Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak ktoś przejedzie się tym autem i poczuje precyzje prowadzenia i tą przyjemność to zmieni zdanie. Kornacki fajnie opisał ten cały hejt na nowej M5 - już napisane wszystko bueee, a nikt nawet nie widział nie siedział nie jeździł 🙂 hahha taka prawda. Jest jakaś konkurencja dla bmw 5 nie licząc Mercedesa E? Tak na poważnie w podobnej cenie nie ma nic.

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Nie porównuj M5 do innych wersji.

Tak jak w Mercedesie. Zwykła Mercedes a Mercedes-AMG

Jeżdziłem Mercedesami C63 i C43 AMG. Odnośnie precyzji prowadzenia, brania zakrętów, jest wrażenie jakbytć jeździł innym autem. A nie C klasą z mocniejszym silnikiem. Zupełnie inne nastawy zawieszenie, geometrai itp.

Podejrzewam, że tak samo będzie mega róznica w prowadzeniu w M5 a 520d

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Auto jest mocne, ale czuć różnicę w masie. Nigdy bym nie powiedział, że obecna M5 jest do jazdy po torze. To bardzo szybki sedan.

Opublikowano

Nie chodziło mi tylko o wersje M 🙂 

Co do jazdy na torze to przecież nie do tego one zostały stworzone. Bardziej M3, ale ogólnie to ile osób z forum było torze, a ile z tych osób jeździ systematycznie?

 

Zapytam poważnie - jest jakaś inna konkurencja serii 5 niż E klasa?

 

Opublikowano

Raczej nie i pewnie tak zostanie. Chociaż zaryzykowałbym twierdzenie, ze gdyby genesis był sprzedawany u nas w kraju, to na pewno poszedłbym do salonu zobaczyć co to za cudo i co ma do zaoferowania. 
Zanim się przesiadłem na BMW, jeździłem kilkoma hyundaiami i od strony technicznej, w mojej opinii to naprawdę dobre auta, wiec taki Hyundai premium wydaje mi się ciekawa opcją. Ale nic więcej nie powiem, bo nie miałem z nim styczności. 

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
22 minuty temu, kivlov napisał(a):

e M

, ale ogólnie to ile osób z forum było torze, a ile z tych osób jeździ systematycznie?

 

Zapytam poważnie - jest jakaś inna konkurencja serii 5 niż E klasa?

 

Myślę że w przypadku elektryków to nowe Audi A6 etron bije na głowę i5.

Podejrzewam, że niektórzy z forum odwiedzili. 😉 jakieś tory.

 

 

0239b893e563e170gen.jpg

Opublikowano

Podwyżka o 7500 zł ceny bazowej 540d. Kolory metalizowane o 300 zł do góry, zniknął kolor Oxide, zniknęła tapicerka Veganza Burgundy, listwy za 400 zł też nie widzę, tej z otwartymi porami.

Opublikowano

Nie ma także lakieru frozen pure grey. Wybór kolorystyczny skór merino się zmniejszył. Zniknęło ponad połowę dekorów. Fotele komfortowe są połączone z pakietem comfort.I wydaje mi się, że pojedyncze opcje również podrożały.

Opublikowano
5 godzin temu, ryb55 napisał(a):

ale za to podnieśli standard - wg tego artykułu jest teraz w bazowej wersji aduio h/k, interaction bar,  podparcie lędźwiowe

i wreszcie zmienią plastik przy sterowaniu szybami na jakiś ładniejszy - pewnie coś w stylu piano

 

https://www.bimmertoday.de/2025/01/28/bmw-5er-i5-2025-innenraum-upgrade-fur-alle-g60-g61/

Zgadza się - ramki przycisków funkcyjnych szyb dostają wykończenie piano. Widać to nawet w konfiguratorze.

Opublikowano
2 godziny temu, zalezi napisał(a):

Dużo lepiej wyglądają w tym piano niż takie, jak były. Dobra zmiana.

To ja wolałem te przyciski ze skody i wybrać dekor jaki mi się podobał, bo teraz praktycznie nie ma w czym wybierać.

Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, J.D. napisał(a):

To ja wolałem te przyciski ze skody i wybrać dekor jaki mi się podobał, bo teraz praktycznie nie ma w czym wybierać.

