Skocz do zawartości

Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi BMW 3 G20/21


dzbpl

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,


Mam problem z przełączeniem profili użytkowników (w kontekście Digital Key):

- pilot nie jest skojarzony z żadnym użytkownikiem i gdy się z nim wsiada, auto przełącza się na gościa.

- mój telefon skojarzyłem z moim profilem. Gdy położę telefon na ładowarce, automatycznie profil się nie przełącza, muszę kliknąć w swój profil na ekranie powitalnym.


Jest to trochę irytujące bo muszę to robić za każdym razem gdy poprzednio autem jeździła żona (i auto przełączyło się na gościa). Da się to jakoś wyprostować ? Nie próbowałem jeszcze stworzenia profilu dla żony i skojarzenia go z jej telefonem lub z pilotem - może wtedy będzie się sam przełączać, bo przecież profil żony będzie dla mnie niedostępny...


Z góry dziękuję i pozdrawiam,


Szymon


EDIT: po dodaniu drugiego profilu sytuacja się poprawia, ale automatyczne przełączanie profilu odbywa się tylko przy otwieraniu auta odpowiednią metodą (czyli np. otwieram pilotem lub keyless z pilotem w kieszeni - przełącza się na profil A, otwieram telefonem/DigitalKey - przełącza się na profil B). Gdy wsiadam do już otwartego auta, niestety nie przełącza się samo (np. po położeniu telefonu na ładowarkę).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie tam nie znalazłem w żadnych ustawieniach i pomyślałem, że jest to gdzieś "zaszyte".

O pycisku na pilocie nie wiedziałem, ale to w sumie wychodzi na to samo, co przez przycisk w drzwiach.

Szukam bardziej opcji "dla zapominalskich".

Ale dzięki,

Mat.

 

Głupota, ale:

można zaprogramować centralny zamek tak, by po zablokowaniu drzwi pilotem, szyby w oknach się domykały?


Pozdr.

Mat.

Patrzyłeś jakie opcje są dostępne w idrive związku z Twoim zapytaniem? Nie mam teraz dostępu do auta by to sprawdzić.

Na pewno jak przytrzymasz kluczyk zamykania pojazdu to zamknie ci pojazd + okna, ale to chyba nie jest idealna rozwiązanie bo trzeba trzymać ten przycisk do momentu zamknięcia okien.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EDIT: po dodaniu drugiego profilu sytuacja się poprawia, ale automatyczne przełączanie profilu odbywa się tylko przy otwieraniu auta odpowiednią metodą (czyli np. otwieram pilotem lub keyless z pilotem w kieszeni - przełącza się na profil A, otwieram telefonem/DigitalKey - przełącza się na profil B). Gdy wsiadam do już otwartego auta, niestety nie przełącza się samo (np. po położeniu telefonu na ładowarkę).

 

Tak to działa. Z instrukcji:


AUTOMATIC DRIVER RECOGNITION

If driver recognition has been defined, automatic activation of the BMW ID or driver profile is triggered by the following activities:

- By unlocking the vehicle using the assigned vehicle key button.

- By unlocking the vehicle using an outside door handle. The assigned vehicle key or the assigned digital key must be carried.

- By automatic unlocking when approaching the vehicle. The assigned vehicle key or the assigned digital key must be carried.


Jeżeli chcesz zmienić profil po otwarciu samochodu to musisz go zmienić z menu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to działa. Z instrukcji:

 

Dzięki.


Mam jeszcze jedną zagadkę - kompletnie nie działa zapisywanie skrótów do tych klawiszy funkcyjnych 1-8. Po przytrzymaniu klawisza dostaję komunikat "Nie można zapisać". Na samym początku (gdy funkcję zapisu pokazywał mi dealer, przy odbiorze auta), jeszcze działało, ale wtedy nie miałem profilu użytkownika.


Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze jedną zagadkę - kompletnie nie działa zapisywanie skrótów do tych klawiszy funkcyjnych 1-8. Po przytrzymaniu klawisza dostaję komunikat "Nie można zapisać".

Może próbujesz akurat utworzyć skrót do opcji, do której się nie da?


