Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 31.03.2025 uwzględniając wszystkie działy

  1. Przed - trochę wypełnione matą,ale cieniutka i nie na pełnej powierzchni: Etap pierwszy alu-butyl: gdzie tylko dało się sięgnąć i rozwałkować: I finalnie pianka kauczukowa - zamkniętokomórkowa - do "mokrej" części Częściowo też okleiłem powierzchnie wewnętrzne, żeby głośnik lepiej pierdział, ale siedzi w tapicerce, więc i tak mu dużo nie pomoże - najlepiej pewnie byłoby go przenieść na ramę drzwi, żeby najlepszy efekt mieć. Ja niestety spaliłem, wepchnąłem trochę pianki otwartej w kieszeń głośnika, myslałem, że może będzie lepiej, ale stłumił się całkiem. Możliwe, że kolejną robotę zaczne od jej usunięcia, wtedy może nagram porówanie (lewa/prawa) A na koniec jeszcze butyl powyklejałem na plstiki na boczku, plus poupychałem trochę pianką otwartokomórkową (w suchej części). Ale tego już nie udokumentowałem, bo mi czas się kończył Mam tylko jedne drzwi dopiero oklejone, więc mega efektu nie ma, ale i tak już czuć, że jest lepiej (chyba, że jestem lekko głuchy na lewe ucho Tak czy inaczej efekty najlepiej czuć jak się leci po autobanie 140+ i w tunelu (przynajmniej tak miałem w e61, z tym, że tam tylko alubutyl pokleiłem) Co do ilości - wszedłem na bitmat.pl i zamówiłem najbardziej wypasioną opcję + piankę 6mm na dokładkę (chyba 2m2). Teoretycznie widziałem, że niektórzy zaklejają wszystkie dziury serwisowe w drzwiach, ale uznałem, że póki co zostawiam otwarte i zobaczę jak będzie. Może przy kolejnym weekendzie zrobie kolejne drzwi, ale ogólnie można z tym zaszaleć, podkleić jeszcze nadkola i blachy grodziowe wokół kół.
    1 punkt
  2. Bez zdjęcia poduch nie ocenisz. Mi oceniali na oko i miało być super, a po zdemontowaniu na moją prośbę okazało się, że 1 jest totalnie rozsypana. Niestety drgania nadal pozostały.. choć jest dużo lepiej w innym wątku opisałem sprawę.. nowe wtryski, koło pasowe.. ogólnie pół silnika nowe i tak czasem drży czasem nie. Zależy od odpalenia. Najczęściej zaczyna drżeć jak zapomnę wyłączyć autostop i zgasi się i odpali, wtedy zazwyczaj drży.. po ruszeniu nic nie czuć.
    1 punkt
  3. Chyba nie. Z materiałów BMW wyczytałem kiedyś że działają odwrotnie. Tj. w G30 jak nie zakodujesz to jest miękko, a w F10 jak nie zakodujesz to jest twardo. W F10 miało miękko wybierać, a w G30 chodzi o to by auto utrzymało jakby swoja wysokość przy pokonywaniu nierówności. Może i tak jest, ale feeling jest inny. Diesel nei musi redukować, PB musi. Pytanie czy te pomiary były robione z kickdownem, czy auto już jechało na wymaganym (wyzszym) biegu. Pomijam że przy jeździe spokojnej w tych samych warunkach róźnica spalania to 2,5l-3l. Jeśli jeździsz dynamicznie (bardzo), testujesz tą elastyczność to róźnica wyniesie 5l. Generalnie. G30. Tak potaniały że za 90k da radę kupić coś niezłego, a za 100k mozna już coś ponarzekać. 520d czy 530i - oba beda dobre, ja bym wybral raczej diesla. Po lipcu 2019 - istotne zmiany. Mild Hybrid, MGU (a co za tym idzie tez inne audio). Zalet F10 przy G30 - nie widzę. Bo cena ... też średnio trafiona, wydaje mi się że jednak G30 'mniej jeść woła' czy jest bardziej wytrzymała - nawet jak obie z 2017 r. F10 była bardziej pufiasta, bardziej sprężysta - ok, tutaj zależnie od spręzyn, felg, ale nadal przy takich samych/adekwatnych do G30 - bardziej sprężysta. Fotele w F10 - bardziej pufiaste jak te w G30. G30 to przede wszystkim - nowsze multimedia, więcej asystentów w standardzie. Lepsze prowadzenie. Prawdopodobnie też większe bezpieczeństwo. Lepsza ekonomia. No i jeśli PB to 530i w G30 to B48, a w F10 to nadal N20/N26.
    1 punkt
  4. Ja mam chyba ostatnie albo jedno z ostatnich 330i RWD sprzedane w Polsce. Bardzo mi na tym zależało Argument mam taki, że xdrive mi jest zwyczajnie do niczego niepotrzebny. Co do bezpieczeństwa - trzeba oczywiście potrafić i mieć trochę oleju w głowie. Od lat jeżdżę tylnonapędówkami i z tego co pamiętam, za tył napęd się zawsze kochało BMW, ale pewnie też przez tę miłość wielu skończyło w rowach Oczywiście śmieję się, a nie demonizuję, nigdy nie wpadłem w nieplanowany poślizg moim BMW i nie miałem żadnej groźnej sytuacji.
