Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 27.03.2025 uwzględniając wszystkie działy

  1. Mi nawet nie chodzi o ich jakość, może są super. Po prostu, dopóki jest wybór to zawsze wybiorę producenta z Europy.
    2 punkty
  2. Przy umawianiu się na wymianę klocków trochę mnie wkurzyli kontaktem i finalnie zrobiłem w Bawarii. Jednak jak na gwarancji wymieniali przekładnię kierowniczą w ubiegłe wakacje, to nie mogę złego słowa powiedzieć - dali praktycznie nowe 3er jako zastępcze, zrobili wszystko jak trzeba.
    1 punkt
  3. Jakbym miał zmieniać na aliexpress to wolę jeździć g01 aż koła odpadną
    1 punkt
  4. Raczej złośliwy. Oddał żonie maszkarę, sam ma ładne auto…
    1 punkt
  5. Ja jestem innego zdania. Nie regeneruje, wywalam i blokuje egr, tylko to z poziomu warsztatu gdzie moge wyprogramowac. Kazdy niech robi jak uwaza, zadna z napraw nie jest zla. Regenerowany ok, wywalone ok, wywalone ze srobka ok. Wazne aby zrobic dobrze.
    1 punkt
  6. I to jest kochający mąż!
    1 punkt
  7. Niestety tak, obecne x3 wydawało mi się takie nie za bardzo z tyłu, ale jak zobaczyłem wnętrze to stwierdziłem, że tak prawdopodobnie będzie się prezentowała nową 3er i to już będzie gwoźdź do trumny.
    1 punkt
  8. Tutaj troszke sie za bardzo rozpedzasz. Akurat klapki w tym silniku sa zbedne i powoduja problemy, szczegolnie wyrobienie oski i ucieczka doladowania. Jesli ktos nie ma programu, patent ze srobka, mimo iz powoduje takie komentarze, sie sprawdza i nie jest to druciarstwo, w n57a nie trzeba tego robic, ale n57b jest bardziej "czuly".
    1 punkt
  9. … i zdecydowanie brzydsze nie mówiąc o chamskich plastikach w środku np tych na klamce do otwierania drzwi
    1 punkt
  10. Jeszcze musisz oddać stary, a rozumiem że chciałeś go powiesić na ścianie w ramce? 1000zł za pełną regenerację, wzmocnione klapy, nowa ośka, czyszczenie na błysk, uszczelki, sprawdzony nastawnik, itd. to dużo? Porównując do ceny nowego zamiennika to już duża oszczędność a co dopiero nowego ori... Możesz sobie wkręcać śrubki u siebie, Twoja wola. Potem jeżdżą takie gruzowiska. Tu śrubka, tam zaślepka, tam trytka, kat wystukany młotkiem albo rozwiercony bo po co naprawiać jak za chwilę się zepsuje. Po co myć gary w domu jak za chwile się pobrudzą.
    1 punkt
  11. Mam te same belki i bagaznik thule alpine, wiec jeszcze bardziej aero i na pewno nie moge powiedziec ze nic nie slychac. Slychac i to nawet sporo. Predkosci tez do 140
    1 punkt
  12. Widac ze nie bardzo wiesz o czym piszesz, wiec, wez zdemontuj swoj stary kolektor, wlacz stoper, zdemontuj stare klapki i wyczysc go do stanu fabrycznego czyli zero osadow, wtedy oceniaj czyjas prace i jej wycene.
    1 punkt
  13. Te oleje 0w20 to jest tłusta woda... Ja leje 5w30 Od lat wszystkie samochody, busy i całą flotę autobusów mam na Shellu
    1 punkt
  14. Olej: ja używam oryginalnego 5w30 BMW TwinTurbo Power (produkcji Shell z tego co kojarzę). Próbowałem się coś doedukować w temacie olejowym, są różne testy, Ravenol i Millers świetnie wypadają, ale ten ori też dość dobry. Natomiast najważniejszym wnioskiem z testów jest coś innego: olej zaczyna tracić swoje właściwości (głównie lepkość) po 10k km. Więc jak dobierzesz olej zgodny ze specyfikacją i będziesz go wymieniał często, to to jego producent będzie miał już mniejsze znaczenie. Paliwo: używam Pb95, gdyż nie widać za bardzo podstaw do lania czegoś, co kosztuje ~12% więcej. Choć krążą różne opinie o E5 vs E10. Teraz zrobiłem lekki program, ale auto jest przystosowane od Pb95 i takie też leję, głównie z Orlenu. Bardziej wzbogaconą wersję posiada Shell w formie "V-Power 95", ale ile to daje? Tego już nie wiem, może potestuję bo teraz jest jakaś promka -25gr/L.
    1 punkt
  15. Ja już 2 razy wymieniałem ten łącznik. Raz na gwarancji i raz bez gwarancji. U mnie był źródłem wibracji. Serwis nie robił, żadnego problemu z wymianą na gwarancji. Tak na marginesie (jestem Inżynierem materiałowcem, pół życia praca z tworzywami sztucznymi i gumami) każde, nawet najmniejsze pęknięcie jest niedopuszczalne i to co pokazałeś na zdjęciu to od dawna jest do wymiany.
    1 punkt
  16. Witam, bylem szczęsliwym posiadaczem ciekawej BMW E92 320D 177KM N47D20C z 2008 roku. o przebiegu 190tys. kilometrów, oraz z bardzo bogatym wyposażeniem. Samochód byl kiedys moim marzeniem od dzieciaka, i zaraz po zakupie zobaczylem w niej potencjal, jak z pelnej serii, nie m-pakietowej czarnej coupe zrobić cos, co rzucać się będzie w oczy. Jedni powiedzą, że wies-tuning, ale ja jestem zdania, że każdy ma swój gust i tylek. Ma się podobac wlascicielowi i to jest najważniejsze. Moim zdaniem autko zrobione z gustem i smakiem. Wrzucę fotki po częsci by się pochwalić, może dać komus inspirację, ale glównie dlatego, że mam do niej sentyment i pomimo każdej soboty spędzonej w "garażu" i ogromie pracy, przy stosunkowo niskich kosztach udalo mi się samemu bardzo odmienić ten samochód. Niestety już nie w moim posiadaniu, ale mam nadzieję, że dalej smiga bezawaryjnie w po Wroclawiu w rękach nowego wlasciciela. Jesli ktos ma jakies pytania - zapraszam do dyskusji chętnie odpowiem i podzielę się nabytym doswiadczeniem.
    1 punkt
  17. Od strony kierowcy. Ściągasz osłonę nad nogami i rurki są widoczne.Myślę że nie będzie problemu.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.