Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
9 godzin temu, Rivam napisał(a):

Planuje kupic nowe z G20. Ktos moze mi powiedziec ile kosztuje coroczny „zwykly” przeglad (olej, filtry) takiego 320i albo 330i w ASO?

Najlepiej zadzwonić do Twojego ASO i zapytać. ASO mają różne ceny i rabaty. Rabaty mogą się pewnie różnić w zależności czy przywieziesz swoje materiały, czy kupisz od nich. Na pewno wymiane międzyinterwałową, jak napisał Grzegorz, da się zrobić w promocji za ok. 600 PLN, ale nikt nie zrobi za taką cenę interwałowego przeglądu po 30 tys. km/2 latach. 

  • Dziękuję 1
Opublikowano
21 godzin temu, Ali6 napisał(a):

Witam,

Planuje zabezpieczyć auto, mam 2 opcje do wyboru:

- bezbarwny PPF 

- folia satynowa PPF 

zastanawiam się jak z utrzymaniem i trwałością satyny? Dodatkowo czy na folię nakładacie coś jeszcze ? Pytałem różnych ludzi, jedni mówią że nie ma sensu nakładać nic na folię tylko wystarczy o nią dbać zgodnie z zaleceniami, drudzy mówią, że koniecznie folię zwłaszcza satynową trzeba dodatkową zabezpieczyc, np. ceramika w celu łatwiejszego mycia, jak to jest ??

Nie mam firmy, jestem osobą prywatną więc nie zależy mi na fv ( ale raczej jest niezbędna do wrzucenia tego w ubezpiecznie? Czy wystarczy jakiś dokument wewnętrzny firmy zabezpieczającej?) jest sens wrzucać folię w ubezpieczenie czy sobie darować, wtedy nie muszę płacić brutto , bo bez fv cena netto zostaje netto, pozdrawiam 🫡

Zdecydowanie polecam satynową folie. Jak się prezentuje możesz sprawdzić na moim profilu https://www.instagram.com/couplewheels/

Ja w pakiecie miałem też położoną ceramike na folię i muszę powiedzieć, że mycie tego to bajka. W 95% program nabłyszczanie wystarcza do umycia auta. Na upartego nawet 1 recznikiem jestem w stanie wytrzeć całe auto bo woda spływa jak po kaczce. 
Co do wytycznych to nie przykładać lancy zbyt blisko auta podczas mycia, chociaż te na myjniach bezdotykowych i tak raczeni nie wyrządzą szkody, gorzej jak jakaś prywatna myjka z bardzo dużym ciśnieniem to może przeciąć folię.

Ja kładłem folię w https://www.carwellness.pl i mogę polecić w 100%

 

 

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Proszę Kolegów o opinie :)

W oczekiwaniu na dostawę mojej 3 przez miesiac moge jeszcze wprowadzic zmiany w konfiguracji. Jakoś zawsze uważałem, że ładna większa felga (co najmniej 19”) to podstawa w aucie.


No się zastanawiam czy brać:
1)
standardowe 18 calowe M Double-spoke 848 Bicolor
2) lub może dopłacić (w sumie niewiele bo 5700zl cennikowo) do 19 calowych M Double-spoke 995 Bicolor z ogumieniem Runflat

Wzialem adaptacyjne zawieszenie.

Kolor auta to szary Skyscraper i taki już chyba zostanie...

IMG_2938.png

IMG_2937.png

IMG_2939.png

IMG_2940.png

Edytowane przez Rivam
Opublikowano

IMO obie te felgi wyglądają bardzo dobrze. Kolor skryscraper jest w mojej ocenie chyba najładniejszym kolorem w palecie 🙂 na żywo wygląda doskonale

  • Dziękuję 1
Opublikowano (edytowane)
36 minut temu, Rivam napisał(a):

Proszę Kolegów o opinie :)

W oczekiwaniu na dostawę mojej 3 przez miesiac moge jeszcze wprowadzic zmiany w konfiguracji. Jakoś zawsze uważałem, że ładna większa felga (co najmniej 19”) to podstawa w aucie.


No się zastanawiam czy brać:
1)
standardowe 18 calowe M Double-spoke 848 Bicolor
2) lub może dopłacić (w sumie niewiele bo 5700zl cennikowo) do 19 calowych M Double-spoke 995 Bicolor z ogumieniem Runflat

Wzialem adaptacyjne zawieszenie.

Kolor auta to szary Skyscraper i taki już chyba zostanie...

