowej 7, gdzie siedzi się jak w domu na luksusowej kanapie. W nowej 5tce na pewno podoba mi się to, że można położyć telefon. Ale za to ustawienie temperatury wnętrza może być nieco długie. przyciski dotykowe, też nie mój faworyt.

A tak swoją drogą, nie znam modelu G32 😉

A nowe to chyba G60 i G61.

Edytowane przez kapibara22
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

G32 czyli BMW 6GT, model niszowy ale baaaardzo udany. Rzecz w tym że po 5GT ludzie mówią "fuu" jak tylko usłyszą BMW GT... ale dobrze w sumie dla posiadaczy G32, bo jest ich naprawdę mało a to mega udany model BMW:)

Edytowane przez Gizli
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

co do siedzenia i systemu audio , stawiam że G60 będzie miało lepsze , choć poczekajmy zobaczymy , ale patrząc na fotki wyżej , już widać elementy oszczędności w G60 , zwrócicie uwagę na dolną połowę deski rozdzielczej i boczki w drzwiach , są ciemne pomimo że zaznaczyłem że chcę jasną tapicerkę , do tej pory w G30 /31/32 jasna tapicerka oznaczała że dolna połowa deski razem z boczkami , podsufitkę i nawet pasy bezpieczeństwa były jasne , co było ładne i harmonijne, jak ktoś jak ja lubi jasne wnętrze. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
2 godziny temu, Krakus3 napisał(a):

co do siedzenia i systemu audio , stawiam że G60 będzie miało lepsze , choć poczekajmy zobaczymy , ale patrząc na fotki wyżej , już widać elementy oszczędności w G60

Co do tego lepszego audio wcale nie byłbym tego taki pewien. Zwróć uwagę jak między generacjami F10, a G30 spadła jakość np. H&K. Osobiście nie miałem przyjemności dłuższego obcowania z tymi zestawami, ale to nie tylko moja opinia. Ba, spore grono użytkowników tych systemów mówi, że tak jak w F10 spokojnie dało się słuchać zestawu HiFi (poziom niżej od H&K), tak w G30 HiFi to jakaś porażka i dopiero H&K brzmi jako tako. W G60 pewnie zrobią Bowersa z trylionem głośników i wibratorami w fotelach (jak np. w XM) co będzie jakoś tam robiło robotę, ale niższe zestawy to pewnie znowu będzie lipa. Sam jestem ciekaw, zobaczymy.

Edytowane przez s0nar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Pod względem mocy i ceny około 600wat i 6000zł za zestaw B&W w G60 , na pewno nie będzie coś co będzie wyraźnie się różniło od obecnego H&K , ale mając doczynienia z dwoma produktami B&W w domu , muszę powiedzieć że to jednak inna półka jakościowa w porównaniu do H&K , choć za 6000zł to musi być produkt bardzo budżetowy jak na tą markę 

Edytowane przez Krakus3
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
4 godziny temu, Krakus3 napisał(a):

Pod względem mocy i ceny około 600wat i 6000zł za zestaw B&W w G60 , na pewno nie będzie coś co będzie wyraźnie się różniło od obecnego H&K , ale mając doczynienia z dwoma produktami B&W w domu , muszę powiedzieć że to jednak inna półka jakościowa w porównaniu do H&K , choć za 6000zł to musi być produkt bardzo budżetowy jak na tą markę 

W G30 Bowers ma/miał 1400W i dopłaty było ponad 20.000zł. Może w G60 Bowers będzie bardziej "budżetowy" i zamiast H&K znanego z G30, a jako hi-end wstawią coś ciekawszego? No bo nie wiem jak zestaw za 6100zł o mocy 655W (specjalnie zerknąłem w konfigurator, na niemieckiej stronie jest trochę więcej info) miałby konkurować z ponad 2x mocniejszym. Gdy tak będzie to będę miał kolejny argument, że jednak G30 LCI dopchane pod sufit było zdecydowanie lepszą opcją od G60, w którym albo czegoś w ogóle nie ma albo jest jałowe i nie do końca premium. Poza większym ekranem i gierkami 😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.06.2023 o 12:51, Gizli napisał(a):

G32 czyli BMW 6GT, model niszowy ale baaaardzo udany. Rzecz w tym że po 5GT ludzie mówią "fuu" jak tylko usłyszą BMW GT... ale dobrze w sumie dla posiadaczy G32, bo jest ich naprawdę mało a to mega udany model BMW:)

