Skocz do zawartości

arturoski

Zarejestrowani
  • Postów

    46
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F30 330d M Sport '13

Osiągnięcia arturoski

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Moi mili czy znacie kogos na Pomorzu kto mialby ten klucz?
  2. Trochę przeszperałem ofrum, jest wielki wątek na temat info przed zakupem serii 5. Czy to ten temat? Jeśli nie, proszę o linka. Juz tydzien na 5W30 i śmiało mogę powiedzieć, że jest duzo lepiej z dźwiękiem. Jak się rozgrzeje, to prawie wcale nie słychać. Myślę, że będzie jeszcze lepiej. Czy, tak przy okazji, kabina w F30 vs E90 jest mniej wygłuszona? Silnik ogólnie dużo bardziej słyszalny, szczególnie dolot i dźwięk zasysanego powietrza (rury dolotowe na miejscu).
  3. Wydaje się, że to zawory. Wydaje mi się, że wtryskiwacze wydawałyby bardziej stukający dźwięk - ekspertem jednak nie jestem, profilaktycznie doleje jakiegoś środka oczyszczającego układ. Mogę dodać, że od dłuższego czasu jeżdżę na BP Ultimate Diesel. Nowy olej zamówiony, Shell Helix Ultra Professional AM-L 5w-30 Pure Plus. Zobaczymy co przyniesie ta zmiana. W chwili obecnej wydaje się, jakby własnie nie było odpowiedniego smarowania. Czy będę musiał odnotować zmianę w kompie, jeśli olej zmieniałem jakiś miesiąc temu?
  4. Witam, Od niedawna jeżdzę F30 330d (przesiadka z E90). Nie da się ukryć, że silnik pracuje zupełnie inaczej jak na moje ucho. W szczególności zawory klekoczą jak szalone (w porównaniu do M57). Czy to normalka? Nie mam okazji posłuchać innego modelu. Klekot jest pomiędzy 1000 a 1500 obr/min tylko przy lekkim gazie, przy wiekszym gazie zmienia się charakterystyka dzwięku i jest ok. Jeżdżę obecnie na 5w40, może to za gęsty olej na ten silnik? Przebieg to 42 tys km. Proszę o poradę. Pozdrawiam.
  5. Około miesiąc temu wymieniłem przekładnię na nowszą używaną, znaczna część stuków znikneła. Dodatkowo jeździłem na wahaczach od M3, zmieniłem na serię i to też dużo dało. W większości przypadków to jednak poduszki amortyzatorów tłuczą, przedwcześnie się zużywają na nieseryjnym zawieszeniu. Dla tych z niestandardowym zawieszeniem polecam zerknąć na nieseryjne mocowania, takie jak ma np. KW w swojej ofercie.
  6. Tu chodzi generalnie o moment obrotowy, z którymi pewne elementy sobie nie radzą. Zmniejszysz moment, to wibracje zmaleją... ale nie o to chodzi.
  7. Ja skrzynie tak czy inaczej mam do naprawy. Dyferencjał to inna sprawa, na razie unikam większego przyspieszania. Myślę, że warto w moim przypadku rozglądać się za lsd zamiast za zwykłym dyferencjałem. Może w tym roku się uda, zobaczymy...
  8. Mechanik uznał, że winny jest dyferencjał. Ciężko mi się do tego ustosunkować, ale najpierw będę szukał problemów w skrzyni biegów. Przy wyłączaniu zapłonu pojawia się terkoczący dźwięk (przy wciśniętym pedale sprzęgła nie występuje). Jestem w trakcie rozmowy ze specami od skrzyń. Muszę podjechać na oględziny. Dam znać jak się sprawa potoczy.
  9. Chciałbym podbić poprzedni post odnośnie długości łączników stabilizatora. Załączam zdjęcia stabilizatora Eibacha. Ku mojemu zdziwieniu jedna strona wyglada inaczej niż druga. Mocowanie jest bardziej wygięte z lewej strony. Czy powinienem to reklamować? http://i651.photobucket.com/albums/uu239/arturoskee/330d/eibacharbright.jpg http://i651.photobucket.com/albums/uu239/arturoskee/330d/eibacharbleft.jpg
  10. Wymieniony kolejny komplet mocowan amortyzatorow z przodu. Tym razem mam juz ten kolek do lokalizacji kolumny. Dalej stuka szczególnie jak bardzo wolno jade przez poprzeczne dziury w jezdni. Bede chcial z powrotem zalozyc laczniki stabilizatora whiteline. Pytanie czy przy lekko obnizonym zawieszeniu powinienem miec krotsze te laczniki czy dluzsze? (sa regulowane)
  11. Podziwiam zapał. 8 godzin to niezły wynik. Ja chętnie obejrzałbym jakieś fotki z tej akcji, jeśli masz. Czy w kwestii centrowania tarczy sprzęgła musiałeś skorzystać z jakiegoś specjalnego przyrządu?
  12. Mówiąc szczerze to w pracy jeden gosciu ma trójke z 2006 roku ale fakt, że raczej hydrauliczną przekładnię i u niego kompletnie nic nie stuka. U mnie nie ma luzów żadnych ale jednak coś słychać. Właśnie czytam wątek gdzieś na forum US, że cała przekładnia może być lekko poluzowana. Nie wiem czy to prawda ale chyba trzeba było zdjąć przekładnię, żeby wyjąć DPF. A mi się właśnie wydaje, że stuki mam od czasu wycięcia DPF.
  13. Czy mogłbyś sprecyzować, o którą część dokładnie chodzi? :?:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.