Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
12 minut temu, MedicuS napisał(a):

Niby na jakie? Jak trzaskają to trzaskają  😉

 

nie wiem co mają właśnie dwie zwykłe trójki do tego 😄 jeszcze właśnie z tymi trzaskającymi drzwiami , kurcze pewnie od dziś przy każdym zamknięciu drzwi przed oczami będzie mi się pokazywał ten wątek 😛 

male-bmw-2.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
47 minut temu, wehyr napisał(a):

ale porównanie 😄 raczej nietrafione 🙂 drzwi to drzwi , chce ktoś aksamitne zamykanie są marki premium jak rols etc , seria7 , ska etc etc , a trójka to trójka , zawsze była gorzej wykonana niż 5tka , miała wiele mankamentów i to się nie zmieni .... ale żeby drzwi przeszkadzały w serii 3 to już masakra jakaś 😄 

Wystarczy kupić c klasę. Premium to detale, składają się na całość.  Nie powoduje to trzaskanie, że nie kupię Bmw,  co innego mnie cieszy, ale trudno udawać,  że jest prawidłowo, jeśli tak nie jest. 

  • Lubię to 1

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
56 minut temu, karlos91 napisał(a):

Zmienia sie podejscie, a nie sam fakt trzaskania. Po prostu nabierasz dystansu wiekszego bo Twoje zwykle bmw serii 3, na ktore w dzisiejszych czasach kazdy przy odrobinie determinacji moze sobie pozwolic w jakims finansowaniu, przestaje byc obiektem kultu. 

Dwa to indywidualne podejscie. Ale zdecydowanie obstawiam przy swoim, ze jesli mozesz sobie na wiecej pozwolic, to nie zwracasz uwagi na pierdoly. 

 

Mimo, iż nie traktuje Bmw jak czegoś wyjątkowego to zgodzić się z Tobą nie mogę.

40 proc. aut w Polsce ma powyżej 10 lat, a jedynie 7 proc. mniej niż 2 lata.

Patrzysz przez swój pryzmat,  co zakłamuje pole widzenia. 

Nie jeżdżę samochodem na jaki mnie stać,  tylko jaki 4 lata temu uznałem za właściwy.

Obawiam się,  że większość Polaków jednak niestety nie może pozwolić sobie na samochód za 200k+

 

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Godzinę temu, wehyr napisał(a):

nie wiem co mają właśnie dwie zwykłe trójki do tego 😄 jeszcze właśnie z tymi trzaskającymi drzwiami , kurcze pewnie od dziś przy każdym zamknięciu drzwi przed oczami będzie mi się pokazywał ten wątek 😛 

Co tutaj przeczytasz,  nie da się odzobaczyć 😁

Jest rozwiązanie,  zanim zamkniesz drzwi odpal s58 😎

  • Lubię to 1

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano

Zgadzam się z wpisami powyżej, odgłos zamykania drzwi w g20 to dramat, mi to przypomina trochę jakiegoś Wartubrga gdzie sama blacha czy coś:) 

Mam pytanie odnośnie napraw gwarancyjnych, czy należy się wtedy auto zastępcze czy nie?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
1 godzinę temu, PNG1964 napisał(a):

Zgadzam się z wpisami powyżej, odgłos zamykania drzwi w g20 to dramat, mi to przypomina trochę jakiegoś Wartubrga gdzie sama blacha czy coś:) 

Mam pytanie odnośnie napraw gwarancyjnych, czy należy się wtedy auto zastępcze czy nie?

nie należy się 🙂

male-bmw-2.png
Opublikowano
2 godziny temu, MedicuS napisał(a):

Mimo, iż nie traktuje Bmw jak czegoś wyjątkowego to zgodzić się z Tobą nie mogę.

40 proc. aut w Polsce ma powyżej 10 lat, a jedynie 7 proc. mniej niż 2 lata.

Patrzysz przez swój pryzmat,  co zakłamuje pole widzenia. 

