Skocz do zawartości

E9X i inne - Wasze przebiegi w silnikach diesla 2.0 M47/N47


qwertykk

Rekomendowane odpowiedzi

e91 2006r M47TU2 163KM

Kupiony z przebiegiem 154tkm z ostatnim serwisem w ASO DE 136tkm

Dziś 195tkm, czyli 41tkm po PL drogach

Od zakupu zrobione/wymienione:

- wymienione amortyzatory przód przy 170tkm * stukały na delikatnych nierównościach, po chwili przestawały.

- wymienione dwa wtryski przy około 160tkm * po pół roku jazdy na polskim badziewny paliwie - korekta wychodziała ponad +3

- wymienione oba termostaty przy około 170tkm * nie dogrzewał

- turbina regenerowana przy 187tkm * jakaś wada fabryczna - oderwała się tulejka centrująca ramię zmiennej geometrii - brak dodatkowych szkód, naprawa mogła wyjść tyle co dobre piwo :/)

- wymieniony dwumas przy 190tkm * kwiczał przy wciskaniu sprzęgła * tarcza i docisk w bdb stanie, założone dodatkowo nowe łożysko wyciskowe

 

Olej co 12tkm,

Filtry co trzecia wymiana oleju

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 79
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Niech zgadnę, większość tutaj kupiła auto od pierwszego właściciela, Niemca, który jeździł tylko w weekendy :D

Sorry, ale musiałem. 6,7 letnie diesle z "jedynką z przodu", ciekawe ile w tym prawdy :).

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

E91 M47TU2 2006

Kupiony z przebiegiem 120 000km

Sprzedany z przebiegiem 290 000km

Wymienione termostaty przy 220 000km,regeneracja dpf przy 224 000km

pozostale rzeczy fabryczne,zawsze na czas serwis-a nawet trochę wczesniej :cool2: :cool2: :cool2:

Przy sprzedaży żadnych błędów :cool2:

icon4.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niech zgadnę, większość tutaj kupiła auto od pierwszego właściciela, Niemca, który jeździł tylko w weekendy :D

Sorry, ale musiałem. 6,7 letnie diesle z "jedynką z przodu", ciekawe ile w tym prawdy :).

 

Dokładnie tak samo uważam ! :cool2:

 

 

N47D20C

kupno 2012 161 tys, obecnie 172:

-Rurka karbowana do odmy

-Oring intercoolera

Sprzedam:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
N47D20A 2008r zakup przy 116tys. Zaraz na początku zwarcie , nalot w odbiorniku ( wzmacniaczu ant. pilota ) , wycinka DPF-a z powodu przybywania oleju . Prawie od początku z różnym nasileniem cykanie wtryskiwaczy lub wtryskiwacza pomimo idealnych parametrów . Aktualnie 170 tys.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzedany z przebiegiem 290 000km

 

Wzial go handlarz, czy prywatny?

Zastanawiam sie czy trudno jest sprzedac BMW z takim przebiegiem.

Mam angielsko-jezyczny system = brak polskich znakow diakrytycznych - przepraszam :(
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W UK jak zostawiasz auto w komisie czy na wymiane dostaniesz za nie 30% mniej niż jak byś sprzedał samemu. Na tym zarabiają. A przebieg z MOT.

Ale sciagajac z Angli dochodza koszty przekladki i sciagniecia do Polski,wiec gdzie zarobek :?: We Wloszech BMW E9X w dobrym stanie z przebiegiem do ok 150tys. kosztuja tyle samo a nawet wiecej niz w Polsce,i latwo sie sprzedaja,wiec nie warto sciagac.Oplaca sie tylko te rozbite,z ogromnym przebiegiem czy silnikiem lub skrzynia do wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Natek. Ile Cię w sumie te naprawy kosztowały jeśli to nie tajemnica?

 

przestałem już liczyć, kiedyś jeszcze spisywałem

 

z pamiecie

 

- ok 5 tyś PLN - wymiana turbo na nowe przy 155 kkm

- 1200 PLN (plus 1200 PLN za regeneracje pompy paliwowej wysokiego ciśnienia z wymontowaniem i ponownym zamontowaniem. Niestety nie była to trafna diagnoza) - wyrzucenie DPFa przy 180 kkm - przybywało oleju

- 320 PLN + rolka napinająca ok 100 PLN napinacz, który trzeba było wymeinić - wymiana pompy wody przy 230 kkm (wyło łożysko)

- ok 400 PLN - wymiana obu termostatów (nie przekraczał 78 st)

- ok 220 PLN jeden - wymiana spryskiwaczy lamp

- ok 200 PLN - wymiana jednego zamka drzwi

- 250-300 PLN - regulacja panoramy (hałas)

- 500 PLN - wymiana świec żarowych i sterownika

- 100 PLN - naprawa rozszczelnionego intercoolera (przetarcie mechaniczne, był za luźno zamocowany)

- 70 PLN - regeneracja alternatora

- 400 PLN - pad systemu multimedialnego (pomógł nowy soft)

- robota własna - naprawa tylnej wycieraczki, przetarty kabel w gumowym peszlu

- 600-700 PLN - wymiana przednich amorków (jeden wylał)

- 100 PLN - wymiana uszczelniacza wybieraka skrzyni biegów (ciekło)