Pamiętaj też, że skrót tworzymy przed wejściem w daną opcję. Jeśli chcesz skrót do "Dane jazdy", do musisz najechać w menu na "Dane jazdy" i wtedy utworzyć skrót. Mając już wyświetlane dane jazdy, jest "za późno" - musisz się cofnąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Czy G21 (pre-LCI) ma w standardzie ogrzewanie lusterek? Jeśli tak, jak się je włącza? Z ogrzewaniem tylnej szyby?

2. Czy wewnętrzny reflektor w lampie kiedykolwiek się włącza, czy to atrapa? Mam rozszerzone LEDy.

 


1. Bodajże same się włączają przy jakiejś temp.

2. Atrapa, tylko w laserach się świeci wewnętrzny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

f908f6082ace66b6.jpg


Co oznacza informacja "przegląd za"? Że olej będzie do wymiany przy przebiegu 27000, czy że za 27000 od obecnego przebiegu? Na logikę niby to drugie, ale wartość dla drugiego przeglądu nie spada, więc wychodziłoby na to że to pierwsze.


Mam już ponad 6000 przejechane, więc byłoby trochę słabo gdyby ten olej był do wymiany dopiero przy 33000. I tak zamierzam wymienić w połowie, ale wtedy to trzeba by chyba pomyśleć o dwóch dodatkowych wymianach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

f908f6082ace66b6.jpg


Co oznacza informacja "przegląd za"? Że olej będzie do wymiany przy przebiegu 27000, czy że za 27000 od obecnego przebiegu? Na logikę niby to drugie, ale wartość dla drugiego przeglądu nie spada, więc wychodziłoby na to że to pierwsze.


Mam już ponad 6000 przejechane, więc byłoby trochę słabo gdyby ten olej był do wymiany dopiero przy 33000. I tak zamierzam wymienić w połowie, ale wtedy to trzeba by chyba pomyśleć o dwóch dodatkowych wymianach.

 

Ktoś wspominał, żeby nie kasować inspekcji, bo robią jakieś problemy odnośnie gwarancji. Coś takiego mi świta, ale mogę się mylić. Upewnij się w tym temacie, żeby nie było zdziwienia.


Ja z kolei z innym zapytaniem - kupiłem M340 z USA i potrzebuje jednej opony. Mam 225/40R19 P7 Cinturato All Season RunFlat. Czy coś będzie nie tak, jeśli kupię identyczną oponę ale bez funkcji RunFlat? Teoretycznie wydaje mi się że powinno być ok, ale może ktoś ma wiedzę w tym temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Ja z kolei z innym zapytaniem - kupiłem M340 z USA i potrzebuje jednej opony. Mam 225/40R19 P7 Cinturato All Season RunFlat. Czy coś będzie nie tak, jeśli kupię identyczną oponę ale bez funkcji RunFlat? Teoretycznie wydaje mi się że powinno być ok, ale może ktoś ma wiedzę w tym temacie.

Takie połączenie do kiepski pomysł, zwykła opona zachowuje się inaczej niż runflat, możesz mieć inne doznania z jazdy w części auta, lub przełoży się to na coś gorszego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja z kolei z innym zapytaniem - kupiłem M340 z USA i potrzebuje jednej opony. Mam 225/40R19 P7 Cinturato All Season RunFlat. Czy coś będzie nie tak, jeśli kupię identyczną oponę ale bez funkcji RunFlat? Teoretycznie wydaje mi się że powinno być ok, ale może ktoś ma wiedzę w tym temacie.

Takie połączenie do kiepski pomysł, zwykła opona zachowuje się inaczej niż runflat, możesz mieć inne doznania z jazdy w części auta, lub przełoży się to na coś gorszego.

 

Poza tym szybki gugiel wykazuje jakies wyniki z RFT w cenie ok 1k PLN - wiec w czym problem zeby kupic taka jaka trzeba i miec swiety spokoj?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam dziwna rozkmine w moim g26. Mam pakiet dodatkowych schowków, ale pod kierownica po lewej pod światłami mam zaślepkę. Nie powinienem mieć tam schowka?

