Skocz do zawartości

Halun

Zarejestrowani
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 320d

Osiągnięcia Halun

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. No i jestem z powrotem po dwóch latach, z tą sama przypadłością. W zeszłym roku chyba cienka zima i temat się nie pojawił, ale w weekend robiłem trasę i oczywiście zgasł dwa razy, w obu przypadkach po zdjęciu nogi z gazu i redukcji z 6 na 5. Znowu na ułamek sek mignęła kontrola trakcji i paręset metrów dalej zgasł. Po zatrzymaniu i uruchomieniu silnika jechał dalej jak gdyby nigdy nic. Poniżej festiwal błędów: https://imgur.com/a/Ma6Mc9f Co brać pierwsze pod lupę DDE czy skrzynię? Czy bawić się jeszcze w jakieś czujniki położenia wału?
  2. Halun

    Mazowieckie

    czy jakiś warsztat w mazowieckim ogarnia temat sterowników silnika z M47? Ewentualnie ktoś sprawdzony i pewny z kraju kto temat załatwi wysyłkowo?
  3. w M47 osłona silnika składa się z dwóch części, ta mniejsza część bliżej kabiny też lubi wpaść w wibracje, jeśli nie jest dobrze dokręcona
  4. Halun

    Mazowieckie

    Dzięki za polecenie, byłem i faktycznie pełna profeska. Polecam również.
  5. Halun

    Mazowieckie

    Robił ktoś może ostatnio w południowej części Wawy (ewentualnie Piaseczno/Konstancin) geometrię i może kogoś polecić? Miałem nagranego człowieka, który robi tylko to, ale niestety jest na zwolnieniu 2 tyg i szukam kogoś sprawdzonego
  6. Pozwolę sobie odkopać. Jako że strona z linkiem już leży, a kopia jeszcze nie, to wrzucam tutaj rozpiskę z prośbą o potwierdzenie przez kogoś kto robił, że te wartości są poprawne. Total toe 0° 14' ± 12' Adjustment total toe 0° 14' ± 4' Toe difference** single wheel between left/ right max. 12' Camber (difference between left/right max. 30') - 33' ± 30' Adjustment camber* - 33' ± 25' Toe angle difference - with 20° lock on inside wheel -1° 40' ± 30' Caster angle (difference between left/right max. 30') Front wheel displacement 0° ± 15' Maximum wheel lock - Inside wheel approx. ° 40° 37' - Outside wheel approx. ° 32° 57' Rear axle: Total toe 0° 18' ± 12' Adjustment total toe** 0° 18' ± 4' Camber (difference between left/right max. 30') - 1° 50' ± 25' Adjustment camber* - 1° 50' ± 5' Geometrical axis deviation 0° ± 12' *Note: To minimize adjusting errors (measuring inaccuracies), use a narrower tolerance for adjusting toe/camber. **Note: Toe difference front axle = criterion for steering wheel inclination
  7. Po sprawdzeniu kabli masowych, skrzynek bezpieczników i innych koronek ABS, znalazł się winny, a właściwie winna. Problemem u mnie okazała się minimalnie krzywa felga (prawy tył). Po wyprostowaniu felgi w styczniu problem do dzisiaj się nie pojawił.
  8. Halun

    Mazowieckie

    Wymieniał ktoś może niedawno u siebie olej w skrzyni automatycznej metodą dynamiczną? Szukam kogoś sprawdzonego w mazowieckim, do wymiany w E91 ale im więcej opinii czytam na temat danego warsztatu, który to robi metodą dynamiczną, tym bardziej mam ochotę oddać to do swojego sprawdzonego mechanika na wymianę statyczną.
  9. Dzięki, faktycznie przegapiłem ten wątek. Pomimo tego, że dotyczy benzyny nie zaszkodzi sprawdzić u siebie, zwłaszcza, że to byłby chyba najtańszy wariant naprawy.
  10. @ostrygi Czy problem się u Ciebie nasilał? Albo byłeś w stanie jakoś wymusić, żeby wystąpił? Jestem u siebie po czyszczeniu klemy minusowej i nie wiem czy brnąć dalej, czy jeździć i obserwować.
  11. Widzę w takim razie, że czynnik temperatury można wyeliminować. U mnie znowu latem totalnie nic się nie działo w tej kwestii, a pierwsze wystąpienie w październiku w mokry/wilgotny dzień, wczoraj też sucho nie było. @stanek90 czujnik kupowałeś nowy czy używany?
  12. Cześć wszystkim, dziś podczas jazdy, po raz drugi dopadła mnie nieprzyjemna sytuacja w której podczas jazdy w samochodzie zgasł silnik. Za pierwszym razem auto zgasło po przejechaniu 20 km, dzisiaj po 5 km od uruchomienia. Nie wiem czy jako zwiastun, przed zgaśnięciem, zapalała się na ułamek sekundy kontrolka od DSC/DTC. Sam moment gaśnięcia w obu przypadkach miał miejsce po zdjęciu nogi z gazu i oczywiście po zatrzymaniu i ponownym uruchomieniu silnika wszystko wracało do normy. Jako, że w auto zainwestowałem już sporo żeby było bezawaryjne, chciałbym pozbyć się i tej przypadłości. Czy i w tym przypadku powinienem zacząć od wymiany czujnika położenia wału, tak jak sugeruje większość odpowiedzi w tego typu tematach? Czy w moim przypadku to coś innego? Poniżej zrzuty ekranu z ISTA po dzisiejszej "dyskotece" na desce rozdzielczej. https://imgur.com/a/y9R9af4 https://imgur.com/a/lY6fCBC Z góry dzięki za wszystkie sugestie
  13. RealOEM w ogóle pokazuje jakiś dziwny numer (33526772926) pod którym w sklepach są "zwykłe" amortyzatory do tego modelu. Dlatego chciałem się upewnić tutaj.
  14. Panowie, da się jakoś ustalić po VIN na jakich amorkach moje e91 wyjechało z fabryki? Po sprawdzeniu jedyne co mi wyświetla wyszukiwarka to info, że mam "226 Sports Suspension Settings". Póki co znalazłem tylko tutaj na forum, że do tego modelu powinny być amortyzatory o nr:311410(tył), może to ktoś potwierdzić?
  15. Halun

    Mazowieckie

    podłączam się do pytania o mag-pol bis, też szukam kogoś sprawdzonego od strony południowej
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.