IMG_2938.png

IMG_2937.png

IMG_2939.png

IMG_2940.png

Mam Skycrapera jest super 🙂 

Co do felg to możesz wziąć samochód na bazowych felgach 18, przejeździć końcówkę sezonu letniego na oponie fabrycznej. Przy okazja sprawdzisz jak Ci się tym jeździ bo jest przepaść pod względem komfortu między 18 bez rof a 19 z rof. Na zimę kupujesz opony 18 z gwiazdką bo 19 zimowych hologowanych nie ma jeśli masz xDrive to musisz mieć homologację na fabryczną felgę. Następnie możesz sprzedać letnie opony + 5600 które nie dopłaciłeś do 19 fabrycznych pozwolą Ci na zakup fajnych kół z lepszą letnią oponą np. PS4 bo te co dają OE fabryczne Bridgestone 18 czy 19 rof są bardzo średnie sam będę je zmieniać. 

Edytowane przez GrzegorzKo
  • Dziękuję 1
Opublikowano
19 minut temu, JacekLZ napisał(a):

IMO obie te felgi wyglądają bardzo dobrze. Kolor skryscraper jest w mojej ocenie chyba najładniejszym kolorem w palecie 🙂 na żywo wygląda doskonale

19 cali to minimum, żeby samochód jakoś wyglądał, ale samochody białe, czarne i szare niestety wtapiają się w tłum bo 90% samochodów ma takie kolory. 

  • Dziękuję 1
Opublikowano

@zornold Zastaw się, a postaw się! Co tam że plomby będą wypadać z zębów, a jazda po gorszych drogach będzie katorgą, niech ludzie widzo że mam:

Cztery dziewiętnastki tylko w moim samochodzie 🤪
To jest teraz trendy to jest teraz w modzie 🤣
Cztery dziewiętnastki tylko w mojej furze 😋
Lubią być na dole kiedy ja na górze 😈
 
Już ktoś będzie klękał i dopatrywał czy mamy R18 czy R19, to nie jest jakiś kolos a'la nowa siódema że cztery dziewiętnastki źle w nim wyglądają. 🙂
Beznazwy.jpg.12ec33a0a7ff397dbbe511ba9497c550.jpg
Opublikowano
3 godziny temu, Rivam napisał(a):

Proszę Kolegów o opinie :)

W oczekiwaniu na dostawę mojej 3 przez miesiac moge jeszcze wprowadzic zmiany w konfiguracji. Jakoś zawsze uważałem, że ładna większa felga (co najmniej 19”) to podstawa w aucie.


No się zastanawiam czy brać:
1)
standardowe 18 calowe M Double-spoke 848 Bicolor
2) lub może dopłacić (w sumie niewiele bo 5700zl cennikowo) do 19 calowych M Double-spoke 995 Bicolor z ogumieniem Runflat

Wzialem adaptacyjne zawieszenie.

Kolor auta to szary Skyscraper i taki już chyba zostanie...

 

 

IMG_2939.png

IMG_2940.png

 

Ja właśnie zamówiłem G21 w takim setupie tj. Skyscraper + 19 M Double-spoke 995. Dla mnie doskonałe połączenie. 

image.thumb.png.662f7a115594d63bf3306d9aff568bed.png

 

  • Dziękuję 1
Opublikowano
2 godziny temu, GrzegorzKo napisał(a):

Mam Skycrapera jest super 🙂 

Co do felg to możesz wziąć samochód na bazowych felgach 18, przejeździć końcówkę sezonu letniego na oponie fabrycznej. Przy okazja sprawdzisz jak Ci się tym jeździ bo jest przepaść pod względem komfortu między 18 bez rof a 19 z rof. Na zimę kupujesz opony 18 z gwiazdką bo 19 zimowych hologowanych nie ma jeśli masz xDrive to musisz mieć homologację na fabryczną felgę. Następnie możesz sprzedać letnie opony + 5600 które nie dopłaciłeś do 19 fabrycznych pozwolą Ci na zakup fajnych kół z lepszą letnią oponą np. PS4 bo te co dają OE fabryczne Bridgestone 18 czy 19 rof są bardzo średnie sam będę je zmieniać. 

Oczywiście, że 19 są. Możesz je nawet dobrać bezpośrednio w konfiguratorze. Styling 898M. Ja akurat chyba je wezmę jako komplet na lato.
A żadna z tych felg z konfiguratora mi nie leżała. Wziąłem więc 18 cali standardowe, które od razu pójdą na sprzedaż. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Godzinę temu, Markok napisał(a):

@zornold Zastaw się, a postaw się! Co tam że plomby będą wypadać z zębów, a jazda po gorszych drogach będzie katorgą, niech ludzie widzo że mam:

Cztery dziewiętnastki tylko w moim samochodzie 🤪
To jest teraz trendy to jest teraz w modzie 🤣
Cztery dziewiętnastki tylko w mojej furze 😋
Lubią być na dole kiedy ja na górze 😈
 
Już ktoś będzie klękał i dopatrywał czy mamy R18 czy R19, to nie jest jakiś kolos a'la nowa siódema że cztery dziewiętnastki źle w nim wyglądają. 🙂
Beznazwy.jpg.12ec33a0a7ff397dbbe511ba9497c550.jpg

Kupujesz dla siebie,  przynajmniej ja tak mam, mało mnie obchodzi zdanie innych.

