Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 10.06.2025 uwzględniając wszystkie działy

  1. Mogę powtórzyć to co powiedział mi specjalista w AutoRest - Bawaria Czerniakowska ma najlepszy/najbardziej doświadczony serwis. Autofus tragedia, Inchcape nieco lepiej. Ja od zawsze serwisuję BMW na Czerniakowskiej i złego słowa nie mogę powiedzieć, ale też nigdy nie miałem żadnych większych przygód.
    2 punkty
  2. Też znalazłem, bez problemu - a więc coś jest nie tak Skóra to zwykła Dakota, przeciętne zdjęcia, nie widać na zdjęciach tego wow. Pomijam cene. 250 tys za używane auto, 2 letnie. Pół roku temu za tyle było G60 520d z podobnym wyposażeniem z Pakietem M Pro, nowe. Jak ktoś ma firme to i sobie leasing weźmie, odliczy VAT itp. 250 tys za 2.0d w starej budzie, kto za to zaplaci? 80 tys nalotu? Mam 2020 z 90 tys nalotu za polowe ceny. A i z tym jest problem (ok nie ma EDC) Myślę że 150 tysiecy i ktos by zadzwonil. To nie M550i, nie 540d, nie 540i. - choć przy 540d i 540i - nadal uważałbym za cene sporo zawyżoną.
    2 punkty
  3. Za 150 tysięcy, to wolę żeby go jeszcze pomęczyć rok-dwa, bo to by już oznaczało utratę wartości 200 tys. w dwa lata. Nie każdemu odpowiada "nowa buda", z fatalnej jakości plastikami, obsługą wyłącznie dotykową, bez dociągów, laserów, komfortowego dostępu z tyłu itd...
    1 punkt
  4. no i trafiony-zatopiony.. jednak wiązka. i teraz działa:) Fuser, bardzo ci dziękuję za konkretną pomoc. mam nadzieję, że się komuś kiedyś przyda ten temat
    1 punkt
  5. Moje osobiste zdanie - pakie przeglądów sie nie opłaca. Lepiej pojechać do dobrego, ale nieautoryzowanego serwisu w dużym mieście, który specjalizuje się w BMW. Wszystko wyjdzie łącznie znacznie taniej, a do tego pewność, że zrobione z sercem.
    1 punkt
  6. Jeśli byłeś w AutoRest, to chyba @maciek_w robił kalibrację właśnie tam.
    1 punkt
  7. Się czepiacie, jakbym kupował takie auto to uznałbym że dobry zapaleniec i musiał dbać (o ile miałby na te serwisy jakieś kwity potwierdzające). A jak mu akcja serwisowa skasuje to sobie znowu powpisuje. Przecież nie robi jakiegoś druciarstwa i kombinatorstwa.
    1 punkt
  8. Komforty z masażem są wyraźnie twardsze, bo mają mniejszą ilość gąbki. Szczególnie da się to odczuć na siedzisku.
    1 punkt
  9. Wystarczy, że pojedziesz na jakąś akcję serwisową kiedyś. Każdy kto kiedyś wygeneruje raport to podważy a wręcz jest do odpychające. Twój wybór ale w takim wypadku dopisz sobie też przyszłe serwisy na kilka lat do przodu żebyś nie musiał jeździć za każdym razem
    1 punkt
  10. To co dopisujesz na navi jest malo istotne, kazdy wpis bez wpisu w baze bmw jest malo wiarygodny, wrecz pomijany przy sprzedazy auta i traktowany jako sciema. Licza sie tylko te co sa na serwerach bmw. Lepiej zalozyc ksiazke i podpierac paragonami badz fv.
