Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
No powietrza nie wozisz, ale porównując z F10, wozisz grubo ponad 200 kg niepotrzebnego ciężaru, a ponad 100 kg w porównaniu do F11. ;)

Zgoda..Ale nikt z nas nie jezdzi Fiatem 500 i kazdy targa min.1,5T

:)

A co najzabawniejsze wymieniony przez Ciebie Merc GL jako "duży samochód" jest dłuższy od 5GT zaledwie około 10 cm. :) Audi Q7 jest jeszcze krótsze i dzieli je od F07 raptem 7 cm.

F01 jest tak samo dlugie jak ww. SUVy, a jednak sprobuj do 7er albo GT zaladowac tyle co do GL albo Q7.

Widzisz roznice? :)

 

Jakbyś sobie tego nie wmawiał jeździsz wielkim, ciężkim autem. ;) No ale za to na tylnej kanapie można walnąć niezły trójkącik tyle jest miejsca. :)

Owszem. Duzy, ciezki...ale sa wieksze, ciezsze, mniej komfortowe.

:cool2:

  • Odpowiedzi 108
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Raczej dodatkowe 200kg komfortu :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zastanawiam sie gdzie przy dlugosci 5-tki 4.90m i rozstawie osi prawie 3m podzialy sie te centymetry? Rozumiem ze silnik jest cofniety w strone kabiny ale przeciez ani bagaznik nie jest jakis wielki ani miejsca z przodu nie ma w nadmiarze...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wygoogluj sobie widok idealnie boczny F10 i na przykład Skody Superb to zrozumiesz. :) W BMW ilość miejsca dla pasażerów i bagażnik były zawsze drugorzędne. Jak widać BMW wie co robi, bo sprzedaż ciągle rośnie z roku na rok.
Opublikowano
No ok, ale dlaczego w F30 jest więcej miejsca na nogi z tyłu niż w F10? Ja rozumiem design i konstrukcję, ale jednak to jest wielka i ciężka limuzyna, wykorzystywana też jako auto rodzinne, a nie sportowy bolid.
Opublikowano
Wygoogluj sobie widok idealnie boczny F10 i na przykład Skody Superb to zrozumiesz. :) W BMW ilość miejsca dla pasażerów i bagażnik były zawsze drugorzędne. Jak widać BMW wie co robi, bo sprzedaż ciągle rośnie z roku na rok.

 

Idę o zakład że na ulicach, przynajmniej w Wawie, więcej jest F10''tek niż Skody Superb :mrgreen:

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Opublikowano
No ok, ale dlaczego w F30 jest więcej miejsca na nogi z tyłu niż w F10? Ja rozumiem design i konstrukcję, ale jednak to jest wielka i ciężka limuzyna, wykorzystywana też jako auto rodzinne, a nie sportowy bolid.

 

To stwarza możliwości prowadzenia F10 tak jak kiedyś 126p. Jak ktoś za duży urósł to może wymontować przednie fotele i prowadzić siedząc z tyłu :mrgreen: Jeśli w F30 jest wiecej miejsca z tyłu niż w F10 taka opcja nie przejdzie :nienie:

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Opublikowano
No ok, ale dlaczego w F30 jest więcej miejsca na nogi z tyłu niż w F10? Ja rozumiem design i konstrukcję, ale jednak to jest wielka i ciężka limuzyna, wykorzystywana też jako auto rodzinne, a nie sportowy bolid.

 

w nowej 5 będzie to już poprawione...

 

Raczej dodatkowe 200kg komfortu :)

komfort i bezpieczeństwo i to bez "uśmiechu" tylko prawdziwe nie do osiągnięcia w "lżejszych" autach

 

dla mnie jedyną wadą 5GT jest prowadzenie auta związane z wymiarami zewnętrznymi, jak na tak duże auto siedzi się nisko i prowadzić taki "czołg" w warunkach miejskich (nie trasa "garaż" z domu do przydzielone miejsce parkingowe w pracy) jest naprawdę trudno, parkując pod szkołą, sklepem, wjeżdżając na wąskie osiedlowe uliczki zawalone złomem za ~5k...

