Skocz do zawartości

Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi BMW 3 G20/21


dzbpl

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Dzisiaj byłem w ASO, robili kilka rzeczy w tym aktualizacje softu teraz mam 07/2022.33 - czy ktoś wie co zawierają kolejne wersje jakie poprawki ?

BMW publikuje tylko release notes to dużych wersji, czasem jeśli aktualizacja jest remote to przed jej wykonaniem będzie informacja co poprawia. Ale jeśli serwis mi coś zaktualizował to nigdzie nie udało mi się znaleźć release notes to drobnych wersji.


https://www.bmw.pl/pl/topics/offers-and-services/bmw-digital-services-and-connectivity/remote-software-upgrade-21-11-22-03.html


https://www.bmw.pl/pl/topics/offers-and-services/bmw-digital-services-and-connectivity/wszystkie-zdalne-aktualizacje-oprogramowania.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj byłem w ASO, robili kilka rzeczy w tym aktualizacje softu teraz mam 07/2022.33 - czy ktoś wie co zawierają kolejne wersje jakie poprawki ?

BMW publikuje tylko release notes to dużych wersji, czasem jeśli aktualizacja jest remote to przed jej wykonaniem będzie informacja co poprawia. Ale jeśli serwis mi coś zaktualizował to nigdzie nie udało mi się znaleźć release notes to drobnych wersji.


https://www.bmw.pl/pl/topics/offers-and-services/bmw-digital-services-and-connectivity/remote-software-upgrade-21-11-22-03.html


https://www.bmw.pl/pl/topics/offers-and-services/bmw-digital-services-and-connectivity/wszystkie-zdalne-aktualizacje-oprogramowania.html

Dzięki za wyjaśnienie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Płaciłeś za aktualizację w ASO? U mnie zażyczyli sobie 180 zł :lol:

Musisz być kreatywnym i zgłosić usterkę że Apple car/Android auto się nie łączą poprawnie lub rozłącza w trakcie jazdy. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Płaciłeś za aktualizację w ASO? U mnie zażyczyli sobie 180 zł :lol:

Musisz być kreatywnym i zgłosić usterkę że Apple car/Android auto się nie łączą poprawnie lub rozłącza w trakcie jazdy. :mrgreen:

 

Patrz, akurat mam ten problem :P dzieki za podpowiedź ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemano, podzielę się swoim wczorajszym doświadczeniem, może ktoś będzie mniej zdziwiony niż ja, jak mu się to przytrafi. Jeżdżę g20 prawie pół roku i jeszcze takiego zachowania auta nie doświadczyłem. Dojeżdżając w miarę dynamicznie do jadącego w tym samym kierunku rowerzysty, z zachowaniem przepisowych 1,5 metra od niego (chyba), autko "stanęło mi dęba" wyświetlił się czerwony trójkąt. Hamowanie było mega mocne, w ogóle nie pamiętam abym kiedykolwiek tak hamował samochodem :| . Domyślam się, że to ta opcja gdzie się ustawia "chłopczyka wbiegającego za piłką na drogę", (mam ustawione na średnie). Na szczęście jechałem sam więc tylko moja zbroja była do wymiany :lol:. warto mieć to na uwadze np. wykonując manewr wymijający w ostatniej chwili przed przeszkodą, bo zamiast wyminąć można się lekko zdziwić :x
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemano, podzielę się swoim wczorajszym doświadczeniem, może ktoś będzie mniej zdziwiony niż ja, jak mu się to przytrafi. Jeżdżę g20 prawie pół roku i jeszcze takiego zachowania auta nie doświadczyłem. Dojeżdżając w miarę dynamicznie do jadącego w tym samym kierunku rowerzysty, z zachowaniem przepisowych 1,5 metra od niego (chyba), autko "stanęło mi dęba" wyświetlił się czerwony trójkąt. Hamowanie było mega mocne, w ogóle nie pamiętam abym kiedykolwiek tak hamował samochodem :| . Domyślam się, że to ta opcja gdzie się ustawia "chłopczyka wbiegającego za piłką na drogę", (mam ustawione na średnie). Na szczęście jechałem sam więc tylko moja zbroja była do wymiany :lol:. warto mieć to na uwadze np. wykonując manewr wymijający w ostatniej chwili przed przeszkodą, bo zamiast wyminąć można się lekko zdziwić :x

 

