Skocz do zawartości

Chcę kupić. E46 porady,opinie pytania


barti801

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Takie 318i 143km jest o 1,5sek. szybsze w sprince do 100km/h niż Twoje 318d :P

 

Swoją drogą gdyby nie było wyższej akcyza za pojemność silnika powyżej 2l to szukałbym czegoś większego z tym, że wtedy to już bym pewnie poszedł w lpg.

Poza tym nie ma aut bezawaryjnych, do każdego trzeba coś dołożyć od czasu do czasu tym bardziej, że takie E46 może już mieć kilkanaście lat.

 

Ale wara od mojego 318d. Szukalem diesla, a nie benzyny. Taki sie trafil, trudno. Pojdzie zestaw sprzegla od M47N 320d jak ten padnie to i mocy przybedzie pozniej.

 

Nie szukalem diesla do sprintow. Nie siedze ze stoperem za kolkiem. Do sprintow to sobie scigacza kup.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wg mnie 318i po lifcie, jesli zadbane to jest swietny wybór...

 

aj z koeli nigdy bym nie kupił318d... gdybym juz musial brac diesla, to tylko 330d...

 

To uzasadnij jeszcze czemu masz 323 przed liftem i dlaczego bys nie kupil 318d.

Zdecydowanie fachowe podejscie, merytoryczna odpowiedz.

 

Dawaj dalej, kolejny do porownania diesel, benzyna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JohnnyBravo dzięki za informacje i własne przemyślenia.

Dziś miałem okazję przejechać się BMW E46 320d touring z 2001 roku, jednak przód auta był przed faceliftowy. I powiem szczerze, że od momentu wyjazdu za bramę, nawet nie wiem kiedy rozpędziłem auto do 130 km/h, zupełnie tej prędkości tak nie odczuwając przez co prawie udało mi się zarobić mandat, a skończyło się na rozmowie z panem policjantem. Niby tylko 136 kucy, ale na prawdę jestem pod wrażeniem, że kombi też potrafi. Tak czy inaczej facet chce za auto 15 000zł. Opowiadał i pokazywał dokumenty, że jest w kraju pierwszym właścicielem od 3 lat, rachunki, faktury na wymianę oleju i filtrów też widziałem, nawet od wymiany żarówki xenon :D No i widziałem też rachunek za wymianę turbiny - prawie 3 tys zł!!! :mad2: Ale mówił, ze obecna (nowa) pracuje idealnie i spełnia swoje zadanie na 100%, a ta, która była zepsuta trafiła do regeneracji i ma ją również w garażu (niby sprawną) tym samym twierdząc, że dorzuca ją do kupionego auta. Samochód zadbany z zewnątrz w świetnej kondycji, oryginalny lakier. Czy bita kiedykolwiek? Nie wiem, nie znalazłem nic pod maską - silnik wygląda jak typowy eksploatowany egzemplarz - czysty (żadnych wycieków), ale zakurzony, mocowania śrub nigdy nie tykane żadnym kluczem, chłodnica tego samego roku produkcji co samochód, no i to wszystko od osoba prywatnej. Niby okazja, ale jednak jest to wersja przedliftowa, a doprowadzenie jej do wyglądu, który mi się w miarę w tych wersjach podoba to też niemały wydatek: zderzak M-series ok 600zł z halogenami (przygotowany do lakierowania), chromowane nerki - 130zł, oryginalne alu bmw - zależy - fajne ok 1300zł, dymne i diodowe lampy tylne ok 450 zł komplet, lampy przód 890zł. Razem ok 19 tys zł pewnie z lakierowaniem.

 

A slyszales o legendarnej pompie VP44? Juz lepiej bierz to 318i. Daj mi namiar jak masz kogoś kto sprzedaje fajne felgi do BMW za 1300zł tak nawiasem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli już tak rozważać, to zdecydowanie warto brać 2.0B 143KM, niż szukać czegoś z zalewu 2.0d. Benzyna będzie dużo lepsza opcją,spali więcej ale wcale nie tak dużo wiecej. Na pewno mniejszy przebieg, łatwiej o zadbany egzemplarz. No i 2.0d dorobiło się opinii i obecnie postrzegane jak kiedyś niechlubne 2.5tds. Nikt kto się zna nie chce tego kupić.
sprzedam kierunkowskaz nr oem 63138370720 , przewód gumowy nr oem 11532247725 - dział giełda
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie szukalem diesla do sprintow. Nie siedze ze stoperem za kolkiem. Do sprintow to sobie scigacza kup.

