Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 19.05.2025 w Odpowiedzi
-
9 punktów
-
A to w X5 są kierunkowskazy? W którym pakiecie?5 punktów
-
Jakbyś chciał celować w klienta z forum, to najlepiej jakbyś jeszcze dodał - plastik burty nieporysowany -szyba oryginał nieporysowana bez odprysków - brak pneumatyki więc nie ma problemu z trybem serwisowym 7s - brak mocznika, piękne v8 Itd4 punkty
-
3 punkty
-
Witam wszystkim serdecznie wraz z swoim pierwszym BMW, a konkretnie BMW 330e xDrive M Sport z 2021 roku w kolorze Sunset Orange, którego właścicielem jestem od roku. Przesiadka z Lexusa IS 200t, z którego byłem bardzo zadowolony i gdyby nie fakt, że nie mają w ofercie żadnego w miarę żwawego sedana to pewno kolejny byłby również Lexus. Trzeba było więc zmienić markę a że wykonanie i wyciszenie są dla mnie bardzo istotne to wybór nie był duży. Metodą eliminacji (z przeróżnych względów, nie wskazując palcem na konkretny model – a to wykonanie nie takie jakiego byśmy oczekiwali, a to widoczność dla małżonki słaba, a to z kolei obsługa auta i umiejscowienie ekranu, które nam nie pasuje czy też po prostu wrażenia z jazdy nie te) i na podstawie ogólnych opinii o awaryjności benzynowych jednostek napędowych stanęło finalnie na G20. Po dłuższych poszukiwaniach trafił się ten konkretny egzemplarz - zakupiony od pierwszego właściciela, krajowy, bezwypadkowy, z niewielkim przebiegiem 43300 kilometrów w momencie zakupu. Na plus tego egzemplarza oprócz historii, wyposażenia i koloru (najbardziej podobał nam się Mediterranean Blue oraz właśnie Sunset Orange ) przemawiała dodatkowo aktywna umowa serwisowa BMW Service Inclusive do 2027 roku oraz w miarę sensownie przeprowadzone dotychczas serwisy (co w przypadku interwału olejowego 30000/24 miesiące nie jest niestety oczywistością). Co do napędu - wersja 330e to hybryda typu plug-in o maksymalnej mocy systemowej 292KM. Napęd przenoszony jest na wszystkie cztery koła, zmierzone 0-100 – 5,6s (pomiar bez spiny jak akurat miałem Dragy do dyspozycji, bez spiny, delikatnie pod górkę więc na pewno jeszcze można coś urwać). Pojemność akumulatora 12kWh (dostępne ok. 10kWh), zasięg na prądzie – od 25 do 50 kilometrów w zależności od użytkowania/warunków. Samochód nie jest regularnie ładowany bo na chwilę obecną nie mam takiej możliwości – dlaczego więc plug-in? Z premedytacją – spodobała mi się reakcja na gaz, elastyczność w niskim zakresie obrotów oraz sama jazda na prądzie np. w korku. Do tego klimatyzacja postojowa. Na minus – mniejszy o 100l bagażnik i bak o pojemności zaledwie 40l. Dla nas były to wady do zaakceptowania. Oprócz standardowego wyposażenia M Sport z ciekawszych rzeczy auto posiada: Aktywny tempomat z funkcją Stop&Go Fotele z elektryczną pełną regulacją (pompowane boczki, regulowane podparcie odcinka lędźwiowego) Nagłośnienie Harman Kardon Sportowy układ hamulcowy M System komfortowego dostępu z elektrycznie otwieraną klapą bagażnika Szyberdach Szyby przednie o zwiększonej izolacji akustycznej Szyby tylne i szyberdach fabrycznie przyciemnianie Reflektory LED o rozszerzonym zakresie