Nie jeżdżę samochodem na jaki mnie stać,  tylko jaki 4 lata temu uznałem za właściwy.

Obawiam się,  że większość Polaków jednak niestety nie może pozwolić sobie na samochód za 200k+

 

NIby racja, ale jak ktoś troche pochodzi po salonach lub miał parę auto w rękach, czy to swoich czy znajomych/rodziny, to niestety auto premium zaczyna się wyżej niż cena BMW 3. W BMW to chyba dopiero X5, w Mercedesie E klasa nowa też słabo, dopiero Ska wygląda na takie premium pełna gęba i to też dobrze wyposażona. W Audi schodzące A6 trzyma fason spasowania i wykończenia. A4 słabo niestety, nowe A5 to w ogóle cieżko. Cena klasy premium przesunęła się do 400k, za tyle będzie spoko X5 po rabatach czy Q7 50TDI w dobrej opcji, ewentualnie moje prywatne zaskoczenie co do jakości, VW Touareg (też opcje pod 520k, R line, skóra naturalna, itp., rabat 18-20% i wychodzi 400k). Zupełnie inne auta niż BMW 3, ale BMW kupuje się min. za prowadzenie czy silnik b58. Jakość premium tutaj raczej jest na pół gwizdka. 

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
8 minut temu, wehyr napisał(a):

nie należy się 🙂

Podczas napraw gwarancyjnych? Jak najbardziej się należy.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Godzinę temu, Randall napisał(a):

Podczas napraw gwarancyjnych? Jak najbardziej się należy.

rozczaruję Cię w Szczecinie się nic nie należy 😛 nie mają aut a jak chcesz to mogą Ci wynająć 😄 ja tylko piszę przykład na swojej skórze 😄 

male-bmw-2.png
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
11 minut temu, wehyr napisał(a):

rozczaruję Cię w Szczecinie się nic nie należy 😛 nie mają aut a jak chcesz to mogą Ci wynająć 😄 ja tylko piszę przykład na swojej skórze 😄 

Wow, to mnie zdziwiłeś. Chociaż szczerze mówiąc dawno nie korzystałem z tej "uprzejmości", być może wszędzie się zmieniło. 

W 2021 jeździłem zastępczym autem miesiąc podczas naprawy gwarancyjnej. 

  • Lubię to 1
Opublikowano
3 godziny temu, MedicuS napisał(a):

Mimo, iż nie traktuje Bmw jak czegoś wyjątkowego to zgodzić się z Tobą nie mogę.

40 proc. aut w Polsce ma powyżej 10 lat, a jedynie 7 proc. mniej niż 2 lata.

Patrzysz przez swój pryzmat,  co zakłamuje pole widzenia. 

Nie jeżdżę samochodem na jaki mnie stać,  tylko jaki 4 lata temu uznałem za właściwy.

Obawiam się,  że większość Polaków jednak niestety nie może pozwolić sobie na samochód za 200k+

 

Tez jezdze autem ktore 4 lata temu uznalem za wlasciwe, a dzis uznaje za niewykorzystana szanse 😄  dalej uwazam, ze wydac 1500 zl - 1800 zl brutto/msc to wiele osob moze sobie pozwolic, na pewno wiecej jak 10 lat temu i co raz wiecej osob tak robi, a pozniej na kazdy drobny szczegol inaczej zwraca uwage, niz osoba ktora topowe auta kupila za cash. 

Opublikowano
54 minuty temu, palusik napisał(a):

NIby racja, ale jak ktoś troche pochodzi po salonach lub miał parę auto w rękach, czy to swoich czy znajomych/rodziny, to niestety auto premium zaczyna się wyżej niż cena BMW 3. W BMW to chyba dopiero X5, w Mercedesie E klasa nowa też słabo, dopiero Ska wygląda na takie premium pełna gęba i to też dobrze wyposażona. W Audi schodzące A6 trzyma fason spasowania i wykończenia. A4 słabo niestety, nowe A5 to w ogóle cieżko. Cena klasy premium przesunęła się do 400k, za tyle będzie spoko X5 po rabatach czy Q7 50TDI w dobrej opcji, ewentualnie moje prywatne zaskoczenie co do jakości, VW Touareg (też opcje pod 520k, R line, skóra naturalna, itp., rabat 18-20% i wychodzi 400k). Zupełnie inne auta niż BMW 3, ale BMW kupuje się min. za prowadzenie czy silnik b58. Jakość premium tutaj raczej jest na pół gwizdka. 