Przy moich rocznych przebiegach oraz sposobie jazdy silnik który mam jest wystarczający.

To auto ma pojemność bodajże tylko 2.0 a nie oznaczenie 2.0 i 4 cylindry. To jest 318.

W zyciu bym 318 nie kupowal w benzynie.

wg mnie 318i po lifcie, jesli zadbane to jest swietny wybór...

aj z koeli nigdy bym nie kupił318d... gdybym juz musial brac diesla, to tylko 330d...

To uzasadnij jeszcze czemu masz 323 przed liftem i dlaczego bys nie kupil 318d.

Zdecydowanie fachowe podejscie, merytoryczna odpowiedz.

 

Dawaj dalej, kolejny do porownania diesel, benzyna.

Sam też konkretnie umotywowałeś swój poprzedni wpis :duh:

jeśli już tak rozważać, to zdecydowanie warto brać 2.0B 143KM, niż szukać czegoś z zalewu 2.0d. Benzyna będzie dużo lepsza opcją,spali więcej ale wcale nie tak dużo wiecej. Na pewno mniejszy przebieg, łatwiej o zadbany egzemplarz. No i 2.0d dorobiło się opinii i obecnie postrzegane jak kiedyś niechlubne 2.5tds. Nikt kto się zna nie chce tego kupić.

Ostatnio sporo się pojawiło modeli 318i 143km i więcej też jest tematów o problemach z nimi. Silniki serii N42 miały fabryczną wadę napinacza łańcucha rozrządu, zdarzają się problemy z zespołem regulacyjnym wałka rozrządu zaworów wydechowych i ssących oraz z ciśnieniem oleju (pompa). Jeśli chodzi o stosunek spalania do osiągów to jest jak najbardziej przyzwoity.

http://imageshack.us/a/img22/2969/p1070367s1.jpg

http://www.motostat.pl/user_images/25837/icon3.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie szukalem diesla do sprintow. Nie siedze ze stoperem za kolkiem. Do sprintow to sobie scigacza kup.

Przy moich rocznych przebiegach oraz sposobie jazdy silnik który mam jest wystarczający.

To auto ma pojemność bodajże tylko 2.0 a nie oznaczenie 2.0 i 4 cylindry. To jest 318.

W zyciu bym 318 nie kupowal w benzynie.

wg mnie 318i po lifcie, jesli zadbane to jest swietny wybór...

aj z koeli nigdy bym nie kupił318d... gdybym juz musial brac diesla, to tylko 330d...

To uzasadnij jeszcze czemu masz 323 przed liftem i dlaczego bys nie kupil 318d.

Zdecydowanie fachowe podejscie, merytoryczna odpowiedz.

 

Dawaj dalej, kolejny do porownania diesel, benzyna.

Sam też konkretnie umotywowałeś swój poprzedni wpis :duh:

jeśli już tak rozważać, to zdecydowanie warto brać 2.0B 143KM, niż szukać czegoś z zalewu 2.0d. Benzyna będzie dużo lepsza opcją,spali więcej ale wcale nie tak dużo wiecej. Na pewno mniejszy przebieg, łatwiej o zadbany egzemplarz. No i 2.0d dorobiło się opinii i obecnie postrzegane jak kiedyś niechlubne 2.5tds. Nikt kto się zna nie chce tego kupić.

Ostatnio sporo się pojawiło modeli 318i 143km z zachodu i więcej też jest tematów o problemach z nimi. Silniki serii N42 miały fabryczną wadę napinacza łańcucha rozrządu, zdarzają się problemy z zespołem regulacyjnym wałka rozrządu zaworów wydechowych i ssących oraz z ciśnieniem oleju (pompa). Jeśli chodzi o stosunek spalania do osiągów to jest jak najbardziej przyzwoity.

