Skocz do zawartości

corso273

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    bmw 320d e90 2k'7

Osiągnięcia corso273

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Hej, Czekam wlasnie na kabel zeby moc odczytywac dane z telefonu. Jak wszystko pojdzie OK to z wersji lite na pewno przejde na wersje platna. @pawelgawel Czy mozna liczyc na jakis kod promocyjny od Ciebie?
  2. a nie przyszlo koledze do głowy zeby podpiąc najpierw autko pod kompa z inpą i zobaczyc w czasie jazdy jak sprawują sie podzespoly typu turbo, przepływomierz, pompa paliwa? i dopiero na podstawie logów podjąć decyzje co naprawiac :) Nie interesują się mechaniką/naprawami, dlatego też skierowałem pytanie tutaj. Ale otrzymałem nowe informacje i ostatnio wymieniana turbina, którą dostało moje bmw była zregenerowana i jej koszt był na poziomie 1300zł - więc prawdopodobnie to jest problememem :)
  3. Hi wszystkim, Auto: [bMW320D, 2.0, 163KM, Diesel, 2007, M47N2] Objawy: -Na biegu pierwszym czasami pierwsze 1000-2000 obrotów objawia się brakiem mocy od 2500 do 4000 dostaje dużego przyrostu mocy i auto ciągnie -Przy prędkości 160km/h auto już nie zwiększa swojej prędkości, a po wciśnięciu gazu do dechy przy 160km/h wskazówka od paliwa raz delikatnie opada i raz wraca do swojej pierwotnej pozycji (czyli np. przeskakuje z 5l na 6 z 6 na 5 i tak wkółko) - to powoduję, że auto w tym czasie jakby trochę przyspiesza i przestaję przyspiesza i przestaję -Na biegu drugim i trzecim dostaję trochę mocy od 2000 obrotów w górę ale poniżej 2000 jest wielka turbo dziura -Czasami też się zdarza że jest te 2000 na biegu 2 lub 3 i naciskam pedął w nadziei że będzie przyspieszenie a obroty praktycznie w ogóle nie wzrastają i to co miałem parę minut wcześniej już jest niedostępne -Po przejechaniu ciągiem 50-100km w trasie przy stalych obrotach , na biegu 2 i 3 auto lepiej ciągnie chociaż też te 2000 obrotów musi mieć żeby pociągnąć Auto regularnie serwisowane (jednak brak mocy doskwierał już poprzedniemu właścicielowi - pół roku temu zmieniania była turbina, ale to nie rozwiązało problemu. Auto ma już nastukane około 340 tys km, DPF wciąż zainstalowany. Zakładając, że turbina została zakupiona porządna, jakie czynności mogę wykonać, które nie będą wymagały duzych nakładów finansowych a są warte sprawdzenia? Czytałem parę postów w danym temacie, pytałem kolegów.I tak wydedukowałem, że w: 1)Pierwszej kolejności warto sprawdzić wężyki podciśnienia(ale chyba mechanik zauważyłby problem z wężykiem gdy pół roku temu wymieniana była turbina?) 2)Na samym początku tematu RobertBMW mówi o tym, że aby do układu podciśnieniowego nie dostawało się brudne powietrze atmosferyczne, na elektrozaworkach umieszczone są małe filterki uniemożliwiające dostawanie się brudu do tego układu i to one mogą stanowić problem 3)Wyczytałem również, że warto wymienić przepływomierz Dalej są 4) pompa podciśnieniowa lub 5) zapchany katalizator 6) padnięta turbina Jakie kroki proponujecie podjąć ? Ile może kosztować też solidna diagnoza u mechanika? Jak się do tego zabrać w sposób ekonomiczny z punktu widzenia działań i kosztów :) Pozdrawiam C
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.