Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 822
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Hmm za same amory wyjdzie jakies 400zl a za komplet blistein b4 z odbojami i gornym mocowaniem 350zl i nie wiem na co sie zdecydowac, co bedzie lepsze jakosciowo i wytrzymalosciowo:/ no i dodam ze mam obnizone zawieszenie a bede zmieniak sprezyny na eibach obnizajace tez do 35mm czy jest dopuszczalne na tych amorach?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kup sachsy ale nie te co wysłał Marko G Piszesz ze chcesz go obnizyć więc kup sachsy które przystosowane sa do sportowego podwozia

http://moto.allegro.pl/sachs-amortyzator-tyl-bmw-e46-m-technic-i2739884385.html

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kup sachsy ale nie te co wysłał Marko G Piszesz ze chcesz go obnizyć więc kup sachsy które przystosowane sa do sportowego podwozia

http://moto.allegro.pl/sachs-amortyzator-tyl-bmw-e46-m-technic-i2739884385.html

 

To wtedy musiał by kupić na przód i tył a kolega potrzebuje tylko na tył.

Opublikowano

No wlasnie chce tylko na tyl bo przod nie okazuje zadnego zuzycia. A nie moglbym kupic blistein BNE-A315 i do niego zalozyc obnizane sprezyny?

 

Probowalem tez rozkodowac win zeby dowiedziec sie jaki zawiech mam na aucie ale nie znalazlem nic o m technik

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No wlasnie chce tylko na tyl bo przod nie okazuje zadnego zuzycia. A nie moglbym kupic blistein BNE-A315 i do niego zalozyc obnizane sprezyny?

 

Probowalem tez rozkodowac win zeby dowiedziec sie jaki zawiech mam na aucie ale nie znalazlem nic o m technik

 

Możesz kupić sprężyny obniżające przy zwykłych amorkach. Jeśli po rozkodowaniu VIN nie ma informacji o zawieszeniu tzn. że jest normalne.

Opublikowano
No wlasnie po rozkodowaniu nie zauwqzylem w wyposazeniu zadnej wzmianki na temat zawieszenia:/ czy to zwykle czy m technik ale na realoem pisze ze niby mam pakiet na zle drogi tub m technik, dlatego mam taki dylemat co wybrac
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Panowie http://www.jjcar.pl/amortyzator-kayaba-334939-przd-p-883.html

Czy to nie jest podróbka czasem?! Taka cena nigdzie nie występuje..

Potrzebuje szybko kupić i trafiłem na to. Podpowiedzcie czy brać.

 

Może jeszcze podpowiedzcie o co zapytać by zweryfikować czy oryginalne, bo jutro będę tam dzwonił. Na tej focie nic nie widać.. Kolor jedynie :)

 

Pozdr!

Pozdrawiam Wszystkich Miłośników Marki !
Opublikowano
Dlaczego podróba? Zamiennik lepszej jakości i tyle, czyli normalna KYB. Czy to takie tanie to mi się nie wydaje...gdyby były o stówkę tańsze to bym się może zastanawiał. Po mojemu brać.
Opublikowano

Pytam, bo w InterCarsie zaśpiewali ze te KYBy 450 szt. !!!!

Biorę :)

 

A przy okazji. Zelży mi głównie na komforcie. W takim razie to dobry wybór chyba prawda?

Pozdrawiam Wszystkich Miłośników Marki !
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Też planuję wymianę, pewnie na wiosnę, razem z paroma duperlkami - czy ktoś może się wypowiedzieć które z tych godnych polecenia (Sachs, Bilstein, Meyle, KYB...) są bardziej miękkie? Mi właśnie też zależy na poprawieniu komfortu, o ile się to da oczywiście, żeby nieco bardziej miękko było.
Opublikowano
Z tych czterech to raczej Bilstein będzie najtwardszy. Miałem styczność z Bilstein, Sachs i Monroe z innymi nie. Najfajniej mi się jeździło na Sachs-ach ale to było w innej furmance, też RWD ale nie BMW.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witam, temat juz bardzo stary ale chciałem wyrazić swoja opinie. Specem od zawieszen nie jestem, ale juz kilka razy w moim e34 ( sorki za off topa, wiem ze temat jest o e46) wymieniałem zawieszenie z ori na jakies tam zamienniki po 150 zł za szt i powiem wam ze nie byłem zadowolony z trwałosci,[ po roku znowu wymiana], ( obecnie nam Meyle i tez nie do konca mi pasuja pod wzgledem, tłumienia, pracy i prowadzenia, ale sa napewno troche trwalsze od chinoli...) Ale do czego zmierzam, miałem ostatnio przyjemnośc jechac e34 540 z pełnym Bilsteinem b8 lub b10 (nie chce skłamać) P+T + spreżyny Eibach P+T i byłem w szoku :o jak auto sie prowadziło...dodam ze obniżone było tylko o -30mm. Wiem ze taki komplet kosztuje kosmiczne pieniadze, ale moim zdaniem warto zainwestowac, bo zawieszenie zrobiło na mnie potworne wrażenie! Polecam Bilsteina z całą odpowiedzialnościa :) Ps. Nie jestem sprzedawca, dilerem, ani dystrybutorem :D Pisze to jako normalny użytkownik....
Opublikowano

Porównywanie meyla, standardowego sachsa czy b4 do b8, to oczywista przepaść.

Ja założyłem do siebie na przód meyla jakieś 3 miesiące temu i nie narzekam. Jako zamiennik standardowego zawieszenia jest ok.

Miałem również ostatnio porównanie w takim samym e46 z amorami świeżo wymienionymi na sachsa i jak dla mnie praktycznie żadna różnica.

Wcześniej też miałem sachsa ale były stare i oczywiście wymiana na meyla poprawiła znacznie prowadzenie.

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witam jakie są najlepsze amortyzatory na tył ? Chodzi mi o komfort i cichą prace ..Jakie są najlepsze według was? No i żeby były wytrzymałe na nasze piękne Polskie drogi
Opublikowano

Ja wrzuciłem do siebie Bilsteny tego typu:

 

http://allegro.pl/bilstein-amortyzatory-tyl-osl-i-odb-bmw-e36-e46-i2978045302.html

 

Nie są drogie, a jednak Bilstein to porządna marka. Jeżeli chodzi o wymianę amortyzatorów z tyłu, to pamiętaj także o poduszkach amortyzatora, ja u siebie nie wymieniłem, bo nieogarnięty mechanik który to wymieniał, twierdził że nie ma potrzeby, a po 3 miesiącach znowu musiałem wstawiać auto do serwisu na wymianę poduszek znów tracić czas.

Pamiętać trzeba także że amorki w tym zestawie to Bilstein, natomiast odboje i osłony to już jakieś najtańsze no-name'y dodawane gratis, więc może warto rozejrzeć się za czymś lepszym.

 

Pozdrawiam!

Opublikowano
Za niedługo będę zmuszony wrzucić nowe zawieszenie i po przyszłej zimie chciałbym większą felgę coś ok 18" i teraz nie wiem czy w standardowym zawieszeniu (jak kupię Bilsteina) to nie będzie wyglądać jak koza?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.