Skocz do zawartości

[N47 M47] aplikacja android diagnostyka, DPF i więcej


pawelgawel

Rekomendowane odpowiedzi

czyli zostaje tylko pod androida... Jak się łączycie przez bluetooth czy wifi ? e46/e90 podłącze się ?

Używam do Fki icara 4.0 ale widze że wifi tez jest

https://allegro.pl/oferta/interfejs-icar-pro-wifi-obd2-elm327-vgate-id49-7207079723

 

Z e90 tak. Z e46 tylko nowsze diesle DDE5 i DDE6 a starsze i benzyny po kablu. Napisz na PW VIN e46 to powiem Ci dokładnie.

Wifi nie polecam - często trzeba wyłączyć internet w tlefonie żeby połączyć się z ada[terem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam pomiar ciśnienia wstecznego pokazuje mi cały czas 0hPA niezależne czy auto jest włączone czy wyłączone, przy teście przy każdych obrotach cały czas jest zero. Żadnego błędu w sterowniku kompa nie ma. Wyjąłem czujnik i nie jest zapchany, wężyk i rurka w wydechu też drożne. Wszystkie warunki wypalania spełnione temperatura spalin, 90*C na termostacie, 1/2 paliwa w zbiorniku. Pokazuje mi dystans od regeneracji 1700km. Nie mogę wymusić wypalania, w trasie wciskam regeneracja wysyłanie żądania OK i dalej ptaszek widnieje tylko przy regeneracja zaplanowana, przejechałem 40 km i nie wypaliło. Czy możliwe że program nie działa prawidłowo i nie widzi ciśnienia wstecznego czy czujnik uszkodzony?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydech jest prosty, końcówka delikatnie jest czarna w środku. DPF wyciągałem to nie widać żeby był rozcinany i spawany. Siatkę widać w środku że jest z jednej strony z drugiej ciężko zobaczyć bo jest zagięte Łączenie wygląda fabrycznie. Jak można sprawdzić czy jest wyprogramowany?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Używam Btool z modułem bluetooth icar .Jestem bardzo zadowolony , to jedyny program (z komunikacją bluetooth) który pokazuje ilość siarki w katalizatorze silnika N43B20 , co prawda maksymalna ilość zasiarczenia wyświetlana to tylko 450 mg , ale liczę że z kolejnymi aktualizacjami i to zostanie poprawione ( po rozmowie z autorem Btool-a tylko ja mam problem z tym maksymalnym wskazaniem zasiarczenia ) :cool2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Od wczoraj wysterowanie egr u mnie na 95% i stoi na jałowym rozgrzanym silniku. Jak dobrze pamiętam wcześniej na jałowym rozgrzanym wahało mi się pomiędzy 55-69% nadmieniam że przy normalnej jeździe pokazuje normalne odczyty czyli od 5 do 69%. Btool nie pokazuje zadnych błedów. Przykładowo jadąc autem wysterowanie powiedzmy jest w zakresie 60% a po zatrzymaniu pojazdu wysterowanie rośnie sobie płynnie z powiedzmy 60% do 95% i zatrzymuje na tym właśnie wskazaniu po czym nie zmienia wskazań wysterowania.Czyżby znowu coś nowego się zepsuło w tym aucie?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Tak jest ze wszystkimi aplikacjami, bez sensu by było gdyby miały działać tylko na jednym urządzeniu bo wiadomo że co jakiś czas zmienia się telefony.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wymieniłem czujnik od kolegi który ma DPF sprawny i dalej pokazuje ciśnienie wsteczne 0hPa w całym zakresie. Czy to oznacza że mam programowo usunięty filtr? To dlaczego pokazuje w takim razie dystans od regeneracji 1900 km i cały czas rośnie? Co tam mogło się stać te 1900 temu?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam


Pytanie zarówno o aplikacje i egr, w aplikacji jest opcja pozwalająca na odczytanie wysterowania zaworu EGR, posiadam f30 n47 i mam pytanie odnośnie jaki moze być maksymalny poziom wysterowania EGR u mnie osobiście zawór był otwarty maksymalnie 38% ?


Rozumiem że maksymalnie 100% nigdy nie będzie bo oznaczało by to że samochód jedzie na spalinach co jest nie mozmiwr, również wiadome że jak dodajemy gazu to zawór automatycznie pozostaje w pozycji 0%.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Panowie może ktoś pod powiedzieć czy występowanie egr 55% turbina 93% na jałowym ,silnik rozgrzany 90 stopni ,jest ok?

Jest ok, na nierozgrzanym będzie podobnie. Nie wiem co ma to na celu ale chyba lepiej monitorować zadany i uzyskany przepływ powietrza.

spacer.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.