Już bez przesady, masz 3 różne, ten karbonowy jest dobrze wyceniony. A przyciski i ta listwa na boku zaczęła wreszcie jakoś wyglądać.

Edytowane przez zalezi
Opublikowano
56 minut temu, zalezi napisał(a):

Już bez przesady, masz 3 różne, ten karbonowy jest dobrze wyceniony. A przyciski i ta listwa na boku zaczęła wreszcie jakoś wyglądać.

Jak zamawiałem auto, to żadnego z tych trzech nie brałem pod uwagę. Także ostatecznie cieszę się, bo dla mnie wybrany dekor, robi większa robotę, niż ambient. 

Opublikowano (edytowane)

Też jestem zadowolony gdyż zamawiałem z komfortami a teraz musiał bym zamówić dodatkowo pakiet comfort a wentylacja , tylna kanapa podgrzewana i klima czterostrefowa nie są dla mnie piorytetem a koszt dodatkowy to 20 tys.  Kwota za auto bardzo blisko 400 tys. co jak na 2 litrowego diesla to i tak dla mnie grubo. Nie ma niestety alternatywy dla mnie dla 5

 

Edytowane przez gregwlkp
Opublikowano

Trochę zmian i trochę drobnostek które wchodzą do wyposażenia standardowego ale wszystko jest dobrze wycenione. W mojej konfiguracji cena katalogowa z 308500 poszła na 316800. Miałbym inne listwy led wewnątrz i inne zestawy przełączników w drzwiach. Dodatkowo w standardzie otrzymałbym podparcie lędźwiowe które można było dobrać do standardowych foteli w poprzednim konfiguratorze ale świadomie nie dodawałem tej opcji.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Ja już po odbiorze... E klasy. To bardzo subiektywne, ale miałem naprawdę efekt wow i wrażenie solidności i jednak wyższej klasy wykończenia, Przy okazji wsiadłem jeszcze do Sklasy - jasne to nie to samo, ale jednak blisko. Fotele podobnie wyprofilowane, w S-klasie nieco bardziej miękkie no i mają te swoje poduszki w zagłówkach. Drzwi w E-klasie są ciężkie, solidne. Klamki mimo, że wysuwane - też wydają się solidniejsze niż w G30LCI. Gdy jeździłem i5 bardzo mocno wyposażoną, nie miałem takich odczuć. 

Wygląd, układ wnętrza to już kwestia gustu, ale jest po prostu schludnie. Nie jestem zwolennikiem tabletozy, ale biała skóra, ciemna deska i ciemne drewno ma taki nieco szpitalny, ale dla mnie kojący wygląd. A ja poszukuje spokoju w samochodzie.

Opublikowano

Kolega odebrał 540 x-drive , jest zachwycony autem.

Tutaj nie ma co porównywać do G30 , mam wrażenie że jest większy przeskok niż z F10 na G30.

Nie mówię o jakości materiałów czy wyposażenia ale o takie pierwsze odczucia.

Auto jest bardzo nowoczesne , wchodząc z F10 na G30 ogarniało się wszystko w chwilę, tutaj

trzeba będzie posiedzieć. Są mankamenty jakościowe np. schowki w bocznych drzwiach bez żadnego wygłuszenia, 

brak schowka od lewej strony kierownicy i pewnie jeszcze parę by się znalazło.

Były narzekania na brak łamania w komfortach a sam się zdziwiłem jak bez tego super idzie się dopasować.

Siedzi się wyżej niż w poprzednim modelu ale dla mnie to akurat na plus.

Nie umiałem się przekonać ani do Audi ani Mercedesa.

Mam swoją teorię iż jak ktoś wdepnie w beemki to później ciężko zmienić 🙂

  • Lubię to 1
Opublikowano (edytowane)

Jeszcze jedna rzecz ale na minus - brak jakichkolwiek listw progowych.

Beemki w M-pakiecie zawsze miały te listwy z emblematami M a tu nic , słabo.

Edytowane przez gregwlkp
Opublikowano
14 godzin temu, gregwlkp napisał(a):

Jeszcze jedna rzecz ale na minus - brak jakichkolwiek listw progowych.

Beemki w M-pakiecie zawsze miały te listwy z emblematami M a tu nic , słabo.

tak, słabo to wygląda bez listew, ktoś montował jakieś akcesoryjne?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.