Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, temat banalny jednak prosilbym o wyrozumialosc....Wyczerpalem wszytkie mozliwe srodki zmierzajace do naprawy mojego autka i zamierzam wybrac sie do warsztatu na badanie komputerowe moglibyscie mi doradzic ile mozna zaplacic za scan e30 z 90 roku i czy to ma znaczenie wogole > bylbym bardzo wdzieczny, nie chcialbym pasc ofiara jakiegos nacigacza :? Pozdrawiam.
Opublikowano

mozesz to sobie sam zrobić ZA DARMO!!!! podłączasz żaróweczke lub diodę do odpowiedniego przewodu pod maską włączasz zapłon i wciskasz szybko pedał gazu do dechy 5 razy a po chwili żarówka pokaże ci błyski które zliczysz i według tabeli kodów znajdziesz opis usterki!!!!

 

poszukaj tu na forum!!!!!

Opublikowano
Gracus7 to ciekawe co mowisz niestety nie jestem na tak zaawansowanym stopniu jak ty jesli chodzi o instlacje elektryczne :wink: i odnalezienie "odpowiedniego kabelka pod maska" sprawilo by mi nie lada kłopotu :wink: tak czy siak dzieki sarna , gracus7
Opublikowano

chłopie no nie przesadaj!!!! nie potrafisz podłączyć sie jednym końcem żarówki do przewodu numer 8 lub 12 w złączu przy skrzynce z bezpiecznikami a drugim końcem do + akumulatora!!!!! tabelę mogę ci wysłać na email !!! jeśli juz naprawdę tak ciężko u ciebie z tym toi bierz za tyłek jakiegoś kolesia który ma większe pojęcie i finito!!!! żadnej polityki czy ciecia kabli wystarczy zwykła igła i dwa kabelki z zarówką!!!!

 

SPRÓBUJ a zobaczysz jak pokochasz swoja furkę!!!

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Powstrzymał bym się od wkładania różnych "zwor" i "kabelków" do kości diagnostycznej, bo w chwili uszkodzenia jakiegokolwiek z elementów to ty będziesz miał problem a nie osoba która ci taką naprawę doradziła :naughty:

A może warto wpaść do autoryzowanej stacji i poprosić mechanika "na stronę" u mnie to kosztuję 50 zł. (bez zlecenia bo trzeba sobie pomagać :cool2: )

Poza tym będziesz miał człowieka w ASO który zna się na rzeczy.

Galeria moich pojazdów i ich historia

http://img149.imageshack.us/img149/6353/podpisoj3.jpg

Opublikowano
Powstrzymał bym się od wkładania różnych "zwor" i "kabelków" do kości diagnostycznej, bo w chwili uszkodzenia jakiegokolwiek z elementów to ty będziesz miał problem a nie osoba która ci taką naprawę doradziła

 

Osoby, które to doradzają mają pewne doświadczenie i wiedzą co piszą.

Wogóle nic nikt nie pisał o żadnych "zworach" a jak wierzysz w bajki to jedź sobie do ASO i płać, a w ogóle jeżeli masz takie fundusze to dlaczego jeździsz tylko E30 316 ?? a nie 850i ?? :twisted:

Ja osobiście nie mam zaufania do ASO i wolę sam pogrzebać przy aucie.

 

 

poprosić mechanika "na stronę" u mnie to kosztuję 50 zł.

Takich rzeczy to ja nie popieram, i nie wiem co wy tam robicie na tej "stronie" za 5 dych hehehhe

:twisted: :twisted: :twisted:

 

Też prosiłbym jeśli można o tabelkę [email protected]

A i jeszcze pytanko czy pasuje ona do wszystkich modeli ???

BMW E30 316i 1.8 M10B18 coupe

BMW E30 318i M40 coupe

BMW E34 525td touring

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Mam pytanko. Jeśli złącze diagnostyczne jest przy bezpiecznikach to do czego służy to złącze po drugiej stronie przy akumulatorze? Moje BMW to też e 36 318 92r.
Opublikowano

Pytanie, chodzi o podłączenie do kompa głownego,czy od gazu tej wtyczki?? Chciałbym, żeby mi ktoś konkretnie i dobrze wyregulował gaz, bo u mnie w serwisie gdzie zakładałem panowie widać mają z tym problem :cry: , ile kosztuje podłączenie do kompa od gazu i regulacja instalki i czy najlepiej najpierw podpiac sie pod kompa glownego a poźniej dopiero pod gazowego

Dzieki

Opublikowano

Witam,

 

moglbym takze poprosic o te kody ?? [email protected]

 

No i kilka pytan mam oczywiscie :) a mianowicie:

 

jeden koniec wpina sie do zlacza diagnostycznego ?? ale do pinu 8 czy 12 ?? oraz jaka ma byc ta zarowka ?? jakie powinna miec parametry ???

 

Pozdrawiam

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Opublikowano
Same podłączenie do komputera lub sczytanie błędów w jakikolwiek inny sposób bez analizy spalin to "psu na budę". Tylko kompletna diagnostyka może w sposób miarodajny i wiarygodny określić stan silnika. Mechanicy którzy nie robią analizy spalin są niewiarygodni i należałoby takie warsztaty omijać z daleka. Wydaje mi się że 50 zł raz w roku silnikowi się należy.
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
A ja czekam od 25 lutego i sie niestety niedoczekalem :(
Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Opublikowano

Panowie! ta cala tabela kodów błyskowych przydatna jest jedynie przy wystąpieniu konkretnej usterki, a kody migawkowe pomagają w odnalezieniu "najmniejszego" wymiennego elementu mogącego być przyczyną ustrki, ktorej wykrycie (a co za tym idzie zarejestrowanie blęedu) jest sygnalizowane zapaleniem kontrolki check engeine (o ile jest).

 

Tak więc reasumując zczytanie kodów migawkowych nie daje nam większej wiedzy dotyczącej rzeczywistego stanu samochodu poprawnie funkcjonujacego i chcąc sprawdzić np. stan silnika naszego nowego nabytku nie wystarczy nam jedynie żaróweczka :8)

To by było zbyt proste :wink:

 

Pozdrawiam!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.