Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 21.12.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. Kiedyś widziałem piękne hasło: Praktyka jest wtedy, gdy wszystko działa, ale nie wiemy czemu, teoria jest wtedy gdy wszystko wiemy, ale n ic nie działa, na Politechnice łączymy praktykę z teoria... nic nie działa i nie wiemy czemu...
    2 punkty
  2. Moje auto gotowe - folia położona i pokryta ceramiką. Jutro dzień na wyschnięcie, w niedzielę odbiór. Zdjęcia takie sobie, ale mnie i tak cieszą
    2 punkty
  3. Po 6 latach i 90k km zdecydowaliśmy się z narzeczona na zmianę auta z poczciwej Hondy Civic VIII 1.8 na G20 z silnikiem 320i. Na początku nie braliśmy BMW wcale pod uwagę bo mial być SUV z klasy średniej ale jak narzeczona się przejechała 318i to jednak stwierdziła ze przyjemnie się tym jeździ i tak udało nam się znaleźć fajny egzemplarz u dealera z dobrym rabatem i silnikiem 320i. Wiadomo złotym środkiem byłoby 330i ale dla nas do bujania się po mieście i czasami trasy to te 184km dzięki skrzyni jest naprawdę dynamiczne i komfortowe żeby cos wyprzedzić na krajówkach. Wyposażenie takie standardowe/średnie. Fajnie ze jest m pakiet bo fotele i kierownica które są super i dużo lepsze względem standardu. Poza tym wygląd zewnętrzny tej poliftowej wersji w M pakiecie z pakietem shadowline wyglada świetnie. Do tego letnie kola 19 na fajnej feldze. Na początku byłem przerażony tabletem ale po 3 tygodniach przywykłem i już mi on nie przeszkadza, klimy prawie nie dotykam, zmieniam tylko z 22 na 20 stopnie i tyle, cały czas tryb auto. Szkoda ze nie można lepiej zaarangowazac tego ekranu bo używając CarPlay spokojnie można byłoby zrobić cos z tym ekranem w skali 50/50 bo sama nawigacja jest duża. Zawieszenie standardowe (mimo tego na runflatach czuć czasami dołki) po okresie gwarancji zdecyduje się na opony bez runflatu. Nie wiedzieć czemu dealer skonfigurował m pakiet ze standardowymi hamulcami ale narazie nie mam się do czego przyczepić. Po odbiorze z salonu pojechałem do znajomego detailera na full front PPF + twardy wosk na resztę auta. poza tym w środku położyliśmy matowa folie na tabletu przez co prawie wcale nie widać palcowania. Aktualnie zrobione 1800km i właśnie umawiam się na wymianę oleju. Mimo ze auto jest w 5 letnim leasingu to chcemy wymieniać olej co 10-12kkm aby służyło dłużej niż ten okres, nawet jak się znudzi to może dla potencjalnego kupującego te częstsze wymiany oleju będą mial znaczenie Jezdzi sie cudownie, wyciszenie jest super, dynamika tez na duzy plus, wygoda i komfort no ale mam porownanie z 16 letnim sredniakiem wiec wiecie. Jedyne czego mi brakuje to aktywnego tempomatu ale z drugiej strony prowadzenie tego auta daje tyle frajdy ze przez 1800km ani razu nie włączyłem nawet zwykłego tempomatu
    1 punkt
  4. Moze troche inna wersja (m40i vs m40d) ale dla mnie wybor jest jeden - m40i. Duzo mniej awaryjny silnik, momentu prawie tyle co diesel, nieporownywalna podatnosc na tuning (DP+chip i masz juz 450KM), wcale nie pali duzo wiecej w wersji MHEV. Na dodatek mniejsza utrata wartosci + nie wiadomo co wymysla z SCT.
    1 punkt
  5. Ja wybrałem bo jak na osiągi moc i moment spalanie śmieszne + mnie się lepiej jeździ d niz i
    1 punkt
  6. Ja wybrałem m340i. Nalot 15k rocznie. Jakbym robił 60k rocznie to bym brał 340d.
    1 punkt
  7. 07/2024.30 3 miesiące temu weszła.
    1 punkt
  8. Ja bym podsumował tak- najlepsze jest BMW m340i lub d
    1 punkt
  9. 1 punkt
  10. Ostatnio wleciał nowy nrf
    1 punkt
  11. W M60i to samo. Samochód ma maniery flegmatycznego gentlemana i pokazuje Ci, co myśli o Twoim zamiarze palenia gumy
    0 punktów
  12. Założyłem ten elastomer 3 lata temu na g05. Coś się wydarzyło, że powstały takie water spoty, że przy myciu detailingowym nie mogli tego usunąć. Reklamacja, zaangażowano też w proces reklamacyjny dystrybutora na PL, który średnio podszedł do tematu. Opowiadał historie, że może samochod stał na zewnatrz blisko jakiejs budowy, padał deszcz, i elastomer mogl wejsc w jakas reakcje z deszczem i jakas chemia z budowy. Takie snucie domyslow. Na szczescie detailer podszedl bardzo prokliencko, zdjal powloke elastomerowa i nalozyl normalna ceramike gyeon. Takze moje doswiadczenie jest takie ze nigdy wiecej wynalazkow typu elastomer. Zreszta na polift jaki biore pojcie full folia i na to ceramika. Po mojej akcji detailer wycofal elastomer z oferty
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.