    1 punkt
  5. Jak dla mnie Bawaria jest ogólnie OK, z Inchcape mam słabe doświadczenia.
    1 punkt
  6. A ja jeszcze nie odebrałem, po przelaniu raty wstępnej nastała cisza. Jak zadzwoniłem to przeniesli termin.
    1 punkt
  7. Ale sztos, świetny i odważny kolor, rewelacja!
    1 punkt
  8. Dośc gadania, pierwsze drzwi zrobione
    1 punkt
  9. Bentayga to raczej rozmiarowo porownywalna do X7 nie do X5. Co do tej "innej ligi" to prestiżowo i cenowo to moze i tak jednak tak czysto technicznie X7 wydaje sie lepszym samochodem szczegolnie biorac pod uwage wiek konstrukcji Bentaygi (10 lat) i bliskie pokrewienstwo z kasztanem jakim jest Audi Q7 z 2015r. Nad estetyka nie bede sie juz dodatkowo znęcał
    1 punkt
  10. Nie pamiętam już teraz czy Bimmercode da radę, bo on niestety nie jest w stanie połączyć się ze wszystkimi modułami. Tu jest opis całego kodowania: https://www.i4talk.com/threads/gww-wwa-successfully-coded.12995/?post_id=267790&nested_view=1&sortby=oldest#post-267790 Jeśli ficzer już jest fabrycznie, to powinna być tylko kwestia samych limitów regionalnych: KAFAS4 40F8 : VFW_COUNTRY_VARIANT_MODE -> All set to "FF" WWA_COUNTRY_VARIANT_MODE -> All set to "FF"
    1 punkt
  11. Przywitanie wiosny - nowe felgi i letnie opony na dobre zadomowiły się w G31 Po pierwszych kilometrach jestem zadowolony z założonych Michelin Pilot Sport 4 ZP - jak na runflaty są stosunkowo miękkie i ciche. Kolejne kilometry pokażą jak z przyczepnością, ale raczej jestem o nią spokojny Szerokości
    1 punkt
  12. Aso to ostatecznoć, w aso nie robią pewnych tematów bo taka jest procedura i tego nie przeskoczysz. U nich wymiana na nowy+kodowanie i nie ma innej opcji, taka procedura. Poszukaj magika elektronika, może się okazać, że wystarczy wgrac oryginalny soft do twojego sterownika, ale NA STOLE a nie po obd. W zalezności od tego co tam padło albo z oryginału trzeba coś zczytać, pokombinować i zaprogramować nowy, albo wgrać oryginał do twojego sterownika. Obstawiam, że padł soft, a sterownik jest sprawny elektronicznie. Taki gośc z youtuba naprawia podobne tematy https://www.youtube.com/@Fabi..../featured, ale jest dużo takich elektroników Podejżewam, że 90% firm które zajmują się "chip tuningiem" wgra ci soft oryginalny, albo po modach, albo przynajmniej zdiagnozują, czy procek padł, czy soft wyzerowało
    1 punkt
  13. Rok temu Pan nie wyhamował i lekko wjechał mi w tył. Na pierwszy rzut oka jedynie zderzak podrapany. Oględziny wykonałem następnego nią w ASO Bawaria Motors, wstępny kosztorys obejmujący nowy zderzak. To był początek lipca. Termin naprawy na wrzesień, bo wcześniej nie mają miejsc + kosztorys musi być zaakceptowany i dopiero zamówią części. W sumie nie robiło mi to różnicy bo samochód był w pełni jezdny. We wrześniu chce wstawić samochód na umówioną naprawę i proszę Bawarię o auto zastępcze - nie mają... Sory. No to załatwiam bezpośrednio z ubezpieczenia sprawcy... Proponują mi jakieś "gówna", samochody z innych segmentów niż mój... Chyba z dziesięć wypożyczalni współpracujących próbowało mi coś "wcisnąć"... 1,5 tygodnia trwało załatwianie odpowiedniego samochodu. W związku z tym, musiałem przesuwać termin naprawy. W końcu udało się samochód wstawić, auto zastępcze na 3 dni, bo tyle miało trwać wymiana zderzaka, lakierowanie itp. Po zdjęciu zderzaka okazało się, ze belka pod zderzakiem tez jest do wymiany.. Nie będę się dalej rozpisywał, napisze tylko że auto stało w serwisie łącznie 4 tygodnie, samochód zastępczy musiałem przedłużać co kilka dni, mój "opiekun" z Bawarii albo nie odbierał albo był zajęty albo nie wiem co robił... Wykonałem dziesiątki telefonów bo nie informował ubezpieczyciela ze naprawa się przedłuża bo części nie ma itp itd. Sam musiałem tego pilnować. W moim przypadku banalna wymiana tylnego zderzak i belki pod nim od wykonania oględzin w ASO do odebrania auta trwała od lipca do października - bite 3 miesiące a kontakt z Bawarią Motors był FATALNY. Także Twój przypadek nie jest odosobniony.
    0 punktów
  14. Sprawdzałem wszędzie, wydaje mi sie ze bez pro tego nie ma. Edit: Trzeba mieć pro https://faq.bmw.pl/s/article/BMW-iDrive-Nawigacja-Augmented-View-Navigation-OS8-Użytkowanie-y7Gsg?language=pl
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.