    1 punkt
  11. Cześć Usługodawca prowadził prace techniczne na serwerze, teraz już powinno być okej.
    1 punkt
  12. Data pierwszej rejestracji: 24.7.2020 Data pierwszej rejestracji w Czechach: 17.1.2022
    1 punkt
  13. W 2021 z przebiegiem ok. 20 tys.km trafiła do Czech
    1 punkt
  14. To co dopiszesz tymi programami usunie się jak kiedyś odwiedzisz aso i odczytają kluczyk.
    1 punkt
  15. Jak zrobisz 1000km cała trasę na autobahnie utrzymując 200 km/h to naprawdę byłbym w szoku Chwilowo można tak pojechać, natomiast ja np. po chwili jazdy z tak dużą prędkością zawsze wolę zwolnić i chwilę wolniej się powlec. Jednak jest to cały czas ciśnięcie lewym pasem i trzeba być maksymalnie skoncentrowanym, moim zdaniem się tak nie da jechać. W Polsce nie mówię, bo po pierwsze jest to nielegalne i zaraz po zmianie przepisów prawo jazdy na autostradzie z tą prędkości będzie można stracić, a po drugie na wydmach A1 to tym samochodem byś przy tej prędkości mógł ,,latać" Co do Audi uważam, że te samochody są bardzo dobre jak pisałem wcześniej jeśli chodzi o wykonanie, materiały, nic się tam nie dzieje. Natomiast jazda nie sprawia za dużej frajdy, na co dzień z punktu a do b jest super. Po kilku latach czujesz zwykle potrzebę zmiany na coś innego, pewnie by po kilku latach wrócić (choć nowe usportowione modele teraz mają torque splitter, więc znacznie się poprawiły wrażenia z jazdy, np. S3 zarzuca lepiej tyłem niż M135i https://www.audi-mediacenter.pl/artykul,40877,techfocus__torque_splitter ) Ja lubię samochody, uważam że każda marka coś innego ma do zaoferowania. Zawsze przy zakupie oceniam dany model indywidulanie i staram porównywać do konkurencji bez zbytniego faworyzowania znaczka. Choć dla mnie BMW znaczek robi robotę, jak Cię ludzie widzą w lusterku na autostradzie jak jedziesz tą samą prędkością częściej puszczają
    1 punkt
  16. Musze przyznać że nie do końca rozumiem co tutaj sie próbuje udowodnić. Że M340d jest szybsze od M340i ? Nie jest, jest wolniejsze i czuć to zwłaszcza od około 140km/h+ natomiast z uwagi na moment i jego dostępność przy codziennej jeździe daje lepsze odczucia zrywności od taka charakterystyka diesla. Sam jestem posiadaczem M340d LCI w kombiaku mój brat z kolei ma M340i LCI w sedanie, z różnych względów jeżdżę dość często jego a on moim samochodem więc mam bardzo dobre bezpośrednie porównanie. W M340i absolutnie nie brakuje momentu, jedzie fajnie nawet dołem owszem nie są to odczucia jak z M340d które potrafi dać odczucie kopnięcia nawet przy małej ilości gazu ( choć jak to diesel daje kopnięcie i jednak dość szybko gaśnie ) jednak jak pisałem w takiej codziennej jeździe wrażenie szybszego samochodu daje M340d gdzie w komforcie z każdych obrotów naciskasz i ten samochód wyrywa, M340i robi to wolniej ale potrafi szybciej tyle że trzeba go do tego przygotować zrzucając bieg albo trzymając skrzynię w sport. Natomiast jeśli M340i jest na tych 4tyś obrotów to rwie aż miło. Przy starcie z kreski jak wspominałem na początku do jakiś 140 moze nawet mniej idą praktycznie łeb w łeb po czym M340d łapie mocną zadyszkę a M340i jedzie dalej, różnica do do 0-200 czy też 160-200 jest bardzo duża na korzyść M340i. natomiast jak jedzie sie normlanie w trasie i na komforcie ( nie wierze ze każdy jeździ na sporcie caly czas ) to znow M340d robi lepsze wrazenie elastycznością, ponownie M340i musi miec spiąć ostrogi żeby nadgonić i przegonić ale jest szybsze zwlaszcza przy większych prędkościach. Spalanie jeżdżąc po miescie w 3miescie diesel 8-9 litrow, benzyna 10-12. Na trasie to zależy, przy spokojnej jeździe autostradami diesel okolice 7-7,5 benzyna jadąc identycznie jeden za drugim koło 8 z kawałkiem, przy czym mówimy o równej jeździe bez szarpania. Dość często jeździmy trase północ południe A1 i jeśli nam się spieszy i lecimy naprawde szybko to różnica w spalaniu robi się diametralna, w M340d naprawde trzeba sie postarać zeby przebić na tej trasie średnie 10l gdzie przy identycznej jeździe M340i pali juz okolice 15 litrow ( 98 oktanow ). Znow szybko razem w trasie różnica na plus w osiągach M340i jest ale nie wpływa ona znacząco jakoś na szybkość przemieszczania się, no i benzyna musi zaliczyć tankowanie gdzie dieslem na raz da sie bez problemu ta trase zrobic. Podsumowując oba samochody są świetna ale inne, ja świadomie wybrałem diesla z uwagi na to że robię dużo szybkich tras po Europie i lubię jechać dłużej bez przystanków i do tego po prostu ten silnik sprawdza sie dużo lepiej i daje mi realne oszczędności. Jeśli zależało by mi stricte na osiągach to brałbym M340i. Cieszmy się że wciąż BMW daje taki wybór i każdy może sobie wybrać coś pod siebie. Generlanie nie widzę też sensu rywalizacji który z nich jest lepszy, są inne i skrojone pod innego klienta. Nadmienię też że miałem okazję pojeździć chwilę M3 w kombiaku i o ile S58 z dołu jest bardzo słabe ( w sumie odczucie M340i vs M3 jest podobne na korzyść M340i jak M340i vs M340d na korzyść diesla ) top od tych 4tyś obrotów ten samochód to absolutnie dzik i rwie cudownie do przodu, choc taka charakterystyka jest dość dyskusyjna w codziennym użytkowaniu, i nie wiem jak ktoś może pisać że nie robi to na nim wrażenia względem M340i czy M340d bo to jest przepaść, natomiast ta przepaść znów była na trasie gdzie lecąc ogniem M3 wiadomo że odjeżdżała jak chciała ale uciec nie mogła bo normalny ruch ją ograniczał ( a też nie jeździmy w trybie albo zjedziesz albo giniemy wszyscy ) a skończyło się średnim spalaniem 10,2 w dieslu i 17,8 w M3 no wiec ten tego . Pozdrawiam Panowie i jeszcze raz napisze, nie ma co się spierać który lepszy, cieszmy się że taki wybór mamy.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.