http://imageshack.us/a/img22/2969/p1070367s1.jpg

http://www.motostat.pl/user_images/25837/icon3.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi się wydaje, że jeśli się nie znasz za bardzo na samochodach to lepiej dać zarobić naszym zachodnim sąsiadom. Wpisz w wyszukiwarkę, ze chcesz auto od pierwszego właściciela i nie z komisu. Umów się tak na kilka "oglądnięć". Pojedź, obejrzyj, sprawdź dokumentacje bo w Niemczech też są oszuści i jak wszystko będzie ok to ciesz się z jazdy. Zapłacisz za to trochę więcej niż kupując w Polsce(mi wyszła górna granica cen z otomoto za podobne egzemplarze), ale będziesz wiedział co masz. Ja tak już zrobiłem z drugim autem. Teraz mam od listopada 2011 roku BMW 318i z 2000 roku, którym zrobiłem do tej pory 15tyś km, i w które włożyłem od momentu zakupu 80zł(50zł zdiagnozowanie problemu palącej się lampki check-engine i 30zł wymiana wężyka, który był dziurawy i przez to powodował zapalenie się kontrolki i falowanie obrotów). I to jeszcze się sfrajerzyłem bo mechanik mówił, że za naprawę mam dać chłopakowi, który to robił na piwo, a ja chciałem być uprzejmy i spytałem się ile się należy, a goowniarz do mnie.. - 30zł :duh: . No ale cóż... mogłem nie pytać... :mad2: Bym zapłacił wtedy 50zł za diagnozę i dał chłopakowi na piwo za wymianę wężyka..
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daj mi namiar jak masz kogoś kto sprzedaje fajne felgi do BMW za 1300zł tak nawiasem.

 

 

http://moto.allegro.pl/felgi-bmw-z4-e46-e90-e87-m3-18-oryginalne-okazja-i2588037998.html

 

Ojej. :duh: Po pierwsze ten model jest fuj. Po drugie widziałeś na żywo? Proste są? Ile razy prostowane i spawane?

Cena powyżej 2000zł za 18'' nie jest dla mnie szokiem za dobry stan. Wszystko co poniżej wymaga gruntownego sprawdzenia.

Edytowane przez dxtr71
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli już tak rozważać, to zdecydowanie warto brać 2.0B 143KM, niż szukać czegoś z zalewu 2.0d. Benzyna będzie dużo lepsza opcją,spali więcej ale wcale nie tak dużo wiecej. Na pewno mniejszy przebieg, łatwiej o zadbany egzemplarz. No i 2.0d dorobiło się opinii i obecnie postrzegane jak kiedyś niechlubne 2.5tds. Nikt kto się zna nie chce tego kupić.

Ostatnio sporo się pojawiło modeli 318i 143km z zachodu i więcej też jest tematów o problemach z nimi. Silniki serii N42 miały fabryczną wadę napinacza łańcucha rozrządu, zdarzają się problemy z zespołem regulacyjnym wałka rozrządu zaworów wydechowych i ssących oraz z ciśnieniem oleju (pompa). Jeśli chodzi o stosunek spalania do osiągów to jest jak najbardziej przyzwoity.

 

Sluchaj, widać, że nawet koło 2.0d nie stałeś. Jeśli kupujesz zaniedbane auto od Turka to czego się spodziewasz.

W M47N jest dużo peryferii, które się zużywają ale sam silnik jest nie do zajechania.

 

Najgorsze co Cię może trafić to dwumas, który też masz w benzynie. Dużo innych rzeczy da się zrobić samemu, w małych kosztach albo tylko poświęcając swój czas.

 

Nie uważam, że benzyna, która ma nawalone ponad 200tys, z gazem w podłodze to lepsza opcja niż diesle, bo często silnik nadaje się tylko do remontu generalnego. Sam wymieniłeś poważne wady konstrukcyjne silnika N42, od których M47N jest np wolny.

 

Jak mówisz też że 3.0d jest cacy a 2.0d nie to już poważnie podważa twoją inteligencję bo baza tych silników i w dużej mierze osprzęt jest taka sama, zależnie jeszcze od wersji tych silników. Różnią się ilością cylindrów (zawsze) i wytrzymałością napędu (też nie zawsze).

 

Możesz mnie hejtować ile chcesz, ale jeśli kolega chce benzynę, to chwała mu za to - też bym chciał, gdyby nie spalanie.

Niemniej jednak nic nie zastąpi mu wrażenia kultowego i mało awaryjnego R6.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sluchaj, widać, że nawet koło 2.0d nie stałeś. Jeśli kupujesz zaniedbane auto od Turka to czego się spodziewasz.

