Skocz do zawartości

Ocena konfiguracji X5 G05

Rekomendowane odpowiedzi

• Odpowiedzi 50
  • Wyświetleń 5,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Każdy ma inny gust i coś innego jest dla niego ważne, więc kieruj się swoją intuicją i potrzebami. Dla mnie np. brakuje Bowersa i wg mnie warto wydać na to każde pieniądze, a dla innego to zbędny wydatek.
Opublikowano

Wrzuciłeś w zasadzie wszystko prawie co się da więc pytanie czy Ci to wszystko potrzebne :)

Zadko ludzie biorą pakiet offroad bo niewiele wnosi a x5 ta raczej szkoda w błocku jeździć i rysować chyba, że to coś do czego planujesz używać samochód.

Opublikowano
  • Autor

Czy widzicie tam offroad ?

Nie zaznaczyłem tej opcji.

Wydaje mi się, że bardzo rozsądnie klikałem.

Opublikowano
  • Zasłużeni forumowicze
Witam wszystkich

Nie mam doświadczenia z x5 i chciałbym się poradzić bardziej doświadczonych czy coś można poprawić / warto dodać.

https://configure.bmw.pl/pl_PL/configid/piq7cmkg

Dzięki

Dodalbym zawieszenie pneumatyczne i skrętną tylną oś. Reszta kwestią potrzeb i gustu.

Opublikowano
Witam wszystkich

Nie mam doświadczenia z x5 i chciałbym się poradzić bardziej doświadczonych czy coś można poprawić / warto dodać.

https://configure.bmw.pl/pl_PL/configid/piq7cmkg

Dzięki

Dodalbym zawieszenie pneumatyczne i skrętną tylną oś. Reszta kwestią potrzeb i gustu.

Jak chcesz auto w tym roku to pneumatyki bym nie zaznaczał

Opublikowano
  • Autor

Dzięki za wskazówki

Czy z pakietu innowacji warto coś dodać ?

Czy tempomat to opcja płatna ?

Opublikowano

To mi się coś źle wyświetliło teraz już zoba żyłem dobrze.

Tempomat zwykły jest standardzie, ale jak chcesz adaptacyjny albo taki trochę z autopilotem to polecam pakiet asystentów kierowcy professional tam jest wszystko.

Dodałbym też panoramiczny dach bo fantastycznie rozświetla wnętrze i przy jasnej tapicerce szczególnie dobry efekt daje.

Radzę zastanowić się nad dwoma jeszcze rzeczami: