Skocz do zawartości

[N47 M47] aplikacja android diagnostyka, DPF i więcej


pawelgawel

Rekomendowane odpowiedzi

Też to zauważyłem, ale czym to może być spowodowane ? Żadnych błędów związanych ze zmienną geometrią nie ma. Wrzucam jeszcze logowanie z odpiętą przepływką:

https://log.tunezilla.com/s/qj7wlRN5

Wygląda jakby turbo trochę szybciej wstawało z odpiętą


Zmierzyłem czas aplikacją bimmertool.

0-100 8.8s

100-140 8.2s


Co sądzicie mierzył ktoś 320dA 177 km ?

Edytowane przez kupiec_fkl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

08/10/2020 - Problem znikł po wymianie oleju, filtra, przedmuchaniu rury dpf jakimś detergentem i wymianie filra powietrza. Sadza utrzymuje sie na poziomie 10.


Witam,


Mam pytanie czy to juz koniec mojego DPF? Wypalanie pokazuje piekne parametry 0 do 2 ale zaraz sie znów przełącza na 55 szadzy, i po kilku sekundach znow do 2-4, a może to tylko jakiś czujnik. Wczoraj zrobilem 100km wedle zaleceń i dziś znow pokazuje 55. Prosze o info.


DPF.jpg

Edytowane przez sitoret
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są to objawy uszkodzonego czujnika ciśnienia spalin, co zresztą potwierdza błąd 4D03.

Jest to element nr 3 albo nr 5 https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=VN31-EUR-01-2011-E84-BMW-X1_20d&diagId=13_1286#13627811935

Sprawdź sobie numer po swoim VINie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam ponownie


zasiarczenie cat pokazuje 550mg i wywala blad, jade na autostrade i wypalam

110km/h (n43)

spada sobie spokojnie, by przy 240mg sie zatrzymac, proces wypalania zostal przerwany i nie dalo sie go ponownie uruchomic

tak ma byc?

dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też to zauważyłem, ale czym to może być spowodowane ? Żadnych błędów związanych ze zmienną geometrią nie ma. Wrzucam jeszcze logowanie z odpiętą przepływką:

https://log.tunezilla.com/s/qj7wlRN5

Wygląda jakby turbo trochę szybciej wstawało z odpiętą


Zmierzyłem czas aplikacją bimmertool.

0-100 8.8s

0-140 8.2s


Co sądzicie mierzył ktoś 320dA 177 km ?

 

Mi wyszło 9.54s ten sam silnik w manualu ale w E60

Czas do 140 masz lepszy niż do 100 ? Coś namieszałeś...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście że nie, wydawało mi się oczywiste o co pytam, ale może sprecyzuję: czy jak pokazuje mi te 61V, to coś jest nie tak z aku, przez co apka ma lewe odczyty i pokazuje takie głupoty, czy coś jest nie tak z samą apką, że pokazuje głupoty?

 

Upewnij się że masz zaznaczony automatyczny wybór silnika. Jeśli tak a nadal będą takie odczyty to napisz mi na PW jaki silnik apka wykrywa, sprawdzę w czym problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też to zauważyłem, ale czym to może być spowodowane ? Żadnych błędów związanych ze zmienną geometrią nie ma. Wrzucam jeszcze logowanie z odpiętą przepływką:

https://log.tunezilla.com/s/qj7wlRN5

Wygląda jakby turbo trochę szybciej wstawało z odpiętą


Zmierzyłem czas aplikacją bimmertool.

0-100 8.8s

0-140 8.2s


Co sądzicie mierzył ktoś 320dA 177 km ?

 

Mi wyszło 9.54s ten sam silnik w manualu ale w E60

Czas do 140 masz lepszy niż do 100 ? Coś namieszałeś...

 

Dzięki za odpowiedź.Rzeczywiście chodziło o 100-140 :D


Mam jesscze pytanie do autora aplikacji czy to normalne w silniku n47 że wartość temp. otoczenia = temp. powietrza dolotowego ? Obie te wartości w aplikacji są takie same. Mimo że termometr na desce wskazuje np. 22 stopnie to w aplikacji temp. otoczenia i temp. powietrza dolotowego wynosi 30 stopni


Jeszcze chciałem się zapytać czy w przyszłych wersjach aplikacji będzie możliwość podglądu wartości czujnika skrętu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy to normalne w silniku n47 że wartość temp. otoczenia = temp. powietrza dolotowego ?

Tak ma być. Temperatura otoczenia na zegarach to co innego.

 

Jeszcze chciałem się zapytać czy w przyszłych wersjach aplikacji będzie możliwość podglądu wartości czujnika skrętu ?

Mam to w planach oraz reset kąta skrętu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam , od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem X5 e 70 4.8i z 2009r wersja usa. Mam problem z tylną lampą lewą . Było tam jakieś zwarcie na kablach, kierunek zwierał z pozycją . Po naprawie kabli wychodzi mi błąd 9CBB. Pytanie , czy winę dalej ponosi jakiś przerwany , zwarty kabel czy jest to wina uszkodzonego bądź zawieszonego modułu. Kierunek działa teraz prawidłowo. jeszcze jeden problem to lusterko pasażera . Nie działa regulacja lusterka pasażera góra - dół. Czy można to ogarną z poziomu komputera diagnostycznego . Jeśli tak to poproszę chętnego z okolicy Łodzi, Zduńskiej Woli, Sieradza
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam check engine spowodowany zapchanym dpfem teraz już jest odetkany ale błędu usunąć mogę słyszałem ze trzeba w programie diagnostycznym zrobic ze dpf był wymieniony na nowy i wtedy usuwa się licznik przebiegu dpfu i drivetrain błąd się usunie czy miał ktoś taki problem?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. W mom e87 122KM wymieniałem w tamtym roku świece żarowe, Teraz B-tool nagle pokazuje błąd na wszystkich świecach. Jak podglądam w tym programie pacę swiec, to niby normalnie grzeją do osiągnięcia temp 60 C. Czy to sterownik do wymiany? czy program coś źle pokazuje?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.