Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Inne pytanie czy jak pokazuje reg.aktywna 1.

To od razu pompuje więcej paliwa czy dopiero jak osiągnie temp. I temperatura spalin wzrośnie do omawianych 300-500?

Opublikowano

Witam,

 

U mnie do niedawna DPF wypalał się co jakieś 300km. Natomiast od pewnego czasu włącza procedurę co jakieś 70km. Wypala sadzę do 2g a potem bardzo szybko (jakieś 70km) poziom sadzy rośnie do około 40g i kolejne wypalanie. Sama procedura trwa też dużo krócej niż wcześniej, bo około 7 - 10min. Oleju w silniku nie przybywa, błędów nie ma.

Poniżej zamieszczam pomiar ciśnienia wstecznego oraz wtryskiwaczy.

 

f19223e4f2de96a6med.jpg

 

f66c1ed1eae2a6bamed.jpg

 

Co o tym sądzicie? Czy ktoś miał podobny problem?

Opublikowano
Witam czy mogę poprosić o kod do programu? Jestem mega ciekawy jak to działa pod benzynowym silnikiem. Pytanie czy 520i też pójdzie?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam czy mogę poprosić o kod do programu? Jestem mega ciekawy jak to działa pod benzynowym silnikiem. Pytanie czy 520i też pójdzie?

 

Tylko diesle

Opublikowano

Wczoraj testowałem aplikację w wersji beta z iCar 3 WiFi. Z E83 LCI łączy się w trybie zdefiniowanego z góry pojazdu (E90 z 2008 silnik N47) bez problemu i odczytuje wszystkie parametry. Jednym słowem bezproblemowo.

Wczoraj wieczorem aplikacja zaktualizowała się i dzisiaj rano podjąłem próbę z F25. Aplikacja łączy się przy ustawieniu manualnym rodzaju pojazdu na F30 z 2013 silnik N47. W trybie auto wyszukania ECU podaje komunikat iż nie może rozpoznać ECU. Przy ustawieniu manualnym po połączeniu (kolor zielony) brak odczytu jakichkolwiek danych :cry:

Opublikowano
Witam,

 

U mnie do niedawna DPF wypalał się co jakieś 300km. Natomiast od pewnego czasu włącza procedurę co jakieś 70km. Wypala sadzę do 2g a potem bardzo szybko (jakieś 70km) poziom sadzy rośnie do około 40g i kolejne wypalanie. Sama procedura trwa też dużo krócej niż wcześniej, bo około 7 - 10min. Oleju w silniku nie przybywa, błędów nie ma.

Poniżej zamieszczam pomiar ciśnienia wstecznego oraz wtryskiwaczy.

 

f19223e4f2de96a6med.jpg.

 

 

f66c1ed1eae2a6bamed.jpg

 

Co o tym sądzicie? Czy ktoś miał podobny problem?

 

Wygląda na koniec dpf

Opublikowano

 

Wygląda na koniec dpf

 

A reset adaptacji coś może pomóc?

 

Dodam że popiołu jest 3,56g

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Witam

 

Kilka stron wyżej podałem wartości korekcji wtryskiwaczy. Z tym że wówczas pomiar był przy temperaturze 71 st. okazało się, że termostat EGR rozleciał się. Wymieniłem na nowy i bez problemu uzyskuje i utrzymuje temperaturę 92 st C (pomiar aplikacją). W aucie od razu cieplej się zrobiło. A co sądzicie o korektach dla temperatury 71 i 89 st C?

 

Temperatura silnika 71 st C, pomiar po przyjeździe z pracy (ok 15 km) na postoju przed domem

cyl. 1 = 0,00

cyl. 2 = +0,23

cyl. 3 = -0,15

cyl. 4 = -0,76

cyl. 5 = -0,60

cyl. 6 = +1,30

 

Temperatura silnika 89 st C, pomiar po przyjeździe z pracy (ok 15 km) na postoju przed domem

cyl. 1 = -0,16

cyl. 2 = +1,41

cyl. 3 = -0,29

cyl. 4 = -0,35

cyl. 5 = -0,59

cyl. 6 = +0,02

 

Pozdrawiam

Grzegorz

Opublikowano

Zostawić nawet rheingold mówi że wartości dopiero 5.0 są krytyczne.

Paweł a aplikacja nadal się nie łączy z moim autem

Opublikowano

Czy jest sens się bawić w wypalanie tą apką, jeśli sadzy mam 10g a popiołu 59g?

Z tego co widzę, wszyscy tutaj pozbywają się sadzy, a popiół rozumiem tylko chemicznie?

Opublikowano
Można prosić o kod :) chętnie potestuję

 

 

kup se :P , apka działa :P testowane przez wielu użytkowników tego forum :wink:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
kiedy będą benzyny? Błagam :( dla "wyżydowanej" do granic absurdu Carly będzie to świetna alternatywa, za którą zapłacę..

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czy jest sens się bawić w wypalanie tą apką, jeśli sadzy mam 10g a popiołu 59g?

Z tego co widzę, wszyscy tutaj pozbywają się sadzy, a popiół rozumiem tylko chemicznie?

 

Jeśli wszystko masz sprawne to ECU automatycznie uruchamia proces wypalania DPF-a co kilkaset km. i nie musisz wymuszać tego aplikacją.

Opublikowano
Właśnie zbadałem E60 kolegi z silnikiem M57. Wszystko super działa ma zapchany dpf przez termostaty. Mam tylko pytanie dlaczego popiół u niego pokazuje 0? Ktoś wcześniej zresetował bankowo adaptacje bo pokazuje do wymiany 190000 a na blacie ponad 300.000:)
Opublikowano

A ja w E61 530dA 218 KM przy przebiegu 301.000 km mam 100 gr popiołu. Panowie co z tym należy zrobić? Słyszałem o chemicznym czyszczeniu...

Sadza wypala się ładnie z częstotliwością co około 400 km. podłączając aplikację widać że przed i po jest wyraźna rożnica. Dokładnie nie pamiętam ale przed wypałem jest ok 50-60 gr a po wypaleniu blisko 0 gr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.