Cały czas mylę modele, mam na myśli poprzednią 5, nie znam się na oznaczeniach G, miałem więc na myśli nie G32 czyli 6GT tylko po prostu chyba G30/G31 - poprzednia 5 seria 5.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
20 godzin temu, s0nar napisał(a):

 No bo nie wiem jak zestaw za 6100zł o mocy 655W (specjalnie zerknąłem w konfigurator, na niemieckiej stronie jest trochę więcej info) miałby konkurować z ponad 2x mocniejszym.😉

Nie ma takiej możliwości ,  patrząc na inflację oraz cenę nowych modeli głośników B&W w porównaniu do poprzednich z tej samej linii, to cena podobnego /lepszego zestawu od tego co posiadasz musiała być w granicach 30tys zł , i szkoda że tego nie ma , bo to obok braku domykania drzwi , skóry naturalnej na desce rozdzielczej i laserów ,to dowód że g60 spadł o jedną półkę z premium of premium na entry level premium 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Krakus3 napisał(a):

to dowód że g60 spadł o jedną półkę z premium of premium na entry level premium 

To widać też po wyglądzie zewnętrznym, bardzo podobne do nowego X1.
Myślałem, że będzie podobne bardziej do nowej serii 7, ale bez split lights.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Adams16 napisał(a):

To widać też po wyglądzie zewnętrznym, bardzo podobne do nowego X1.
Myślałem, że będzie podobne bardziej do nowej serii 7, ale bez split lights.

No dokładnie mam takie same odczucia. G30 było łudząco podobne do 7 jak miało premierę. Kokpit, światła, linia. Pewnie to było uznane za błąd, stąd szybki lifting siódemy.  Myślałem, że skoro nowa 7 poszła jak by bardziej w stronę Rolsa i nawet nie ma wersji krótkiej, to G60 uzupełni lukę pomiędzy 3 i 7. A tu po prostu większe 3. Bez szału. 

TKHolding Architecture BIM VR

http://www.tkholding.pl

http://www.facebook.com/TKholdingPL

http://www.youtube.com/c/TKHolding

Film "Dlaczego Polacy boją się elektryków?" =>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

no i popełniłem błąd, ze nie zamówiłem poprzedniej generacji 5, z większym silnikiem. Ja elektrykiem nie mam zamiaru jeżdzić jeszcze przez 15 lat, hybryda z 200 kg baterią w stosunkowo małym aucie też nie dla mnie. Chyba nie mam wyboru i albo x5 (która mnie jednak z kolei irytuje choćby tym że ustawia się tempomat przez tablet i przez tablet ustawia się klimę) albo podziękuję BMW za współpracę.

Tylko jeśli nie BMW to co? Jestem chyba po prostu motoryzacyjnym dinozaurem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Gdybym nie kupił M550i G30 to bym odpalał konfigurator M850i. Zresztą i tak odpalałem, bo do pewnego momentu brałem pod uwagę oba te modele. To troszkę inne samochody, z troszkę innym wyposażeniem i wymiarami. Ale dla osoby, która rozważała serię 5 taka seria 8 to będzie zdecydowanie lepszy wybór niż kioskowate X5 bez grama polotu. A gdyby nie M550i i M850i to brałem pod uwagę zmianę barw i kupno Porsche Panamery. Może te propozycje pomogą Ci w rozważaniach 🙂

Edytowane przez s0nar
  • Dziękuję 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 27.06.2023 o 00:01, s0nar napisał(a):

Gdybym nie kupił M550i G30 to bym odpalał konfigurator M850i. Zresztą i tak odpalałem, bo do pewnego momentu brałem pod uwagę oba te modele. To troszkę inne samochody, z troszkę innym wyposażeniem i wymiarami. Ale dla osoby, która rozważała serię 5 taka seria 8 to będzie zdecydowanie lepszy wybór niż kioskowate X5 bez grama polotu. A gdyby nie M550i i M850i to brałem pod uwagę zmianę barw i kupno Porsche Panamery. Może te propozycje pomogą Ci w rozważaniach 🙂

M850i (jak uwielbiam design tego auta) niestety nie ma haka i dla wielu osób to będzie dyskwalifikacja. Poza tym jest dużo ciaśniejsze od serii 5 a fotele M w 8 nie są łamane i tak wygodne, jak w 5.

Jestem pewny, że dużo osób pójdzie teraz w X5 M60i. 

Edytowane przez JarekR
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.