- 800 PLN (rurka z usługa, bak gratis) -wymiana cieknącej rurki odpowietrzającej bak + bak gratis (po fuck upie ASO)

- 450 PLN - wymiana łożyska w tylnym kole, po drugiej stronie czeka właśnie na wymianę

- 50 PLN - wywalone klapki w kolektorze

- co roku smarowanie piszczącego wentylatora kabiny

 

to tak z grubsza co pamiętam, wiele rzeczy nie jest koszmarnym kosztem bo kupuje dobre zamienniki zamiast czesci z ASO i tyle co moge robie sam

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niech zgadnę, większość tutaj kupiła auto od pierwszego właściciela, Niemca, który jeździł tylko w weekendy :D

Sorry, ale musiałem. 6,7 letnie diesle z "jedynką z przodu", ciekawe ile w tym prawdy :).

 

moje auto miało 3 lata i 110 kkm jak je kupowałem, więc przebieg zupełnie normalny. Sam robie 25-30 kkm rocznie

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

318d - N47D20A 2007.10 - wersja 143KM, ale z chipem na ~173KM (przy ~150-160kkm).

Kupiony ze stanem licznika 184kkm, obecnie 220kkm. Do PL trafił po 2 latach ze ~120kkm na liczniku.

 

Usterki (w ciągu moich ~35kkm):

- kilka dni po zakupie pojawiła się "choinka na desce" (DSC) - wystarczyło wykonać RESET w BC na "oponach" (0zł + trochę nerwów ;) )

- dodatkowa pompa wody REST - szczotki na wykończeniu i czasami wyskakiwał bład. Koszt szczotek ~10zł (wymiana ~0,5h)

- "czerwona kłodka na kierownicy", ale dało się jeździć. Licznik ELV skasowany (0zł). Przejechane 20kkm i błąd nie pojawił się ani razu.

 

Moje wymiany "extra":

- rurka odma-turbo (lekko się pociła) - 32zł

- olej w skrzyni biegów - 420zł (kupiłem ori bmw 5L, weszło tylko 1.6L) - wymiana tylko ze względu na opinie forumowiczów (na skrzyni jest naklejka "Life time oil" ;) )

 

Poprzedni właścicieł:

- z grubszych napraw to wymiana łańcucha (i pompy oleju) przy 170kkm - wymiana w ASO = 10k :duh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

n47 177 e92 kupiony przy 67k teraz 92 k

 

uszczelniałem skrzynie bo miała wyciek co za tym idzie nowa miska olej koszt jakies 2200zl

uszczelnienie tylnego mostu bo lekko sie pocil

wymiana sterownika skrzyni bo szarpal na zimnym 500zl

naraize brak jakiś usterek wymiany wszytkie na czas. olej co 12k.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.0d 2006r zakupiony 2011 przy 116tyś.km obecnie 148tyś.

W ciągu 2 lat ,akumulator, termostaty, komplet świec, turbina regeneracja, tuleje na wahaczu i łączniki stab.

http://desmond.imageshack.us/Himg535/scaled.php?server=535&filename=dsc0230kopiay.jpg&res=landing

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=15&t=160396 Czyszczenie parownika

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=160013 MOJE E-90 skradziona

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

N47 z 10.2007, 1 rejestracja maj 2008, zakup listopad 2010 z przebiegiem 62k, obecnie 101k.

Oprócz standardowych spraw serwisowych mam podobnie jak kolega dymko, pocenie simerringa przedniego i prawego na moście, ale znajomy mechanik radził, żeby na razie nie ruszać, tylko kontrolować.

Poza tym, odpukać, cisza :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

E91 Touring , 2008 , 177 KM , N47A , produkcja Holandia , zakup Berlin

Przebieg - zakup 06.2012 - 191 000 km , teraz - 209 000 km.

Wymiany :

194 000 - koło dwumasowe , sprzęgło, docisk, tarcza

208 000 - tuleje wahacza ukośnego , koło pasowe .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to wychodzi na to, że ja mam najwięcej :)

M47 263tyś

przy 220 tyś wymieniłem:

sprzęgło z dwumasą (tarcza była zużyta reszta profilaktycznie)

2 świece żarowe oraz sterownik profilaktycznie,

odmę bo jeszcze nikt nie wymieniał - pod obudową puszczało olej,

klapki bo były luźne - wywaliłem (zero różnicy).

uszczelka kolektora wydechowego (w korkach śmierdziało),

2 termostaty bo były otwarte (mi nie przeszkadzało, ale na wyświetlaczu miałem max 70st),

profilaktycznie dałem sprawdzić na maszynie wtryski odziwo wsio oki,

 

Auto ma 204 kuce - sprawdziłem w kwietniu.

Edytowane przez lopico
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

E90 320d 163KM z 2005r zakupiony przy 130 kkm (3 letnie) obecnie 250kkm (oryginalny przebieg)

 

- kolektor dolotowy przy 160kkm - na wszelki wypadek, okazał się w całkiem dobrym stanie

- termostaty przy 230kkm

- filtry i płyny co rok

Edytowane przez damko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

e87 118d chip na 163KM

m47 2006r obecnie ~124500 - kupiony w Mikolowie BMW SIKORA z przebiegiem 37tys z groszem w 2010

ZERO PROBLEMOW z silnikiem

Edytowane przez lukolo85
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.