Akurat różnicę 18 vs 19 widać gołym okiem,  nie trzeba przed nimi klękać.

Plomby nie wypadają,  jeśli jest inaczej to problem leży po stronie dentysty,  a nie zawiasu i rozmiaru felg 😉

  • Lubię to 2

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano

@MedicuS Pisałem to pół żartem pół serio na twierdzenie kolegi że 19" TO MINIMUM. 😆
Może w 340i/d z wielkimi hamulcami, ale na pewno nie w niższych wersjach..

Cytat

Kupujesz dla siebie,  przynajmniej ja tak mam, mało mnie obchodzi zdanie innych.

Przypomniałeś mi jak czytałem wytłumaczenia posiadaczy 'samochodów' typu Multipla na temat czemu wybrali takie szkarady - "z zewnątrz ich nie widzą bo siedzą w środku, a kupili je dla siebie nie dla innych." 😂

Opublikowano

ale multiplę to Ty szanuj 😉 

Jeździć kotletami mielonymi typu BMW, które są jak przysłowiowa zupa pomidorowa to żadna sztuka 😄

  • Haha 1
Opublikowano (edytowane)

19 wyglada spoko. Ja mam 18 bo komfort ważniejszy. Na zimę czarne wyglądają extra. Na lato te bicolor domyślne lci2 i muszę przyznać, że zależy od kąta patrzenia wyglądają super, a czasami troszkę za małe i wolałbym 19 i też całe czarne.

Za to moim zdaniem 19 to nie minimum a optimum. 20 wygląda tak samo kuriozalnie jak 17 tylko w drugą stronę. Auto miejskie jeździ na oponach nie felgach.

Edytowane przez i043W
  • Dziękuję 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
3 minuty temu, i043W napisał(a):

19 wyglada spoko. Ja mam 18 bo komfort ważniejszy. Na zimę czarne wyglądają extra. Na lato te bicolor domyślne lci2 i muszę przyznać, że zależy od kąta patrzenia wyglądają super, a czasami troszkę za małe i wolałbym 19 i też całe czarne.

Za to moim zdaniem 19 to nie minimum a optimum. 20 wygląda tak samo kuriozalnie jak 17 tylko w drugą stronę. Auto miejskie jeździ na oponach nie felgach.

Mnie się natomiast wydaję,  że optimum to 18", wygląda już ok, ale wiąże się z mniejszymi wyrzeczeniami.

19" wyglądają zdecydowanie lepiej,  ale z niższym profilem trzeba nauczyć się współpracować.

Ale to tylko moja opinia na podstawie tego co używam.

Z kolei czarne na zimę to pomyłka.  Są permanentnie szare,  nigdy praktycznie czarne i wyglądają słabo.

20" masz dostępne tylko w M3 i to chyba tylko na tylnej osi. Także w sumie nie ma tematu. 

Do całości dodam,  że wszystko poniżej 40i/40d nie jedzie, M40 to lipny substytut prawdziwego M, większe hamulce mają sens tylko do mocnych wersji, czyli od m40, no i na koniec 40d lepiej jedzie od 40i.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano

#dostępkomfortowy

Jak u was działa dostęp komfortowy? Mam wrażenie, że u mnie jest kapryśny - raz działa bez zarzutu, a raz nie wykrywa, zwłaszcza w momencie gdy oddalam się od auta.

Czy może być to od czegoś zależne, np. od bliskości telefonu?

Opublikowano

U mnie dostęp komfortowy działa w 99% sytuacji. Bardzo sporadycznie się zdarza, że nie zamknie auta jak się oddalę, ale ryglowanie drzwi słychać, a poza tym mam odruch, że się odwracam i widać czy lusterka się złożyły czy nie.

Opublikowano

U mnie z kolei czasami dzieje się tak, że auto się otwiera, podchodzę do klamki, łapię ją aby otworzyć drzwi i wtedy samochód zaczyna się zamykać. 

Opublikowano

No łapię ją tak jak w każdym samochodzie intuicyjnie łapie się klamkę - zwyczajnie, na środku, chwytając ją, więc wydaje się, że ktoś popełnił jakiś błąd w projektowaniu, że tak łatwo wywołać zamykanie auta. Ale dzięki za informację na temat czujników. 

Opublikowano

lol.jpg.c288b52dd3961d69eaa8d35c5a61dfb8.jpg

Trzeba uważać żeby nie dotknąć tych pasków po lewej, bo tylko kontakt z nimi zamyka auto. Ale to wszyscy dobrze wiemy, więc..
Jacek może masz łapy Pudziana jeśli wciąż masz z tym problemy, strach się bać. 🤭

km63gmacwarc1.jpg.083b7002c18851807a80ffcaab3544e6.jpg

  • Lubię to 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.