 

Niestety mam uczulenie na nutire :)

Nawiązują do tematu ja zawsze wybrał bym bardziej komfortowe czyli F10/11 lub 5GT

 

masz pojęcie o samochodach, widać, że "parę" aut przerabiałeś, bazując na swoim doświadczeniu z autem typu SUV (nie tak prestiżowym jak SAV :lol: BMW jednak mające identyczne odniesienie do realiów motoryzacyjnych) dlaczego używasz auta, które:

- nie jest ładne,

- nie jest miejskie,

- nie jest terenowe,

- nie jest autostradowe,

- nie jest rodzinne,

- nie jest komfortowe,

- nie jest szybkie,

- nie jest ekonomiczne,

:?: :?: :?:

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

F25 IMO dobrze podsumowali chłopaki z UK w ostatnim Top Gear (wydanie specjalne, "The Worst Car In the History Of The World", był nawet Polonez!) :cool2: w pełni się z ich podsumowaniem zgadzam

 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A ja się zupełnie nie zgadzam. Bardzo fajne auto. Jest takie akurat jak ktoś chce coś wyższego, z większymi kołami ale do jazdy po mieście plus coś więcej. Ja zwolennikiem SUVów nie jestem, ale wolałbym pewnie X3 od X5.

 

A tak w ogóle zauważyliście, że nowe X5 występuje też z napędem na tył i silnikiem 2.0d? :shock:

 

Napęd na tył w X5 to oczywiście rozwiązanie tylko na USA, a w Europie ma ładnie wyglądać jako cena wyjściowa X5 w katalogach, ale ten silnik 2.0d??? To auto waży ponad 2 tony. Z drugiej strony jednak ten 2.0d 218KM ma więcej mocy i momentu niż 3.0d w pierwszej generacji X5 a nikt nie twierdził, że jest za słaby wtedy do X5.

Opublikowano
F25 IMO dobrze podsumowali chłopaki z UK w ostatnim Top Gear (wydanie specjalne, "The Worst Car In the History Of The World", był nawet Polonez!) :cool2: w pełni się z ich podsumowaniem zgadzam

 

Wg Clarkson'a każda terenówka która nie przejedzie terenu w którym radzi sobie LR4 lub RR nie zasługuje na miano terenówki :wink:

W naszych realiach jeśl auto pozwala na jazdę po centrum Wawy bez wyszukiwania dziór w asfalcie i kręcenia kierownicą aby je ominąć zasługuje na miano terenowego SUV'a :mrgreen:

 

A wracając do tematu 5GT świetnie sobie daje radę w trudnym terenie jakm jest centrum Wawy wiec w tej kwestii plus dla 5GT :cool2:

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Opublikowano
A tak w ogóle zauważyliście, że nowe X5 występuje też z napędem na tył i silnikiem 2.0d? :shock:

 

Tylko czekać kto powie pierwszy że X5 2.0d nie jedzie :mrgreen:

 

Ciekawe dlaczego 2.0d nie wkładają do 5GT :?:

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Jak to nie wkładają??

Są 5GT 2.0d :)

Opublikowano
Jak to nie wkładają??

Są 5GT 2.0d :)

 

A byłem pewien że 5GT zaczyna się od 530d :shock:

 

Za to 3GT ambitnie startuje od 318d :mad2: Wczoraj mnie taki objechał startując ze świateł :twisted: Na następnych spojrzałem na kierowcę. Wyraz dumy na twarzy kierowcy w spojrzeniu w moją stronę bezcenny :cool2:

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

 

 

 

masz pojęcie o samochodach, widać, że "parę" aut przerabiałeś, bazując na swoim doświadczeniu z autem typu SUV (nie tak prestiżowym jak SAV :lol: BMW jednak mające identyczne odniesienie do realiów motoryzacyjnych) dlaczego używasz auta, które:

