Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Samochód jest nastawiony na komfort. Ktoś, kto pisze, że nie jest dobrze wyciszony jeździ pewnie Bentleyem albo s-klasą. Te wszystkie bajdurzenia, że to słaby samochód, nie mają uzasadnienia w mojej ocenie. Ale to można wiedzieć jeżdżąc tym samochodem a nie tylko przeglądać YT i powtarzać głupoty. Mówię tu o właściwościach a nie o wyglądzie czy o materiałach 

  • Lubię to 1
Opublikowano
Godzinę temu, Hernandes napisał(a):

Samochód jest nastawiony na komfort. Ktoś, kto pisze, że nie jest dobrze wyciszony jeździ pewnie Bentleyem albo s-klasą. Te wszystkie bajdurzenia, że to słaby samochód, nie mają uzasadnienia w mojej ocenie. Ale to można wiedzieć jeżdżąc tym samochodem a nie tylko przeglądać YT i powtarzać głupoty. Mówię tu o właściwościach a nie o wyglądzie czy o materiałach 

Widzę po opisie że jeździsz 340d i 550e więc jesteś idealną osobą która może się wypowiedzieć czy wyciszenie w nowej 5 jest takie samo, lepsze lub gorsze niż w g21. 

Stop Electric GO V8. 2 litry to może mieć czajnik ;D
Opublikowano

W 5 jest dużo ciszej. U mnie jednak dodatkowo dochodzą atrakcje w g21 z diesla. 3er jest za to bardziej zwarta i responsywna. Sprawdź u jakiegoś dealera sam, jeżeli masz możliwość. Rozmawiamy o odczuciach a nie bezwzględnych wskaźnikach…

Opublikowano

Tak słyszałem te głupoty, że jest głośny ba nawet głośniejszy od Mercedesa. tak się składa, że mam oba pojazdy z salonu i jestem pierwszym właścicielem i E klasa jest głośniejsza od 5. Duże znaczenie ma nawierzchnia - bo to głównie emituje duży hałas - warto na to zwrócić uwagę podczas testów. Oraz faktycznego wiatru jaki jest na zewnątrz bo jak ostatnio ktoś jeździ to wie, że są straszne wiatry i w każdym aucie to słychać nawet jakbyś stał w miejscu. 

 

Ps. dodam, że Merc silni E220d 4Matic , a BMW 520D xDrive 

Opublikowano
W dniu 15.07.2025 o 20:26, kivlov napisał(a):

Tak słyszałem te głupoty, że jest głośny ba nawet głośniejszy od Mercedesa. tak się składa, że mam oba pojazdy z salonu i jestem pierwszym właścicielem i E klasa jest głośniejsza od 5. =

 

Ps. dodam, że Merc silni E220d 4Matic , a BMW 520D xDrive 

Mercedes W214? Jesteś pierwszą znaną mi osobą która twierdzi, że G60 jest bardziej ciche. W najnowszej E-klasie, przy wszystkich jej wadach, jest ekstremalnie cicho, zwłaszcza z pakietem akustycznym. To jest chyba największa zaleta tego samochodu, jeśli ktoś szuka głównie komfortu. 

Opublikowano

Od kilu dni mam zastępczaka 520i G61 vel. "muł". Kilka moich subiektywnych spostrzeżeń: 

PLUSY

- sterowanie głosowe nawigacją

- ciche zawieszenie (nówka sztuka)

- generalnie nawet w miarę przyjemne w emeryckiej jeździe (jak na skodę przystało)

MINUSY

- silnik, ale ten typ tak ma (520i)

- sterowanie komputerem, ogrzewaniem foteli i wszystkim przez ekran dotykowy, szczególnie jeśli w tym samym czasie obsługują go 2 osoby

- jakość wykończenia: skóra z węża ogrodowego na fotelach, wszechobecny plastik, imitacja podświetlanych kryształków...

- brak otwierania szyby w tylnej klapie

- brak schowka po lewej stronie kierownicy

- brak flokowania schowków w drzwiach

- plastikowe osłony przeciw słoneczne

- koszmarne sterowanie w kierownicy

- kasetowe klamki drzwi jprawie ak w polonezie

- brak domykania drzwi

- ....

Najgorsze w tym wszystkim jest to, że na dzisiaj nie za bardzo jest co kupić nowego w klasie 5er, co byłoby lepsze 😫

 

Opublikowano

Bardzo podoba mi się E klasa i myślałem, że tym razem wreszcie kupię Merca zamiast kolejnej Beemki. Dostałem na weekend E 220d 4Matic. Autem jezdziło mi się w sumie fajnie ale: spodziewałem się po Mercu bardziej komfortowego zawieszenia ( bez pneumatyki ), fotele jak dla mnie mają za mały zakres regulacji więc siedzi się za wysoko i mimo regulacji długości siedziska są za krótkie, również kierownicy nie mogę sobie przysunąć do siebie tak jakbym chciał ( mam 190 cm ). Najbardziej przeszkadzało mi jednak wyciszenie silnika. Wyraznie słychać, że pod maską jest diesel. Jak już jedziemy ze stałą prędkością to jest cichutko ale podczas przyspieszania silnik słychać wyrażnie i ma on nieprzyjemne brzmienie. Finalnie skończyło się na 520d z zawieszeniem profesional które wszystkich tych minusów jakie miał Merc po prostu nie ma. Mimo 21" felg komfort jazdy jest świetny. W ogóle nie czuć, że mamy takie duże koło. Skrętna tylna oś robi robotę, auto zawraca jak kompakt. Fotele są większe i wygodniejsze niż w MB i maja ogromny zakres regulacji tak samo jak kierownica. Auto jest bdb wyciszone. W mojej opinii szumy od wiatru porównywalnie z MB ale wyciszenie od silnika dużo lepsze. Jak ktoś ze mną jedzie to zawsze zwraca na to uwagę. Po prostu nie słychać, że jedziemy dieslem. Słychać jedynie ciche mruczenie spod maski. Jakość wnętrza moim zdaniem porównywalna w obu autach. W każdym można by się do czegoś przywalić. Proponuję zawsze zajrzeć tam gdzie nikt nie zagląda. Zobaczcie np. jak BMW wygląda pod maską i od spodu, a jak MB. Jak wszytko jest ładnie zabudowane osłonami. Aż przyjemnie się patrzy. To po takich rzeczach można ocenić jakość auta i czy się starali. 

  • Lubię to 1
Opublikowano
16 minut temu, Marc24 napisał(a):

Jakość wnętrza moim zdaniem porównywalna w obu autach. W każdym można by się do czegoś przywalić. Proponuję zawsze zajrzeć tam gdzie nikt nie zagląda. Zobaczcie np. jak BMW wygląda pod maską i od spodu, a jak MB. Jak wszytko jest ładnie zabudowane osłonami. Aż przyjemnie się patrzy. To po takich rzeczach można ocenić jakość auta i czy się starali. 

Sorry,ale jakość wnętrza G60 to jest prawie poziom Skody. Rozumiem że każdy chce się utwierdzić w swoim wyborze,ale to jest dramat i dramatyczny regres w stosunku do G30. 

Co do wygody foteli i sposobu prowadzenia auta jak najbardziej BMW nadal jest na poziomie premium.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.