A jechałeś na adaptacyjnym tempomacie? Miałem podobne doświadczenia, ale podczas autonomicznej jazdy. Rowerzysta poruszał się poboczem w tym samym kierunku co ja, auto uznało że jedzie środkiem pasa i dało ostro po heblach. Dlatego teraz jak pojawia się rowerzysta na moim pasie to wyłączam tempomat - dla bezpieczeństwa ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy klapka w drugiej (prawej, patrząc z tylu) rurze wydechowej nie powinna się otwierać w trybie sport lub sport plus? Olej 100 stopni, zmieniam z comfort na sport a ona ciagle zamknięta. Hmm. Zepsute?
Stop Electric GO V8. 2 litry to może mieć czajnik ;D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy klapka w drugiej (prawej, patrząc z tylu) rurze wydechowej nie powinna się otwierać w trybie sport lub sport plus? Olej 100 stopni, zmieniam z comfort na sport a ona ciagle zamknięta. Hmm. Zepsute?

 

Powinna. W sport plus bez względu na temperaturę, kilkanaście sekund po odpaleniu, jak tylko obroty spadną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z mojej strony też prośba o sprawdzenie czy w 330i macie dolny wlot powietrza (pod rejestracja) zamknięty na postoju czy otwarty?

Czy zauważyliście w jakich warunkach się otwiera/zamyka?


Dzięki

W 320i działa to tak:

-samochód zaparkowany, zimny silnik. Dolna kratka otwarta, górna zamknięta

-po odpaleniu zimnego silnika dolna się zamyka, górna pozostaje zamknięta (ograniczenie efektu chłodzenia powietrzem = szybsze nagrzanie się silnika. Przynajmniej ja sobie to tak tłumaczę)

-po zgaszeniu silnika dolna kratka się otwiera i zostaje otwarta do następnego odpalenia.


Jeśli chodzi o górną kratkę, to otwiera się i zamyka w zależności od "pięknych okoliczności przyrody". Jeśli dobrze pamiętam, jak odpalisz MAX A/C, to się od razu otwiera. Można się na zaparkowanym samochodzie pobawić jak chcesz zobaczyć ten moment.

Edytowane przez Hamera
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z mojej strony też prośba o sprawdzenie czy w 330i macie dolny wlot powietrza (pod rejestracja) zamknięty na postoju czy otwarty?

Czy zauważyliście w jakich warunkach się otwiera/zamyka?


Dzięki

W 320i działa to tak:

-samochód zaparkowany, zimny silnik. Dolna kratka otwarta, górna zamknięta

-po odpaleniu zimnego silnika dolna się zamyka, górna pozostaje zamknięta (ograniczenie efektu chłodzenia powietrzem = szybsze nagrzania się silnika. Przynajmniej ja sobie to tak tłumaczę)

-po zgaszeniu silnika dolna kratka się otwiera i zostaje otwarta do następnego odpalenia.


Jeśli chodzi o górną kratkę, to otwiera się i zamyka w zależności od "pięknych okoliczności przyrody". Jeśli dobrze pamiętam, jak odpalisz MAX A/C, to się od razu otwiera. Można się na zaparkowanym samochodzie pobawić jak chcesz zobaczyć ten moment.

 

z tego co piszesz wynika ze dolna klapa (ktora u mnie sie wlasnie zaciela w pozycji zamknietej) nie do konca jest do czegos potrzebna :)


W ogóle awarie tych klapek to dosc powszechny problem (moze jakas akcje na to zrobia) - w najgorszych przypadkach (glownie gorna) konczy sie na kontrolce check engine.

Pozdrawiam,

47

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


z tego co piszesz wynika ze dolna klapa (ktora u mnie sie wlasnie zaciela w pozycji zamknietej) nie do konca jest do czegos potrzebna :)

 

Myślę, że jest potrzebna do optymalnego chłodzenia po osiągnięciu przez silnik wysokiej temperatury. Jakbym miał wybierać, to wolałbym jednak żeby zacięła się w pozycji otwartej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z mojej strony też prośba o sprawdzenie czy w 330i macie dolny wlot powietrza (pod rejestracja) zamknięty na postoju czy otwarty?

Czy zauważyliście w jakich warunkach się otwiera/zamyka?


Dzięki

W 320i działa to tak:

-samochód zaparkowany, zimny silnik. Dolna kratka otwarta, górna zamknięta

-po odpaleniu zimnego silnika dolna się zamyka, górna pozostaje zamknięta (ograniczenie efektu chłodzenia powietrzem = szybsze nagrzania się silnika. Przynajmniej ja sobie to tak tłumaczę)

-po zgaszeniu silnika dolna kratka się otwiera i zostaje otwarta do następnego odpalenia.


