Skocz do zawartości

G30 - RABATY tylko z salonu POLSKA i dodatki


Nermak

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 779
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Bez sensu kombinujecie jak koń po górę. W Bimmercode można ustawić zapamiętywanie ostatniego ustawienia systemu Start/Stop. Ustawiasz zapamiętywanie, następnie wyłączasz przyciskiem i to wszystko. Od teraz po odpaleniu auta Start/Stop będzie wyłączony. Do tego w Bimmercode można sobie ustawić domyślny tryb jazdy i po odpaleniu silnika od razu będzie ustawiony ten właśnie tryb. Ja sobie ustawiłem Adaptive, bo fabrycznie domyślny Comfort jest do d...py, za miękkie zawieszenie. Po rozgrzaniu silnika i skrzyni zmieniam na Sport Individual jednym naciśnięciem przycisku.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ustawiasz zapamiętywanie, następnie wyłączasz przyciskiem i to wszystko.

Jakim przyciskiem, wirtualnym?

.......zmieniam na Sport Individual jednym naciśnięciem przycisku.

Z trybu domyślnego „comfort” też zmieniasz na Sport Indywidual jednym naciśnięciem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aż taka różnica w tych komfortach Panowie? Od razu wskakuje pełna skóra więc dopłata jest znaczna.

Pełny pakiet Bussines i Innowacji i masz drożej o ok 5% wartości pojazdu, w zamian masz super auto nie tylko na zewnątrz ale i w środku.

Sporty nie są złe pod warunkiem, że nie porównasz z komfortami.

Sporo obecnych na tym forum wybiera BMW właśnie dla tych siedzeń :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich !


Jestem tutaj pierwszy raz. Spełniam swoje marzenie i skonfigurowałem 530


https://configure.bmw.pl/pl_PL/configid/j9y9x2e2


Dajcie rady na co zwrócić uwagę przy zamawianiu nowego auta

i czy jest sens dopłacać za silnik 3.0



Pozdrawiam !

 

Zlituj się , dołóż komforty i dechę w ceracie...niech to wygląda jakoś w środku...Bież te 30d chociaż tyle dobrego w tych samochodach za prawie 400 koła - katalogowo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Bardzo niewygodny zagłówek. Mocno wypchnięty do przodu.

Przecież masz regulację głębokości zaglowek w fotelach M.

Mam i uważam że są wygodne, jednak nie ma porównania do komfortów. Moim zdaniem ładniej wyglądają M fotele.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
No i masaż. Jednak wentylacja i masaż w Komfortach robią robotę. W M zdaje się tego nie ma. A w nowej M5 CS to już w ogóle porażka. Fajnie to wygląda, ale musi być strasznie niekomfortowe w porównaniu z Komfortami z pełnym wyposażeniem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo niewygodny zagłówek. Mocno wypchnięty do przodu.

Przecież masz regulację głębokości zaglowek w fotelach M.

Mam i uważam że są wygodne, jednak nie ma porównania do komfortów. Moim zdaniem ładniej wyglądają M fotele.

 

Czy na pewno masz na myśli fotele M, a nie sporty? Widzę, że masz samochód z 2017 roku, a wtedy fotele M nie były dostępne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...
A ja nieco z innym pytaniem. Bo nie śledziłem jakoś długoterminowo cen. Czy nowe wersje BMW potaniały coś względem starszych? Mam tu na myśli konkretnie wszystkie egzemplarze z miękką hybrydą. Bo przecież te traktowane są przez ustawę tak samo jak hybrydy a co za tym idzie, jest na nie mniejsza akcyza. Tylko ciekawe czy to spowodowało spadek ceny czy może tą różnicę wziął sobie importer a klient płaci dalej tyle ile płacił.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.