Skocz do zawartości

E91 Dziwne zgrzyty


Vale46

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, ostatnio kupiłem 330xd 2005r i jak narazie wszystko gra autko sprawuje się dobrze ale przy wjeżdzaniu powoli na np. krawężnik słychać zgrzyty, skrzypienie w okolicach przedniej szyby i nie mam pojęcia co to może być. Przytrafiło się komuś coś podobnego? Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie uszczelki przy szybie albo drzwi. Akurat w BMW mi się to nie zdarzyło tylko VW, ale czytając forum to ktoś się wypowiadał coś o uszczelkach :)

 

Ja potwierdzam, że uszczelki w drzwiach e9x potrafią nieprzyjemnie hałasować, szczególnie gdy obficie potraktujemy je silikonem.

Spróbuj dokładnie umyć uszczelki drzwi wodą z mydłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Całkowicie potwierdzam ten fakt z potraktowaniem uszczelek preparatem z silikonem..popełniłem ten błąd i uszczelki mi grały chyba przez rok..boże święty tego dziadostwa nie szło usunąć..nie róbcie tego...

 

A jeśli chodzi o te zgrzyty, sprawdź tę szybkę co jest na zegarach. U mnie ona grała czasami. Zastosowałem rosyjską metodę, z nerwów..prawy prosty. Chyba jakoś wyskoczyła, albo się wypieła, bo teraz mam spokoj:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vale46, udało Ci się zdiagnozować problem? Mam identyczną sytuację, tylko te zgrzyty sa praktycznie cały czas. Mam silnik N47. Czy ktoś już miał podobny przypadek oprócz jaszej dwójki?

Niestety dopiero w maju oddaje auto do roboty, jakoś przez tyle czasu tego nie ogarnąłem. Jutro pogadam z moim magikiem od BMW to napiszę co on na to ;)

Co do szybki na zegarach to też ją słychać ale to nie to ;) Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedynym wg mnie słusznym rozwiązaniem jest posmarowanie uszczelek preparatem NASKOSIL 11. U mnie problem zniknął całkowicie, posmarowałem raz 8 miesięcy temu.

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego sprawdz na poczatek czy masz dokręcone dokładnie rozpórki ... bo to jest max godzinka roboty a jesli tam masz luzy to troche skoda z tym jezdzić bo jesli coś skrzypi to znaczy że trze i mogą powstać luzy które poźniej juz sie nie da zlikwidowac ...

Kiedyś co prawda tez mi skrzypiały uszczelki w fokusie ... w tylnych drzwiach ( na krawężnikach ) ale tu jest rozporka i to bym sprawdzał na pierwszy ogień bo to da się jednoznacznie wykluczyc odrazu w prosty sposób.

http://www.azeroplus.pl

Jakby Bóg preferował przedni napęd, chodzilibyśmy na rękach...

http://images38.fotosik.pl/1891/729270affbdc14bem.jpg

http://www.motostat.pl/user_images/52708/icon1.png

"Inwestycje WIELKIEGO formatu"


Sprzedam moje E91 320d ... info pod telefonem 662 079 26pięć

http://otomoto.pl/bmw-320-200-zdjec-perelka-C33615250.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na kielichu masz umocowana rurę idącą w kierunku środka podszybia ( 2 sztuki lewa i prawa :) ) a pod filtrem masz na środku zaślepkę, okrągła ok 3cm średnicy - podważ delikatnie nozykiem lub śrubokrętem.

Rozpórki ( bynajmniej przed liftem ) są mocowane na śruby z łbem typu gwiazdka ... tylko uważaj bo centralna na podszybiu jest o jeden rozmiar wieksza jak te na kielichach wiec jesli chcesz to robic to musisz miec odpowiednie nasadki.

http://www.azeroplus.pl

Jakby Bóg preferował przedni napęd, chodzilibyśmy na rękach...

http://images38.fotosik.pl/1891/729270affbdc14bem.jpg

http://www.motostat.pl/user_images/52708/icon1.png

"Inwestycje WIELKIEGO formatu"


Sprzedam moje E91 320d ... info pod telefonem 662 079 26pięć

http://otomoto.pl/bmw-320-200-zdjec-perelka-C33615250.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przejechałem kilka km rano, temperatura ponizej 0. Nadal slychac zgrzyty:/ po pracy spróbuję jeszcze raz wyczyścić dokladnie uszczelki wodą z mydłem. Mam nadzieje, ze pomoże. ..

 

No jest to wkut..ące..nie da się ukryć, ja nie mogłem tego umyć, pewnie to wina preparatu który kupiłem z polecenia w sklepie z cześciami do aut, nawet próbowałem w jednym miejscu alkoholem, nic, poprostu musiał minąć czas..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przerabiałem podobny problem. Skrzypienie było słychać głównie przy przejazdach przez progi spowalniające. Pomogło przesmarowanie gornej części amortyzatora na wysokości odbojów. Trzeba oczywiście podnieść auto na podnośniku, żeby się tam dostać. Smar trzeba nałożyć tak, aby był pomiędzy amortyzatorem a odbiojem w środku. Nie wiem jak to lepiej wytłumaczyć. U mnie jakiekolwiek skrzypienie zniknieło od razu. Nie wiem czy to dokładnie jest twój przypadek, ale wiele osób kazało mi wymieniać mocowania stabilizatora co w ogóle nie pomogło. Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A u mnie nasmarowanie uszczelek pogorszyło sytuację - a używałem polecanego einszett Gummi Pflege Stift - od razu było słychać trzaski więcej, głośniej i dłużej. Dwa dniu później umyłem uszczelki APC einszetta i wszystkie te odgłosy zmalały. Cały czas mam z nimi problem, zaraz po wyjechaniu z garażu, przez pierwsze 500 metrów słychać je wyraźnie. Myślę, że dokładne mycie jest rozwiązaniem.

Footer-Smallest.jpg

Sprzedam licznik HIGH do E9x i E8x.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.