- nie jest ładne,

- nie jest miejskie,

- nie jest terenowe,

- nie jest autostradowe,

- nie jest rodzinne,

- nie jest komfortowe,

- nie jest szybkie,

- nie jest ekonomiczne,

:?: :?: :?:

 

Bo tylko w BMW czuję się dobrze , dla mnie jest ładne i komfortowe pod warunkiem że to seria F :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Za to 3GT ambitnie startuje od 318d :mad2: Wczoraj mnie taki objechał startując ze świateł :twisted: Na następnych spojrzałem na kierowcę. Wyraz dumy na twarzy kierowcy w spojrzeniu w moją stronę bezcenny :cool2:

 

Jak "testowałem" M3 niedawno, to normalnie każdy focus, szkoda czy 2.0d w BMW lub Audi MUSIAŁO mnie objechać, nie dało się jeździć spokojnie bo czy to przed zakrętem, czy ocierając sie o czołowe z naprzeciwka, kierowcy musieli pokazywać swoją "wyższość". To chyba jakaś masowa dolegliwość :wink:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bo Polacy to zakompleksiony naród i tyle. W Polsce samochód ciągle nie jest po prosto narzędziem ułatwiającym życie tak jak w normalnych państwach.
Opublikowano
Ja notorycznie spotykam się z tym, ze jadąc na trasie swoją prędkością dojeżdżam do jakiegoś auta i wyprzedzam. Oczywiscie jeśli warunki pozwalają. A jeśli nie... To zaczyna sie spina. Kierowca przede mna zaczyna przyspieszać. Gdy w końcu go wyprzedzę "ścigant" zwalnia :lol:

SPRZEDAM


Komplet zderzaków BMW F30 Sport Line


Komplet zderzaków BMW Z4 E89

Opublikowano

Jak "testowałem" M3 niedawno, to normalnie każdy focus, szkoda czy 2.0d w BMW lub Audi MUSIAŁO mnie objechać, nie dało się jeździć spokojnie bo czy to przed zakrętem, czy ocierając sie o czołowe z naprzeciwka, kierowcy musieli pokazywać swoją "wyższość". To chyba jakaś masowa dolegliwość :wink:

 

Z kolejnych świateł również wystartowałem w trybie "na emeryta". Pan w BMW 3GT 318d wyrwał jak z katapulty ale 2km dalej został wyprzedzony przez .... zieloną Insygnię V6T. Zobaczył świecący banner "Policja jedź za nami. Police follow us" :cool2:

Najwidoczniej panowie z Insygni chcieli ocenić zalety i walory najnowszego BMW 3GT :mrgreen:

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Opublikowano
Bo jeździć to trzeba z głową... :mrgreen:

 

...lub trzeba znać własne opłotki i wiedzieć gdzie, kiedy i w jaki sposób Misiaki żerują :mrgreen:

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Opublikowano
Tylko jak się głębiej zastanowić, to każdy z nas zrobił/zachował się tak nie raz....
"Demokracja: Mówisz co chcesz, robisz co ci każą" - Geoffrey Berry
Opublikowano

Dzięki uprzejmości jednego z dealerów miałem możliwość testowania serii 5 sedan oraz serii 3GT.

W mojej skromnej opinii (uwzględniając wszelkie aspekty w tym dziecko), jeśli komuś zależy na:

- ilości miejsca z tyłu oraz przestrzeni nad głowami + przestrzeni bagażowej - powinien skierować swój wzrok na serię 3GT

- komforcie podróżowania, jakości wykończenia, wyglądzie pojazdu, możliwościach konfiguracji - powinien zainteresować się serią 5 w sedanie.

 

Moje odczucie było takie jak wyżej - przy czym zauważalna była różnica w jakości wykończenia wnętrza (minus dla 3GT) - mimo, iż samochód miał pakiet sportowy M.

Kiss French. Wear Italian. Drive German.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.