Rozszerzony pakiet Shadowline Ponadto kilka pozycji z zamontowanych akcesoriów M Performance: Splitter przedni M Performance Listwy progowe M Performance Dyfuzor zderzaka tylnego M Performance Carbon Końcówki wydechu M Performance Carbon Obudowy lusterek M Performance Carbon Zestaw listw ozdobnych wnętrza M Performance Carbon Kierownica M Performance (skóra/alcantara/carbon) z łopatkami z carbonu Komplet felg M Performance 19” – wzór 898M SERWIS / NAPRAWY / MODYFIKACJE: 07.2024 – międzyinterwałowy serwis olejowy w BMW Bawaria Motors przy przebiegu 44 200 km 08.2024 – zakup nowych felg na zimę – Turismo GTS01 19x8.5" ET30 10.2024 – zakup i montaż nowych opon na zimę – Michelin CrossClimate 2 225/40R19 + 255/35R19 10.2024 – wymiana soczewek w projektorach LED drzwi 10.2024 – zakup dywaników gumowych OE BMW 01.2025 – duży serwis w BMW Bawaria Motors przy przebiegu 51 800 km (olej, wszystkie filtry, świece) 04.2025 - renowacja felg 898M M Performance wraz ze zmianą koloru 04.2025 - zakup i montaż nowych opon na lato – Michelin Pilot Sport 4S* 225/40R19 + 255/35R19 (z homologacją) Na koniec "mała" galeria: Pzdr!2 punkty
-
Samą Zwycięską jak musisz przejechać całą to rzeczywiście problem. Na szczęście ja nie muszę, tym bardziej w godzinach szczytu. Mieszkam blisko ronda o.Pio i skręcam w Ołtaszyńską więc tego na sobie nie odczuwam ale dopóki nie będzie wschodniej obwodnicy czyli jeszcze 2 lata to będzie młyn... Może się trzeba kiedyś umówić większą paką z Wrocka i okolic, wymienić doświadczenia, hinty itd2 punkty
-
Witam Was serdecznie, przedstawiam swoje nowe auto - BMW G32 640i xDrive. Auta szukałem od około 2 miesięcy. Pierwotnie planowałem przesiadkę z obecnej F10 530xD na nowszy model czyli G30. Po jeździe próbnej serią 6, poszukiwania skierowałem w kierunku G32. Warunek był przede wszystkim jeden - silnik B58. Auto fajnie wyposażone, z polskiego salonu, z przebiegiem niewiele ponad 100 tys. kilometrów. Przed zakupem sprawdzone przez Bimmer check. Główne wyposażenie: - M- Pakiet, - pneumatyczne zawieszenie, - komfortowe fotele z masażem i wentylacją, - panoramiczny dach, - 4 strefowa klimatyzacja, - pochylana tylna kanapa.1 punkt
-
1 punkt
-
Było sporo kontaktów; 5 umówionych spotkań; 3 osoby przyjechały; 1 rozmawiał z moim opiekunem z leasingu (dwukrotnie) Ten ostatni był moim cichym faworytem. Fajny gość, widać, że z benzyną w żyłach... Ale kontakt się urwał po tym, jak mi powiedział, że jego księgowy kręci nosem na to, że mam kontrakt na najem a nie leasing operacyjny (jak dla mnie i wg mojej księgowej nie ma żadnej znaczącej różnicy w kwestii podatków, ale może u niego w jego konkretnej działalności miało to jakieś znaczenie). Niestety nie przekonał go argument, że za 10 miesięcy kontrakt można zmienić z najmu na LeasOp Zatem szukam dalej...1 punkt
-
1 punkt
-
Czy to FX czy Gooda.. nanosze na pada preparat, czyszcze skore i potem nadmiar wycieram mikrofibra jak cos zostanie uzywalem i do tego pianowniczki i szlo sie zaje.. .. zostawiam to moi misiom od detailingu zabawy z szczotkami i piankami ręcznika już dawno nie używam.... bo ciemny lakier zamienia sie w mikro ryski ktore widac w ostrym słońcu .. a ja wtedy mam palpitacje serca niestety nie probowalem, ale na snieg wydaje mi sie ze trzeba dmuchawe na liscie kupic i wtedy pojdzie.1 punkt
