Skocz do zawartości

E46 jakie amortyzatory i sprężyny


wizzle11

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 822
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Hmm za same amory wyjdzie jakies 400zl a za komplet blistein b4 z odbojami i gornym mocowaniem 350zl i nie wiem na co sie zdecydowac, co bedzie lepsze jakosciowo i wytrzymalosciowo:/ no i dodam ze mam obnizone zawieszenie a bede zmieniak sprezyny na eibach obnizajace tez do 35mm czy jest dopuszczalne na tych amorach?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Kup sachsy ale nie te co wysłał Marko G Piszesz ze chcesz go obnizyć więc kup sachsy które przystosowane sa do sportowego podwozia

http://moto.allegro.pl/sachs-amortyzator-tyl-bmw-e46-m-technic-i2739884385.html

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Kup sachsy ale nie te co wysłał Marko G Piszesz ze chcesz go obnizyć więc kup sachsy które przystosowane sa do sportowego podwozia

http://moto.allegro.pl/sachs-amortyzator-tyl-bmw-e46-m-technic-i2739884385.html

 

To wtedy musiał by kupić na przód i tył a kolega potrzebuje tylko na tył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
No wlasnie chce tylko na tyl bo przod nie okazuje zadnego zuzycia. A nie moglbym kupic blistein BNE-A315 i do niego zalozyc obnizane sprezyny?

 

Probowalem tez rozkodowac win zeby dowiedziec sie jaki zawiech mam na aucie ale nie znalazlem nic o m technik

 

Możesz kupić sprężyny obniżające przy zwykłych amorkach. Jeśli po rozkodowaniu VIN nie ma informacji o zawieszeniu tzn. że jest normalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Panowie http://www.jjcar.pl/amortyzator-kayaba-334939-przd-p-883.html

Czy to nie jest podróbka czasem?! Taka cena nigdzie nie występuje..

Potrzebuje szybko kupić i trafiłem na to. Podpowiedzcie czy brać.

 

Może jeszcze podpowiedzcie o co zapytać by zweryfikować czy oryginalne, bo jutro będę tam dzwonił. Na tej focie nic nie widać.. Kolor jedynie :)

 

Pozdr!

Pozdrawiam Wszystkich Miłośników Marki !
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Też planuję wymianę, pewnie na wiosnę, razem z paroma duperlkami - czy ktoś może się wypowiedzieć które z tych godnych polecenia (Sachs, Bilstein, Meyle, KYB...) są bardziej miękkie? Mi właśnie też zależy na poprawieniu komfortu, o ile się to da oczywiście, żeby nieco bardziej miękko było.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Witam, temat juz bardzo stary ale chciałem wyrazić swoja opinie. Specem od zawieszen nie jestem, ale juz kilka razy w moim e34 ( sorki za off topa, wiem ze temat jest o e46) wymieniałem zawieszenie z ori na jakies tam zamienniki po 150 zł za szt i powiem wam ze nie byłem zadowolony z trwałosci,[ po roku znowu wymiana], ( obecnie nam Meyle i tez nie do konca mi pasuja pod wzgledem, tłumienia, pracy i prowadzenia, ale sa napewno troche trwalsze od chinoli...) Ale do czego zmierzam, miałem ostatnio przyjemnośc jechac e34 540 z pełnym Bilsteinem b8 lub b10 (nie chce skłamać) P+T + spreżyny Eibach P+T i byłem w szoku :o jak auto sie prowadziło...dodam ze obniżone było tylko o -30mm. Wiem ze taki komplet kosztuje kosmiczne pieniadze, ale moim zdaniem warto zainwestowac, bo zawieszenie zrobiło na mnie potworne wrażenie! Polecam Bilsteina z całą odpowiedzialnościa :) Ps. Nie jestem sprzedawca, dilerem, ani dystrybutorem :D Pisze to jako normalny użytkownik....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Porównywanie meyla, standardowego sachsa czy b4 do b8, to oczywista przepaść.

Ja założyłem do siebie na przód meyla jakieś 3 miesiące temu i nie narzekam. Jako zamiennik standardowego zawieszenia jest ok.

Miałem również ostatnio porównanie w takim samym e46 z amorami świeżo wymienionymi na sachsa i jak dla mnie praktycznie żadna różnica.

Wcześniej też miałem sachsa ale były stare i oczywiście wymiana na meyla poprawiła znacznie prowadzenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Ja wrzuciłem do siebie Bilsteny tego typu:

 

http://allegro.pl/bilstein-amortyzatory-tyl-osl-i-odb-bmw-e36-e46-i2978045302.html

 

Nie są drogie, a jednak Bilstein to porządna marka. Jeżeli chodzi o wymianę amortyzatorów z tyłu, to pamiętaj także o poduszkach amortyzatora, ja u siebie nie wymieniłem, bo nieogarnięty mechanik który to wymieniał, twierdził że nie ma potrzeby, a po 3 miesiącach znowu musiałem wstawiać auto do serwisu na wymianę poduszek znów tracić czas.

Pamiętać trzeba także że amorki w tym zestawie to Bilstein, natomiast odboje i osłony to już jakieś najtańsze no-name'y dodawane gratis, więc może warto rozejrzeć się za czymś lepszym.

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za niedługo będę zmuszony wrzucić nowe zawieszenie i po przyszłej zimie chciałbym większą felgę coś ok 18" i teraz nie wiem czy w standardowym zawieszeniu (jak kupię Bilsteina) to nie będzie wyglądać jak koza?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.