Skocz do zawartości

mati1466

Zarejestrowani
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 520d 163 km

Osiągnięcia mati1466

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam Mam E60 520d M47 po lift z 2007 r. Mam problem z tylnymi zapalniczkami dla pasażerów. Nie ma w nich napięcia. Sprawdzone bezpieczniki nr 62 i 82, są okej a prądu dalej nie ma, podświetlenie jest. Przednia zapalniczka działa. Gdzie szukać przyczyny?
  2. Witam Dzisiaj przyszedł do mnie DPF po czyszczeniu, po zamontowaniu chciałem przeprowadzić adaptacje i zonk, wyrzuca bład, Brak odpowiedzi Posiadam adapter Carista i oczywiście Bimmer Tool (czy tam Btool :) ) Wie ktoś, jak dokładnie przeprowadzić tą procedure? Może robię coś żle...
  3. Witam Mam E60 520d z M47 po chipie na ok 200 koni Od jakiegoś czasu często wypala mi DPF, dawniej co ok 500 km, po tych km sadzy 40g, aktualnie wypala co ok 200-250 km , po tych km również 40+ sadzy Popiół w DPF: 40,1 g Ciśnienie wsteczne na postoju: 15,88 hPa Dystans do wymiany DPF: 22k km Spalanie ok 8/100 km Aktualne korekty wtrysków: 1: -0,81 2: -1,32 3: +1,39 4: +0,77 To częste wypalanie jest spowodowane jest tym, że jest mocno zapchany, czy coś jest nie tak z wtryskami/turbiną że mocno dymi i zawala sadzą DPF? Dodam jeszcze, że po wypaleniu DPF po przejechaniu kilku km do garażu sadza jest już na poziomie ok 15-20g...
  4. Skąd jesteś kolego? :D
  5. Kupiłem w Polsce z czipem
  6. Jakiego czipa mam? Nie wiem, kupiłem auto z wiadomością, że ma zrobiony czip ale nie wiem na ile koni, kiedy, gdzie... Tak został sprowadozny
  7. Witam Mam E60 520d z silnikiem M47 po chipie. Na wolnych obrotach za ciepłym silniku trzęsie się silnik. Może to być spowodowane błędem: 4212 świeca żarowa cylindra 1? Tylko taki mam błąd w silniku. Przy 86 st (tak mi max sie grzeje silnik :) ) korekty wtrysków: 1- +0,15 2- -0,73 3- +0,72 4- -0,10 I przy okazji,czy ten błąd świec ma wpływ na szybsze przybywanie sadzy w dpf? Bo wypalanie włączało mi się co ok 400-500km lecz sadzy miałem ok 40g (wiem, dużo, i to bardzo), a teraz 250km po wypaleniu mam już 40g.....
  8. Witam Mam E60 520d M47N2 polift i zastanawiam się, czy coś u mnie nie jest okej z nagłośnieniem. Mianowicie tak, z tego co widzę, mam głośnik centralny na desce pod szybą (jest kratka, lecz nie słyszę aby grał), w przednich drzwiach mam po 2 głośniki- jeden w boczku (ten gra) i jeden na wysokości lusterka (ten nie gra, może wcale go nie ma, jest kratka :lol: ), w tylnych drzwiach nie mam żadnych głośników, następnie mam 2 w tylnej półce (i grają) oraz 2 pod przednimi fotelami (kratki są, ale nie grają). W idrivie w ustawieniach radia nie mam nic o Logic 7. Nie mam equalizera tylko ustawienie basu, fader, central itp I tu nasuwają mi się 2 kwestie: - kiedyś było Logic 7 ale ktoś wymontował - nie było od nowości Logic 7, ale fabrycznie montowano kratki aby można było to dołożyć - moja BMW miała strzała w przód (100% pewności) i ktoś wymienił deskę i przednie boczki od wersji z Logic 7 Waszym zdaniem która opcja jest prawdziwa?
  9. Głównym powodem wymiany oleju jest wzrost jego poziomu przez DPF z połowy do minimalnie ponad max. Olej napędowy działa jak płukanka więc chyba płukanke mam z głowy :P :P
  10. Czy przy przejściu z Castrola na Motula X-clean+ lepiej zrobić płukankę czy nie trzeba??
  11. Model: E60 Silnik: M47TU2 Przebieg: 187 000 Styl jazdy: normalny Użytkowanie: 70% trasa, 30% miasto Zużycie bieżące na l/1000km: nieznane (niedawno kupiony) Instalacja LPG: nie DPF: tak Dotychczas: Castrol Edge 5w30 C3 Od poprzedniego właściciela wiem, że jeździł na tym oleju ostatnie 40 tyś kilometrów więc chciałem przy nim zostać, dlatego dzisiaj kupiłem cały zestaw filtrów i Castrola. Lecz nie zwróciłem uwagi, jaki to jest Edge i kupiłem 5w30 LL zamiast C3. Mogę go zalać? Czy lepiej oddać i wymienić na C3 (jeśli będzie) lub na inna firme? EDIT Naczytałem się, że ten Castrol to niezły szajs, więc podjechałem wymienić na Motula 8100 X-clean+ 5w30 (mieli na miejscu) Dobry wybór? Przed wymianą obowiązkowo płukanka?
  12. Zobaczę w weekend Jeśli mogę spytać to jakiej firmy założyłeś termostaty??
  13. Witam Posiadam E60 520d M47 163km autoamt z wirusem. Sprawa wygląda tak: spalanie na ekranie 7,3/100, realne ok. 8,5/100 Zaciekawiłem się tą sprawą bardziej, kupiłem wcześniej adapter + btool expert, temperatura po strasie do pracy (16km) max 85 i to dopiero na ostatnich kilometrach. Do 50 st. idzie szybko. Sytuacja z dziś: temperatura na zewnątrz 10-11 stopni, 2km po mieście mam temp. ok 40-45 stopni, następnie po 3km prostej, stałe 100-110km/h temperatura ok 65 stopni, kolejne 3km po mieście (ok. 65 km/h) temperatura ok 70-73 stopnie, następnie prosta 3km, prędkość 120km/h temperatura 80-82 stopnie, na końcu po kolejnych 5 km złapał temp. 84-85 stopni. Ogólnie po jakiś 12km łapie temp +80 Sądzę, że to większe spalanie wynika z tego, że wolno się nagrzewa i nie łapie temp. bliższej 90 st. To nie mój pierwszy diesel i poprzednie w tej temperaturze zewn. łapały 90 st w jakieś max 7 km jazdy Termostaty do wymiany?
  14. Witam Ja mam założony taki hak w swojej e60.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.