Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jest gdzieś już dostępny na necie czy trzeba kupić wersję papierową ?

 

Nad tym testem chłopaki debatują od kilkunastu stron ;-)

 

Gdzie, bo naprawdę nie zauważyłem te dyskusji?

  • Odpowiedzi 2,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Właśnie ukazał się entuzjastyczny test 540i xdrive w ostatnim numerze motoru nr 9/2017

 

A w AŚ mniej entuzjastyczny o używanych F10/11.:)

Opublikowano
Ktoś wie gdzie maja 530i? W Łódź same 520d w salonach

 

 

I tak to właśnie w Polsce jest z testówkami.Klinent może wypróbować każda piątkę tak długo, jak będzie to 520d.

Opublikowano
Kraków M-Cars obok Ikei ;)

 

Jechałeś może 530i - jakie wrażenia, jak tak ?

 

Ja jechalem i mam porownanie z F30 328i

Auto naprawde daje rade z przyspieszeniem - oczywiscie nie czuc go tak jak w F30 i odczucia akceleracji sa inne ale to zrozumialem bo to kompletnie 2 inne zawieszenia i auta.

Silnik bardzo cichy nie to co w mojej F30...

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Prawdopodobnie na najbliższy weekend dostanę G30. Niestety 20d ale konfig gruby na 359 koła :8) Będzie co opisywać.
Opublikowano
Moj dealer ma 530xd w identycznej konfiguracji jak posiadane F10, do tego w tym samym kolorze i tak samo wyklikaną (okolice 460k), więc dobrze będę mógł się przyjrzeć co się zmieniło na plus, a co na minus ;)
Opublikowano

Niestety u Olszowca w Poznaniu do dyspozycji też jest tylko 520d x-drive.

 

Wrażenia z wnętrza:

-fotele sportowe mają teraz w standardzie pompowanie boczków (nawet w wersji bez pełnej elektryk)

-siedzisko jest chyba węższe niż w sportach f10, jak dla mnie trochę przyciasne

-niestety przyciski asystentów powędrowały do menu idrive, ich wyłączenie/włączenie nie jest już takie proste

-ograniczona ilość funkcji komputera pokładowego na desce rozdzielczej, albo ekonomizer (wyświetlany pomiędzy zegarami, a nie pod obrotomierzem jak wcześniej - słabo) albo średnie zużycie, brak możliwości wybrania chwilowego zużycia w formie wyświetlanych cyfr

-gesty działają całkiem fajnie, tu miłe zaskoczenie

-ekran dotykowy ok,

 

Wrażenia z jady:

-osiągi zbliżone do mojej 525 f11. Auto jest lżejsze, jednak nadal czuć pewien niedosyt mocy

-przy wyjściu z zakrętu i nagłym dodaniu gazu auto brakowało trochę mocy

-wyciszenie - ja nie odczułem różnicy

-komfort na 19 zbliżony do tego jaki mam na 18 w f11

-na pętli 30k komputer pokazał 8,7l/100, przy podobnym stylu jazdy moją f11 wychodzi ok.8l. Nie wiem skąd ten wynik, może samochód jeszcze na dotarciu.

 

Ocena ogólna: OK, ale bez efektu WOW.

Opublikowano

@p0sitiv:

-siedzisko jest chyba węższe niż w sportach f10, jak dla mnie trochę przyciasne

To fajnie, bo wczesniejsze nawet na maksymalnym zaciśnięciu boczków mnie nie ściskało :D

 

-niestety przyciski asystentów powędrowały do menu idrive, ich wyłączenie/włączenie nie jest już takie proste

To też super, zmieniałeś to kiedyś? :D Po co komu przycisk do np. wyłączania HUDa? Z rzadka osobiście wyłaczałem hamowanie przed autami z przodu.

 

-ograniczona ilość funkcji komputera pokładowego na desce rozdzielczej, albo ekonomizer (wyświetlany pomiędzy zegarami, a nie pod obrotomierzem jak wcześniej - słabo) albo średnie zużycie, brak możliwości wybrania chwilowego zużycia w formie wyświetlanych cyfr

To w każdym modelu coś zmieniają chyba dla zasady zmieniania :D

Opublikowano

Ja już mam swoją zarejestrowaną, w piątek odbiór, macie jakiś dekoder VIN, który jest połączony z bazą BMW? Bo auto zeszło z prod.22.02.

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano

Z Bimmerpostu - potwierdzone są kolejne modele (nie wiadomo dokładnie kiedy się pojawią):

518d, 525d (bez xDrive)

540d, M550d (tylko xDrive)

Opublikowano

Wyjaśniajcie sobie takie sprawy na PW i nie zaśmiecajcie tego forum , bo to nie ma nic wspólnego z motoryzacją .

Co do przewagi mercedesa , to w niektórych rozwiązaniach jest on lepszy niż bmw .

W ubiegłym roku po kilku bmw z rzędu ( E39 530d , E60 530d , F10 530d ) przesiadłem się na CLS 218 ( też 3 litry diesel :D ) i nie mogę powiedzieć , że jest to gorszy samochód niż bmw.

Czekam teraz na pozytywne opinie o G30 i może za kilka lat wrócę do marki .

Na razie śledzę temat i gratuluję odwagi pierwszym użytkownikom , którzy już zamówili nową 5-tkę .

Opublikowano

Caly czas sie zastanawiam nad akcyza, zalozmy ze bdzie dzialac od kwietnia. Czy BMWu zmieni wtedy w PL ceny?

W wypadku jak wprowadzali F30 na model 328i w 2012 cena byla taka sama jak przed premiera model wczesniej.

A silnik nie byl 2.8 przeciez a 2.0 i tutaj juz wywalili klientow troche bo zamiast obnizyc cene o roznice w akcyzie to dali taka sama...

Ja osobiscie caly czas czekam az cos zrobia z akcyzja bo mam wybor miedzy 530i a 540i oczywiscie wolalbym 540i ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.