Premium się po prostu może objawiać w różnych wcieleniach w zależności też dla kogo co jest ważne. W Polsce mam wrażenie, że dla większości ludzi w 98% premium = znaczek. Znam wiele takich osób, które wyżej postawiły by np. mercedesa C180 od wywołanego wcześniej Taurega. Co do progu 400k to się nie zgadzam, ponieważ jest jeszcze taki rodzynek jak NX w wersji omotenashi, który co może być trochę kontrowersyjne jest moim zdaniem znacznie lepiej wykończony, niż X5 za to 400k. Tylko tutaj nie ma premium prowadzenia w lexusie bo to jest mimo wszystko toyota. Tak samo siedzieliście kiedyś w lexusie LS czy LC w wersji omotenashi? To jest dopiero klasa światowa. 

Opublikowano
9 minut temu, karlos91 napisał(a):

Tez jezdze autem ktore 4 lata temu uznalem za wlasciwe, a dzis uznaje za niewykorzystana szanse 😄  dalej uwazam, ze wydac 1500 zl - 1800 zl brutto/msc to wiele osob moze sobie pozwolic, na pewno wiecej jak 10 lat temu i co raz wiecej osob tak robi, a pozniej na kazdy drobny szczegol inaczej zwraca uwage, niz osoba ktora topowe auta kupila za cash. 

Jeśli ktoś chce kupić nowy samochód w klasie premium w segmencie D to raczej przy takich kwotach jak 1500-1800zł/ms to nie rozmawiamy o zakupie tylko o najmie na słabych warunkach, bieda wersji na dłuższy okres. Znam takiego jednego agenta co właśnie jeździ samochodem premium +200k, a znajomemu regularnie się spóźnia z płatnościami za najem, a ostatnio nawet potrafił przygadać mimo nie zapłaconego mieszkania czy mu coś nie pożyczy.... 

Opublikowano
6 godzin temu, wehyr napisał(a):

ale porównanie 😄 raczej nietrafione 🙂 drzwi to drzwi , chce ktoś aksamitne zamykanie są marki premium jak rols etc , seria7 , ska etc etc , a trójka to trójka , zawsze była gorzej wykonana niż 5tka , miała wiele mankamentów i to się nie zmieni .... ale żeby drzwi przeszkadzały w serii 3 to już masakra jakaś 😄 

no jeżeli drzwi w nowej trójce "działają" gorzej niż w nastoletnim francuzie to uzurpuję sobie prawo do podzielenia się tym... może powiesz że czasy się zmieniły i teraz wszystko poniżej 7 może mieć jakość lanosa 🙂 

w ogóle jak można komuś wytykać przejmowanie się głupotami a potem nasmarować tyle postów w tym samym temacie 😂

  • Haha 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
42 minuty temu, icetruck napisał(a):

no jeżeli drzwi w nowej trójce "działają" gorzej niż w nastoletnim francuzie to uzurpuję sobie prawo do podzielenia się tym... może powiesz że czasy się zmieniły i teraz wszystko poniżej 7 może mieć jakość lanosa 🙂 

w ogóle jak można komuś wytykać przejmowanie się głupotami a potem nasmarować tyle postów w tym samym temacie 😂

