Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 12.01.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. Pozdrawiam z wczorajszego odbioru 🙂
    3 punkty
  2. Cześć. Wymieniałem ostatnio w nieautoryzowanym warsztacie olej, filtr oleju, filtr powietrza i filtr kabinowy. Po odbiorze samochodu, po włączeniu zapłonu od razu zapala się "Błąd systemowy funkcji wezwania alarmowego SOS". Błędu nie da się skasować. Byłem w innym warsztacie, gdzie podłączyli pod komputer i skasowali błąd twierdząc, że żadnych przyczyn nie widać. Po przejechaniu kilku km i ponownym uruchomieniu silnika błąd znów się pojawił. Samochód działa sprawnie, ale irytuje wyświetlany komunikat na desce, którego nie można skasować. Jakie mogą być przyczyny? Czy to może mieć jakikolwiek związek z tą wizytą w warsztacie? Czytałem, że po 3 latach może chodzić o rozładowany akumulator od TCU, który jest podsufitce i jego wymiana jest dość kosztowna? Jestem umówiony do mechanika/elektronika w warsztacie specjalizującym się w BMM, ale dopiero za jakiś czas. Ciekawi mnie o co może chodzić i co gorsza jakie koszty mnie czekają. Z góry dzięki za wszelkie sugestie. Auto: X1 F48, 2017, sDrive 20i, przebieg 66 tys. km -- MG
    1 punkt
  3. Do Premium generujesz kod po mapie lub lifetime. Wygeneruj dla wymaganej mapy i bedzie ok.
    1 punkt
  4. I tu się muszę zgodzić, można nawet pomyśleć o terapii grupowej😂
    1 punkt
  5. Ja wymienialem baterie, ale te wpisy (wykonane serwisy) sa w samochodzie tez widoczne. Mialem 2 razy sytuacje, ze kluczyk nie zsynchronizowal sie z samochodem i w serwisie byl inny przebieg niz w rzeczywistosci. Raz sie doradca zorientowal, a raz wpisali mi przeglad 600 km wczesniej 😄 Ale no nie wyglada na to by cos znikalo po wymianie baterii
    1 punkt
  6. Kiedyś było tak, że na 318i można było dostać lepszy rabat niż na 320i i ostatnio ktoś pisał na forum, że dalej tak jest. Więc to też warto wziąć pod uwagę. A co do wyboru pomiędzy 318i z M Pakietem, albo 320i bez, to każdy będzie miał inną opinie. Wszystko zależy od tego jak bardzo podoba Ci się M Pakiet i jakiej mocy auta oczekujesz. Jeśli wcześniej jeździłeś 100 konnym autem to pewnie będziesz zadowolony z 318i, a jeśli przesiadasz się z czegoś mocniejszego to i 320i może być dla Ciebie zbyt słabe. Ja wybierając samochód zdecydowałem się na 318i, bo dopłata 25k do 320i według mnie była zbyt duża w stosunku do niewielkiej różnicy w mocy. Jeśli miałbym dopłacać do mocniejszego silnika to wybrałbym przynajmniej 330i, bo dopiero tam różnica mocy jest na tyle istotna, żeby to było warte dopłaty według mnie. M pakietu nie wziąłem bo nie jest dla mnie wcale oczywiste, że auto w nim lepiej wygląda, ale to kwestia gustu i każdy będzie miał inną opinie.
    1 punkt
  7. Oczywiście że różnica między 318 a 320 jest zauważalna. Ja dopłaciłem do lepszego silnika kosztem M i nie żałuję.
    1 punkt
  8. Standardowo nie zrobiłem zdjęć przy odbiorze ale na otarcie łez mam film 😉więc wrzucam dwa kadry. Może uda mi się coś cyknąć jutro. Folia sztos. Ze względu na krótki termin są w niektórych miejscach drobne bąble ale podobno za 2-3 dni znikną. Normalnie takiego samochodu nie wydają ale tutaj był mus więc wyjechał przed dojściem do perfekcji.
    1 punkt
  9. U mnie w lato pokazuje ~38-43km - z włączoną klimatyzacją - stoi pod chmurką. Teraz nie jest to miarodajne, bo stoi w ciepłym garażu i też 40.