W M47N jest dużo peryferii, które się zużywają ale sam silnik jest nie do zajechania.

 

Najgorsze co Cię może trafić to dwumas, który też masz w benzynie. Dużo innych rzeczy da się zrobić samemu, w małych kosztach albo tylko poświęcając swój czas.

 

Nie uważam, że benzyna, która ma nawalone ponad 200tys, z gazem w podłodze to lepsza opcja niż diesle, bo często silnik nadaje się tylko do remontu generalnego. Sam wymieniłeś poważne wady konstrukcyjne silnika N42, od których M47N jest np wolny.

 

Jak mówisz też że 3.0d jest cacy a 2.0d nie to już poważnie podważa twoją inteligencję bo baza tych silników i w dużej mierze osprzęt jest taka sama, zależnie jeszcze od wersji tych silników. Różnią się ilością cylindrów (zawsze) i wytrzymałością napędu (też nie zawsze).

 

Możesz mnie hejtować ile chcesz, ale jeśli kolega chce benzynę, to chwała mu za to - też bym chciał, gdyby nie spalanie.

Niemniej jednak nic nie zastąpi mu wrażenia kultowego i mało awaryjnego R6.

 

Pomieszałeś wypowiedzi dwóch osób.

Poza tym diesel ma swoje wady a benzyna swoje i nie ma aut bezawaryjnych... tyle w temacie.

http://imageshack.us/a/img22/2969/p1070367s1.jpg

http://www.motostat.pl/user_images/25837/icon3.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam chcę kupic koło pasowe co myślicie o tej aukcji którą wybrać ? te za 299 czy za 569 ?

które mi pochodzi dłużej a jeśli chopdzi o te aukcje to to nie są jakies podróbki włożone w oryginalny karton ?

http://allegro.pl/kolo-pasowe-walu-bmw-3-e46-318d-320d-116km-150km-i2595083059.html

http://allegro.pl/corteco-kolo-pasowe-bmw-e46-320d-150km-oryginal-i2634220932.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bmw e46 to jest skarbonka ja wlozylem w ciagu roku w czesci 6tys plus 4 ktore wydalem na nowe felgi i opony nowe razem 10tys.ale nie zaluje to zajebiste autko i w m pakiecie wyglada swietnie ale uwazaj zebys bubla nie kupil skladanego z 3 aut polecam kupic bezposrednio od niemca koszt to 1200zl na lawecie plus 1800 przerejstrowanie w polsce to mojesz kupic to co moj brat skaladany z 3 i juz stoi 2 m w naprawie a jezil 4 dni od zakupu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
To będziesz miał problem, bo 2,0 R4 143km mniej pali, ale jest nowszym silnikiem i bardziej a awaryjnym od 2,0 R6 150km, który więcej pali :8) kolejnym plusem dla R4 są lepsze osiągi, a dla R6 dźwięk silnika. Musisz się przejechać i wybrać :cool2:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Ja polecam R4, 143KM. Średnie spalanie PB 8,8l, LPG 11,5l. Awaryjność (odpukać) brak. A zrobiłem już prawie 30tyś km (obecny przebieg 207tyś). Polecam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie ilu właścicieli tyle opinii, ja akurat mam silnik R6 2.5 i średnie spalanie 8,5 l. W zasadzie bez większej różnicy czy to lato czy zima. Oczywiście dużo zależy jak jest samochód użytkowany, i jakie paliwo lejemy. W trasie bez ostrego traktowania nawet poniżej 7 l można zejść, ale to dotyczy płynnej jazdy. Jak ktoś lubi co chwilę deptać i hamować czyli taką szarpaną jazdę, to raczej niech liczy 10l :norty:
A wszystko to przez REKINA ;-)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Hehe no i widzisz jest problem :wink: ja też szukałbym 323,325,328, bo to są przyjemne silniki :cool2: i jak widać jak się jeździ z głową bardzo mało palą (słyszałem już o tym wcześniej więc wierzę :8) ), ale w tym porównaniu wg mnie R4 2,0 bije R6 2,0, której jest mniej dynamiczne i więcej pali a jak widać z awaryjnością bywa różnie, z R6 też bywają problemy.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.