Jeśli chodzi o górną kratkę, to otwiera się i zamyka w zależności od "pięknych okoliczności przyrody". Jeśli dobrze pamiętam, jak odpalisz MAX A/C, to się od razu otwiera. Można się na zaparkowanym samochodzie pobawić jak chcesz zobaczyć ten moment.

 

z tego co piszesz wynika ze dolna klapa (ktora u mnie sie wlasnie zaciela w pozycji zamknietej) nie do konca jest do czegos potrzebna :)


W ogóle awarie tych klapek to dosc powszechny problem (moze jakas akcje na to zrobia) - w najgorszych przypadkach (glownie gorna) konczy sie na kontrolce check engine.

Muszę powiedzieć, że te klapki robią robotę żeby zagrzać silnik. Nie wiem jak w obecnych dieslach ale M47 trzeba było trochę się najeździć żeby złapał te 87 stopni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie przymierzam się do zakupu nowych opon letnich, ponieważ fabryczne Bridgestone Turanza T005, już kończą swój żywot. Co do nich, nie byłem zadowolony, nie podzielam pozytywnych recenzji, zresztą na forum tez się spotykałem z wątpliwościami co do ich właściwości w M340i. Być może są to dobre opony, ale nie do mojego stylu jazdy i tego auta. Zrobiłem wstępną selekcje i byłbym wdzięczny jakby, ktoś kto ogarnia dobrze temat doradził, która guma będzie najlepsza :wink:

https://www.oponeo.pl/dane-opony/pirelli-p-zero-225-40-r19-93-y-run-on-flat-pz4-xl---l-s#389587661

https://www.oponeo.pl/dane-opony/goodyear-eagle-f1-asymmetric-3-225-40-r19-93-y-run-on-flat-xl-fp-#354049578

https://www.oponeo.pl/dane-opony/continental-contisportcontact-5-225-40-r19-89-y-run-on-flat-fr-#393179971

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie przymierzam się do zakupu nowych opon letnich, ponieważ fabryczne Bridgestone Turanza T005, już kończą swój żywot. Co do nich, nie byłem zadowolony, nie podzielam pozytywnych recenzji, zresztą na forum tez się spotykałem z wątpliwościami co do ich właściwości w M340i. Być może są to dobre opony, ale nie do mojego stylu jazdy i tego auta. Zrobiłem wstępną selekcje i byłbym wdzięczny jakby, ktoś kto ogarnia dobrze temat doradził, która guma będzie najlepsza :wink:

https://www.oponeo.pl/dane-opony/pirelli-p-zero-225-40-r19-93-y-run-on-flat-pz4-xl---l-s#389587661

https://www.oponeo.pl/dane-opony/goodyear-eagle-f1-asymmetric-3-225-40-r19-93-y-run-on-flat-xl-fp-#354049578

https://www.oponeo.pl/dane-opony/continental-contisportcontact-5-225-40-r19-89-y-run-on-flat-fr-#393179971

 

Jest jakiś konkretny powód dlaczego w Twojej wstępnej selekcji zabrakło MICHELIN Pilot Sport 4 S?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie przymierzam się do zakupu nowych opon letnich, ponieważ fabryczne Bridgestone Turanza T005, już kończą swój żywot. Co do nich, nie byłem zadowolony, nie podzielam pozytywnych recenzji, zresztą na forum tez się spotykałem z wątpliwościami co do ich właściwości w M340i. Być może są to dobre opony, ale nie do mojego stylu jazdy i tego auta. Zrobiłem wstępną selekcje i byłbym wdzięczny jakby, ktoś kto ogarnia dobrze temat doradził, która guma będzie najlepsza :wink:

https://www.oponeo.pl/dane-opony/pirelli-p-zero-225-40-r19-93-y-run-on-flat-pz4-xl---l-s#389587661

https://www.oponeo.pl/dane-opony/goodyear-eagle-f1-asymmetric-3-225-40-r19-93-y-run-on-flat-xl-fp-#354049578

https://www.oponeo.pl/dane-opony/continental-contisportcontact-5-225-40-r19-89-y-run-on-flat-fr-#393179971

 

Jest jakiś konkretny powód dlaczego w Twojej wstępnej selekcji zabrakło MICHELIN Pilot Sport 4 S?

Jeśli się nie mylę to pewnie, dlatego że miałem w specyfikacji opony runflat, a nie performance. Z tego co pamietam to w przypadku runflat BMW montuje wlasnie Turanza i jeszcze cos

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.