    1 punkt
  10. Ulepszanie silników spalinowych dla zmniejszenia szkodliwości spalin przynosi rezultaty. Wystarczy przejść się po ulicy dużego miasta, żeby uświadomić sobie o ile zmniejszył się smród spalin w ciągu tych ostatnich dwudziestu lat. Jeśli nie pamiętasz to może postój chwilę przy starszym aucie i wyobraź sobie zapach panujący na ulicy zakorkowanej takimi autami i do tego spalającymi paliwa ołowiowe. My Polacy obciążeni dziedzictwem pańszczyzny i PRL nie rozumiemy, że działania rządów, w tym ekologiczne służą poprawie jakości życia ogółu społeczeństwa i szukamy wszędzie spisku "panów". PRL nasycił naszych rodziców i dziadków nieufnością do państw zachodnich, choć wszystkie sensowne produkty przemysłu motoryzacyjne były licencyjnie. Wystarczy wymienić licencję od takich firm jak Fiat, Berliet, Leyland, Massey-Fergusson czy Zetor. Teraz to ukształtowanie polskiego narodu w niechęci do zmian podsyca w nas propaganda rosyjska. Spróbuj oderwać się od tej spiskowej szurii. Kiedy Ci się już to uda, zobaczysz jaka to jest wielka ulga.
    1 punkt
  11. Przecież przy drzwiach jest tabliczka i pokazuje, jakie ciśnienie zastosować w zależności od rodzaju opon, obciążenia czy prędkości.
    1 punkt
  12. komputer podaje jakie powinno byc, do stylu jazdy, opony itp.
    1 punkt
  13. Wydaje mi się, że w przypadku opony o szerokości 255 producent nie przewiduje możliwości montażu "klasycznych" łańcuchów ze względu na ograniczoną przestrzeń pmiędzy wewnętrzną częścią koła oraz eleemntami zawieszenia, żaden łańcuch montowany na całe koło nie będzie mógł tam bezpiecznie funkcjonować. W tej sytuacji jedynym rozwiązaniem wydaje się zastosowanie rozwiązania thule/konig k-summit czyli łańcuchów montowanych jedynie na zewnętrznej części koła: https://www.taurus.info.pl/lancuchy/lancuchy-sniegowe-do-samochodow-osobowych/koenig-k-summit-gr-34?chains[searchType]=&chains[carBrand]=Bmw&chains[carModel]=Serie+3+(G20)+(2019)&chains[carTireSize]=255%2F40-18&chains[salons][]=&chains[priceMin]=&chains[priceMax]=&chains[sort]=brand Rozumiem, że wybierasz się swoją "tylnonapędówką" na wyjazd narciarski i obawiasz się o możliwości trakcyjne samochodu w przypadku trudnych warunków. Ja również mam 330i RWD i byłem nią już 3 razy na nartach w Alpach w Austrii w terminach (listopad / styczeń / marzec) i pomimo obfitych opadów śniegu, nigdy nie miałem problemów z wyjazdem z parkingu czy podjazdem krętą, ośnieżoną drogą do kolejnej wioski czy bezpośrednio do hotelu. Sam korzystam z zestawu kół zimowych 4x 225/45/R18 i mam łańcuchy Thule Easy-Fit jednak do tej pory nigdy nie musiałem z nich korzystać. Wyciągnąłem je z opakowania jeden raz, aby nauczyć się je zakładać 🙂
    1 punkt
  14. W tej cenie kupisz ładnego polifta b47. Najbezpieczniejszy silnik w f10, trzeba zwrócić uwagę na rozrząd, czujnik paliwa i ewentualny olej w wiązce, kolektor ssący z klapami - tu już klapy niewymienne jak w n47.
    1 punkt
  15. - wymiana oleju i filtra oleju przy 227000 No i niespodzianka przed wyjazdem wakacyjnym - opadły obie strony tył. upd. po ~3000km/ 40h jazdy - wszystko działa jak należy Prehistoria: - w zeszłym roku wymieniłem po kolei obie poduszki bo zaczęły zimą opadać, generalnie to zrobiłem bardzo szybko, żeby nie zaorać kompresora - bezpiecznik już był wymieniany, wiec te rzeczy się działy wcześniej w poprzedniego właściciela i kompresor już dostał swoje Po sprawdzeniu w warsztacie okazało się że spalony przekaźnik, no i po wymianie okazało się że niedomaga kompresor. Nie może napompować poduch. Więc wymiana kompresora... zamówiony i zamontowany kompresor Wabco nowy (oryginał, bez logo BMW), wedle warsztatu - nie warto brać używany czy odnowiony - cena na dobry odnowiony na 10-20% mniejsza od nowego, a używka to wielka niewiadoma... Tak wyglądają numery kompresora: Oryginal: Zamiennik:
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.