Mam tak samo w G20 LCI - jakoś w zeszłym roku BMW przestało tam montować schowek. Pewnie chodzi o cięcie kosztów, taki schowek to musiał ze 2$ kosztować...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Mam dziwna rozkmine w moim g26. Mam pakiet dodatkowych schowków, ale pod kierownica po lewej pod światłami mam zaślepkę. Nie powinienem mieć tam schowka?

Poszukaj zdjeć w internecie i zobacz jak czy auta już wyprodukowane miały tam schowek, ale w innym wątku serii 1 bmw po ciuchu usunęło ten schowek oraz inne elementy, nikogo o tym nie informując, być może to samo spotkało Twój model.


https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=228&t=396030

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam dziwna rozkmine w moim g26. Mam pakiet dodatkowych schowków, ale pod kierownica po lewej pod światłami mam zaślepkę. Nie powinienem mieć tam schowka?

Mam tak samo w G20 LCI - jakoś w zeszłym roku BMW przestało tam montować schowek. Pewnie chodzi o cięcie kosztów, taki schowek to musiał ze 2$ kosztować...

Tylko problem jest taki, ze jest on nadal dostępny w konfigutatorze:


Pakiet schowków obejmuje uchylany schowek w desce rozdzielczej po stronie kierowcy, siatki na oparciach foteli przednich oraz dwa gniazda USB z funkcją ładowania w konsoli środkowej z tyłu. W bagażniku znajdują się siatki na drobiazgi po lewej i prawej stronie oraz wielofunkcyjny hak. Dodatkowe gniazdka 12 V znajdują się z tyłu konsoli środkowej i w bagażniku.


Aż zadam pytanie w bmw :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja z kolei z innym zapytaniem - kupiłem M340 z USA i potrzebuje jednej opony. Mam 225/40R19 P7 Cinturato All Season RunFlat. Czy coś będzie nie tak, jeśli kupię identyczną oponę ale bez funkcji RunFlat? Teoretycznie wydaje mi się że powinno być ok, ale może ktoś ma wiedzę w tym temacie.

Takie połączenie do kiepski pomysł, zwykła opona zachowuje się inaczej niż runflat, możesz mieć inne doznania z jazdy w części auta, lub przełoży się to na coś gorszego.

 

Poza tym szybki gugiel wykazuje jakies wyniki z RFT w cenie ok 1k PLN - wiec w czym problem zeby kupic taka jaka trzeba i miec swiety spokoj?

 

Potrzebuję jednej w konkretnym rozmiarze i zbliżonym zużyciu, aby 'dokulać' się spokojnie do zimy. Na zimę mam osobny komplet, a na lato kupię pewnie jakieś Michały PS4 czy coś podobnego. Uszkodzenie nie jest duże, a jeździe ostatnio niewiele więc nie widzę sensu wymiany dwóch opon na nowe zwłaszcza ze maja polatać jeszcze pewnie max 1-2 miesiące.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Poza tym szybki gugiel wykazuje jakies wyniki z RFT w cenie ok 1k PLN - wiec w czym problem zeby kupic taka jaka trzeba i miec swiety spokoj?

 

Potrzebuję jednej w konkretnym rozmiarze i zbliżonym zużyciu, aby 'dokulać' się spokojnie do zimy. Na zimę mam osobny komplet, a na lato kupię pewnie jakieś Michały PS4 czy coś podobnego. Uszkodzenie nie jest duże, a jeździe ostatnio niewiele więc nie widzę sensu wymiany dwóch opon na nowe zwłaszcza ze maja polatać jeszcze pewnie max 1-2 miesiące.

To nie lepiej kupić już 2x Michały na oś, jak i tak na lato tamte wyrzucisz? Teraz chyba nawet taniej będzie po sezonie jakieś letnie wyhaczyć.

A drugą parę już przed przyszłym sezonem jeśli chcesz sobie koszty rozłożyć. chyba że masz xdrive, to w ogóle bym nie mieszał opon :)

Edit: a to m340i, to bym nie mieszał i kupił już cały komplet

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.