Skocz do zawartości

Arex982

Zarejestrowani
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 2007 M47 201 KM

Osiągnięcia Arex982

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Dzwoniłem do serwisu i dana akcja jest na wtyczke dmuchawy i przewód. Jest to możliwe, że robiło by to takie jaja ? teraz przejechałem 6 km po mieście i wszystko w porządku.
  2. Zgadza się, sprawdziłem i auto posiada akcje przywoławczą o nr 0061830400 pytanie czy to to? oraz czy na danej akcji serwisowej zajmą sie tylko akcją czy przypadkiem czegoś nie updatuja z automatu w systemie czy w mapie silnika bo tego bym nie chciał.
  3. Witam, dzisiaj jadąc do pracy jakoś po kilkudziesięciu minutach zostałem zaatakowany przez auto przez masę kontrolek od abs po trakcje itp (te takie typowe przy niskim napięciu akumulatora),Światło wewnątrz auta zaczęło migać jak i inne diody czy kontrolki oraz wskazówki prędkości i obrotu wstawały i kładły się. Wjechałem na mopa i w bimmer tools pokazało mi skoki napięcia od 13v do 15,9v, powyłączałem wszystko co sie dało i ruszyłem w trase dalej i problem dalej występował. Póżniej auto stało jakieś 5 godzin, krótka trasa 5 km i problemu nie było a napięcie ładowania wynosiło ~~ 14.9 v Wracając już z pracy auto przejechało jakieś 100 km i nagle problem podczas jazdy znów wystąpił, dojechałem do mieszkania i ładowanie na jałowych obrotach wynosiło jakies 14.3 v Ale już nie udało mi sie zaobserować wahań mimo celowego zwiększenia użycia prądu na postoju przez światła i ogrzewanie. Po zgaszeniu silnika napięcie szybko spadło do jakis 12,5 v Samochód odpalił można powiedzieć, że "od strzała" za każdym razem dzisiaj Kody błedów Zanik prądu spowodował prawdopodobnie te błędy Pytanie moje co może być winą ? Akumulator,alternator czy może regulator napięcia ? i jak to sprawdzić Dzięki i pozdrawiam
  4. Witam, zwracam sie z prośbą o rade i wyjasnienie mojego problemu :) Mianowicie zamek w dzwiach kierowcy nie reaguje na zamkniecie i otwieranie samochodu, reszta działa prawidłowo Czy to pilotem,przyciskiem,automatycznie czy klamką próbując wyjść z samochodu wszystko to samo. Uratowało mnie to ze działa jesli przekrecam kluczykiem dzwi. Bezpieczniki 57 56 sprawdziłem, i zapobiegawczo i tak wymieniłem na nowe lecz nie pomogło nic. Wyglada to tak ze ten "Dzyndel" od wskazywania czy są otwarte czy nie , porusza się a odgłos jest jakby ktoś strzelal z karabinu (Dodaje filmik) https://1drv.ms/u/s!AjAXvOZ5oEaEgQPWZP26hY4ioN7O Czy to będzie zamek? może jakis silniczek ? jakieś pomysły Dzięki z góry :D
  5. Witam, zwracam sie z prośbą o rade i wyjasnienie mojego problemu :) Mianowicie zamek w dzwiach kierowcy nie reaguje na zamkniecie i otwieranie samochodu, reszta działa prawidłowo Czy to pilotem,przyciskiem,automatycznie czy klamką próbując wyjść z samochodu wszystko to samo. Uratowało mnie to ze działa jesli przekrecam kluczykiem dzwi. Bezpieczniki 57 56 sprawdziłem, i zapobiegawczo i tak wymieniłem na nowe lecz nie pomogło nic. Wyglada to tak ze ten "Dzyndel" od wskazywania czy są otwarte czy nie , porusza się a odgłos jest jakby ktoś strzelal z karabinu (Dodaje filmik) https://1drv.ms/u/s!AjAXvOZ5oEaEgQPWZP26hY4ioN7O Czy to będzie zamek? może jakis silniczek ? jakieś pomysły Dzięki z góry :D
  6. Mój telefon obsługuje OTG, wiec po stronie kabla dcan?