-
1 punkt
-
Naprawy nie do naprawy - TVN Turbo - Odcinek 3 sezon 2025 . Wibracje w F10 przy 110km/h. Adam zdemontował wał napędowy aby go pomierzyć. Dopiero po zdjęciu walu okazało się że luz był w dyferencjale (na założonym wale nie dało się tego stwierdzić) , winna była flansza jak na załączonym zdjęciu (zdjęcia z ekranu TV). Adam zawiózł dyferencjał do jakiegoś specjalistycznego warsztatu w Gostyniu gdzie dorobili flanszę, która jako cześć zamienna nie występuje co rozwiązało problem.1 punkt
-
To w końcu sprzedane czy nie. Nie tylko mi amorki dobiły więc prosze nie heheszkować Ja lubie sikać do x5 .. to wytwarza miedzy nami taka więź1 punkt
-
Pytasz a wiesz że każdemu facetowi też się pewne rzeczy wydłużają po rozgrzaniu.1 punkt
-
Ja też. A obiecywałem sobie “nie kupię więcej chemii do pielęgnacji, nie ma już miejsca, żeby to trzymać…”1 punkt
-
słuchajcie, nie ma strachu, jak pneumatyka po 7s nie wróci do swoich normalnych ustawień i trzeba będzie oddać auto koledze ( @Semtex93), albo amory dobiją tak, że wlecą do środka auta ( @Big_daddy), to ja mam mega zadbany pojazd w dobrej cenie . Chętnie odstąpię1 punkt
-
Gdzies czytałem, ze w tym naszym zawieszeniu pneumatycznym, to są dwa zagadnienia: - ile jest napompowane w miechach - w jakim trybie jest EDC (Electronic Damper Control) Case 1 - Comfort, level 0: -> Napompowane mocno, dlatego stoi wysoko. Duży zakres tłumienia, dlatego miękko. -> EDC w ustawieniu komfortowym Case 2 - Comfort, level -1: -> Napompowane słabiej, dlatego stoi trochę niżej. Mniejszy zakres tłumienia, dlatego trochę sztywniej. -> EDC nadal w ustawieniu komfortowym Case 3 - Sport, level -1: -> Napompowane słabiej, dlatego stoi trochę niżej. Mniejszy zakres tłumienia, dlatego trochę sztywniej. -> EDC w ustawieniu sportowym Dlatego wydaje mi się, że na Comfort -1 będzie jednak trochę wygodniej niż na Sport -1.1 punkt
-
Witajcie, przerobiłem kodowanie Bimmer code (tryb podstawowy) praktycznie w 100 %. Zastanawiam się co można zrobić w trybie eksperta? Nie mam w tym żadnego doświadczenia i nie podejmuję się na ślepo żeby czegoś nie zepsuć. Czy jest gdzieś opis funkcji jakie można zakodować/zmienić w G21 w trybie eksperta krok po kroku?1 punkt
-
1 punkt
-
Ekstra, też czekam na swojego Arctic race, tylko felgi w ostatniej chwili zamienilem z takich jak Twoje na czarne1 punkt
-
Dlatego przy obecnym Wiborze wysoki wykup koszmarnie podbija ratę co zniechęca kupujących. Wszelkie zmiany harmonagramu kosztują ekstra, VW leasing chyba chce 2%, w Santanderze płaciłem teraz 500zł, Z całym szacunkiem wyboru V8 w X5, to na takie auto trzeba amatora. Sporo ludzi odpadnie brak haku. Przy obecnej nagonce prędkośc zabija, to jak ktoś chce benzynę wybierze X5 40i, ma teraz 381KM. Tyko petrolheadzi wybierą V8. Do tej pory cierpię zmiejąc z V8 w AMG na R6 w M41 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00