Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 27.05.2025 uwzględniając wszystkie działy

  1. W UK kleja M do wszystkiego co jezdzi ze znaczkiem BMW, wiocha na maxa....
    2 punkty
  2. Ogolnie, jeszcze dodam, pewnie Maciek tego nie chcial pisac... najgorsze co mozesz zrobic w x5 to zalozyc te wiesniackie dokladki na przod i tyl oraz ta paskudna lotke na klape, sorry, ladne auto a dokladki jak kazdy paki w uk...
    1 punkt
  3. Sorry za głupie pytanie, ale jak nie wiesz ile za przegląd to skąd wiesz że Ci dobrze doradził Ja BSI na 5lat te x lat temu płaciłem niecałe 8k PLN brutto, robiłem to przy pierwszym przeglądzie (FVT poza finansowaniem). Wtedy za koszt tego 1 przeglądu to było jakoś niecałe 3k PLN brutto. Wymiana oleju międzyinterwałowa w ASO od 700 do 1000 brutto zależy jak się trafi. Tyle mogę powiedzieć o kosztach w ASO co do X5. Resztę robiłem z pakietów lub gwarancji. Nie ma jednej odpowiedzi czy warto czy nie, wszystko zależy ile chcesz trzymać auto, jak to finansujesz itp. Kwestia indywidualna. I tak wszystkiego nie przewidzisz.
    1 punkt
  4. A jaki w tym problem foliować na czarno… w moim x5 na skrzelach też miałam chromowe- teraz czarne
    1 punkt
  5. Tylko nie skóra że sztucznej świnki. Wnętrze śmierdzi chemią. Siedziałem w takiej sztucznej skórze w serii 5 jak dostałem auto zastępcze, w dotyku słabiutko, a zapach chemii dyskwalifikacja (jak dla mnie oczywiście).
    1 punkt
  6. Nie. Gwarancja na 3 lata, powyzej tego okresu sprawa dyskusyjna. Co do przegladow - ja juz od x lat nie biore pakietu na przegladu , poniewaz ZAWSZE wynegocjuje dużo lepsze stawki podczas kazdego wymaganego przegladu i sumarycznie wychodzi korzystniej niz pakiet.
    1 punkt
  7. Wszystko wskazuje na to, że nie pójdą. X3, 5, X1 i inne z najnowszej linii są jakimś błędem w matrixie. BMW teraz ponoć stawia na premium and luxury quality. Zwłaszcza w przypadku X5.
    1 punkt
  8. Potwierdzam. Własnie skończyłem update mojej eFki o relingi. Używki wyhaczyłem za 600pln. W bardzo dobrym stanie. Jednak żeby kogoś powyższa instrukcja nie zwiodła - nie jest to aż takie proste. Śruby od relingów nie są tak łatwo dostępne od strony wnętrza po zdjęciu pokazanych tam rączek i gniazd siatki bagażnika. Prostym kluczem nie ma szans tam dotrzeć. W przednich drzwiach w ogóle nie ściągajcie "rączki" dużo łatwiej jest zdjąć uszczelkę drzwi i wsunąć kluch pod odchyloną podsufitkę. W tylnych drzwiach i bagażniku trzeba odkręcić plastikowe zaślepko-klapki i nagimnastykować się małym kluczem z przegubem. Trzeba się też namęczyć by te nakrętki tam wstępnie nakręcić ...gimnastyka palcami. Ale w efekcie mamy oryginalne relingi. Pozdrawiam.
    1 punkt
  9. Bez relingów pozostaje tylko montaż do krawędzi drzwi, ale to słaby sposób - rozpychamy uszczelki, możemy porysować auto no i może huczeć na autostradzie. Lepiej retrofitować same relingi, które są całkiem ładne w F31. Powinny kosztować ok 1000zł. W F31 mamy szczęście bo nie trzeba zrywać podsufitki, otwory montażowe są pod rączką z przodu i zaczepami do siatki bagażnika na środku i z tyłu. Instrukcję macie tutaj: https://media.schmiedmann.com/media/308567/Monteringsvejledning.pdf
    1 punkt
  10. Odebrałem auto z serwisu po drugim podejściu do tematu. Przyznali mi rację, że działa to kiepsko. Z informacji jakie mi przekazano, sprawdzili wyświetlacze w paru egzemplarzach i faktycznie było widać różnice. W jednych autach działało to lepiej a w innych gorzej. Zaczęli więc sprawdzać po numerach części i okazuje się, że montowane jest kilka różnych wyświetlaczy o różnych numerach części. Nie zależy to niby od wersji silnikowej a być może konfiguracji wyposażenia ale nie byli w stanie sprawdzić od czego konkretnie. Mogliby w ramach gwarancji wymienić wyświetlacz na nowy ale będzie on tego samego typu, bo tak jest już przypisane do auta i innego nie dałoby się najprawdopodobniej zaprogramować, żeby działał (WTF?) Przypuszczam, że robią tak jak z oponami. Mają kilku dostawców i jednemu trafią się Bridgestone, innemu Continental a jeszcze inny dostanie Pirelli, bo na to też chyba nie ma reguły. Szkoda tylko, że pomiędzy egzemplarzami części nie trzymają standardu jakości. Jak dla mnie jest to jakiś absurd, bo człowiek płaci kupę pieniędzy za auto marki premium a tu się okazuje, że nawet autach tanich cyfrowe zegary działają lepiej jak źle się trafi. Oprócz obrotomierza mocno różnicę pomiędzy wyświetlaczem centralnym a tym przed kierownica widać jeśli na obu włączymy mapę i przejedziemy się po rondzie. Ten centralny płynnie obraca mapę a ten przed kierownicą skokowo.
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.