  7. Witam posiadam kabel k+dcan i złącze otg pod telefon. Nie moze mi się za nic połączyć z samochodem 2007r m47. Jakieś pomysły? Debugowanie usb w xiaomi s2 włączone
  8. Witam, Dzisiaj chciałem sie zabawic w programowanie. Mam INPA 5.06F na win7 wedle poranika na Bimmer**** Lecz po podpieciu pod e91 2007r wyskakuje mi bład "IFH-0018 Initialization error" Kabel mam - USB KKL LINE K OBD2 Viaken lecz pod Vaga Więc to może byc wina kabla ? czy oprogramowania? Nie brałem sie za kodowanie bo jak juz sama INPA nie działa to niestety ;/
  9. Chyba mam winowajcę, po godzinnej podróży teraz temperatura silnika wynosiła 67 stopni. Czyżby zawaliło dpfa?
  10. Witam, mam problem w swoim e91 silnik 2.0 wersja 163 km. Przebieg na budziku to 221tys,rok 2007. Auto jest 3tys kilometrów po serwisie olej, filtry. Owy problem polega na tym, ze auto ma dużo mniejsza moc jak na 163 km, momentu jest kiepski a zaczyna dopiero iść od 2.7 a pelna moc to 3 tys obrotów. Gdzie ten silnik wedle katalogu 2-2.7. Auto nawet z miejsca bez kontroli nie chcę zgubić trakcji, tak jakby coś go dławilo. Ciekawe jest to że auto powyżej trzeciego biegu jak nie dostanie redukcji na 3 tysiące obrotów to wgl się nie rozpędza a nawet zwalnia, a do tego przy całym pedale w spodzie spalanie potrafi pokazywać 10/15 a nie zamyka licznika od spalania Byłem na komputerze i żadnych błędów. Dpf powinien być przepalony patrząc na mój styl jazdy. Także chłopaki jakieś pomysły? Może Egr ale czy w tym modelu można go samemu wyczyścić czy dostęp jest utrudniony i raczej do mechanika. Robilem amatorki pomiar to do 100 w 16 sekund także prawie dwa razy wolniej. Jakieś pomysły Panowie?
  11. Temat do zamknięcia, koledzy mieli rację, wymieniałem łożysko i przy okazji zapytałem mechanika o tą przyczynę-stwierdzil że nie ma szans, i tak by szło przez przepływomierz. Aczkolwiek kupno nowej obudowy filtra pomogło tamta jakoś dziwnie nie chciala sie wpasować na swoje miejsce i przez to pewnie ciaglo lewe Dzięki wielkie za pomoc i rozwianie strachu, szerokości :D
  12. Witam, jeśli jest już taki temat to przepraszam. Jeśli możliwość aby po kodzie vin zobaczyć pełne wyposażenie w samochodzie? Pozdrawiam
  13. Czyli raczej będzie to kwestia wymiany filtra,dostawałby za mało powietrza przez to miałby problemy z mocą? U mnie był problem, że obudowa nie chciała wyjść Blok ana przez coś z tyłu. Prawdopodobnie jakis zatrzask oraz kable. A po wymianie filtra obudowa niezbyt chciała wejść na swoje miejsce. Korzystając z okazji Panowie może powiecie mi do to takiego? Ten czarny zbiornik po prawej stronie z dwoma strzałkami i nakretką i nie chodzi mi o filtr oleju
  14. Witam, mam pewne pytanie. Mianowicie czy jest możliwa strata mocy po wymianie oleju wraz z filtrami między innymi powietrza (do, którego w sumie dostęp jest tragiczny ) Moje auto to BMW e91 z silnikiem 2.0 163 Dzisiaj po wyjezdzie na autostradę zauważyłem jakby samochód od tych 140 km/h jakby gorzej się rozpędzal na 6 biegu to już okropność. A spalanie wynosić wtedy 10l mimo całego pedała w spodzie.. Auto do 100km/h rozpędza się normalnie choć też jakby troszkę słabiej. Czy jest taka możliwość? Czy to raczej moje placebo. Olej zalany castrol 0w30. Z góry dziękuję i przepraszam za głupie pytanie.
  15. A można w miarę normalnie zamontować zmieniarke? Do radia bez navi? Bo niestety na Google nic nie mogę znaleść
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.