nudzi mi się chwilowo przy kompie 🙂 i oj tak sobie spamuje 🙂 jak pisałem zawsze auta to tylko auta które mają mnie szybko wozić z punktu a do b i mam w nosie trzeszczące plastiki , ciężko chodzące drzwi czy nawigację którą kupuję tylko żeby potem ktoś nie stękał kto kupi auto , nie korzystam też z car play , i innych zbędnych rzeczy m jedyne co mi się przydaje w aucie to HK , lasery jak były oraz wpół autonomiczne prowadzenie , na autostradzie jest oki , ale jak zawsze piszę jedno wolą 318i z full wyposażeniem , używają wszystkiego , sprawdzają każdy plastik 😜 a inny jak ja mają to głęboko w nosie 🙂  wolałbym gołe nowe 911 4gts , bez leasingu za cash , niż na fullu w leasingu a i tak bym nie korzystał z niczego co bym tam dobrał oprócz lepszych świateł , nagłośnienia no i w 911 dla mnie must have wydech trzeba wziąć fabryczny ciut głośniejszy ... 😄 

male-bmw-2.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
2 godziny temu, Randall napisał(a):

Wow, to mnie zdziwiłeś. Chociaż szczerze mówiąc dawno nie korzystałem z tej "uprzejmości", być może wszędzie się zmieniło. 

W 2021 jeździłem zastępczym autem miesiąc podczas naprawy gwarancyjnej. 

i właśnie też w 21 jeździłem i nawet w 22 😛 ale potem odbiłem się od ściany i żona musiała mnie odebrać 😞 

male-bmw-2.png
Opublikowano

Miałem hondę civic lata temu, wygłuszylem jej drzwi matami bitumicznymi i pianka wygłuszającą. Drzwi się zamykały tak, że byście sobie tego nie mogli wymarzyć. Koszt 150 PLN ( teraz może trochę więcej) na drzwi i macie premium zamykanie drzwi jak ktoś potrzebuje 

  • Lubię to 1
Opublikowano

Bmw driveconnected. 

Wyświetliła mi się reklama dokupienia zwieszenia adaptacyjnego. Jak to działa? Można to kupić zarówno do zawieszenia seryjego jak i sportowego?

Opublikowano
1 godzinę temu, yeahb napisał(a):

Bmw driveconnected. 

Wyświetliła mi się reklama dokupienia zwieszenia adaptacyjnego. Jak to działa? Można to kupić zarówno do zawieszenia seryjego jak i sportowego?

Myślałem że to jaka pomyłka czy coś ale chłopie nasz zawieszanie adaptacyjne ale nie zapłaciłeś za nie abonamentu XD

 

 

Screenshot_20250219_200119_Chrome.jpg

Opublikowano

Ponawiam pytanie odnośnie konwersji przednich lamp G20 330i z USA na warunki europejskie. Da się to zrobić poprzez programowanie, czy musem jest zakup obu europejskich lamp?

 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
2 minuty temu, Crriss napisał(a):

Ponawiam pytanie odnośnie konwersji przednich lamp G20 330i z USA na warunki europejskie. Da się to zrobić poprzez programowanie, czy musem jest zakup obu europejskich lamp?

 

A ja Ci ponownie piszę,  że najpewniejsze informacje uzyskasz od firmy zajmującej się kodowaniem.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano

Ludzie wydają ponad 1 mln zł na Gelendę żeby tylko usłyszeć trzaskanie drzwi jak w dawnym Żuku. 

  • Lubię to 1
Opublikowano
38 minut temu, MedicuS napisał(a):

A ja Ci ponownie piszę,  że najpewniejsze informacje uzyskasz od firmy zajmującej się kodowaniem.

Wcześniej komuś innemu odpowiadałeś na troszkę inne pytanie. Liczyłem, że trafię na kogoś, kto miał styczność z tematem 🙂 Mnóstwo G20 jest sprowadzanych do Polski, a nóż ktoś taki przeczyta mojego posta.

Dziękuję za odpowiedź.

Opublikowano

Ja mam auto z USA z laserami. Świecą tylko małe pomarańczowe obrysówki które można wyłączyć w bimmercode i tyle. Nie trzeba zmieniać lamp.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.